Strana 1 z 2
BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Streda, 20. Júna 2012, 21:11
od eddy159
Ahojte mam jeden problem a neviem co s tym. Znameho 320d nema absolutne ziaden odpich. Diagnostika nevkazuje ziadnu chybu ale v zivych hodnotach je vysoky prietok vzduchu a nizky tlak turba. Vymenili sme vsetky podtlakove hadicky vyhodili klapky. Znami mi vravel ze raz mu niekto vravel ze to ma dat na priamo t.j. 100 percent vakua priviest na membranu turba to znamena maximalny vykon turba ale auto ide aj tak zle a tlak turba sa vysplha maximalne na 1900 mbar pri 3000 otackach. Ked je zapojene vsetko cez ventili prietok je viac ako 400 mg a pri tom by mal byt 270-300mg.
Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Streda, 20. Júna 2012, 22:10
od Adrian_B
ak je vysoký prietok na váhe a malý tlak v saní tak má niekde dieru na tlakovom vedení vzduchu od turba do motora. Nesičí to????

Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Štvrtok, 21. Júna 2012, 07:41
od TT-SIMIK
stači aby bolo egr odstavené alebo zanesené tak prietok bude vyšší.....ale určite turbo napriamo nezapajat,lebo ho odjebeš...
Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Štvrtok, 21. Júna 2012, 12:52
od BrunoSoprano
TT-SIMIK napísal:stači aby bolo egr odstavené alebo zanesené tak prietok bude vyšší.....ale určite turbo napriamo nezapajat,lebo ho odjebeš...
to bude mať Váhu kámo,pamatáš,mne si to nedávno napojil a tiež som mal 1,9baru všetko ok, žiadna chyba a uto išlo slabo. Nakoniec som dal druhú váhu a ide jak veter :) A diagnostika tiež neukázala nič :)
Ale aj tak tomu chýba ten kopanec pravý TDIčkarsky ,maximálka je 235km/h ale chýba mi to,jak kamarát má Audi A6 3,0TDI že ide hneď od spodu od 1000ot/min ,a ked mu stupí na dvojke s vypatým ESp tak sa mu rozrabe na suchej ceste bez problémov po plyne ale moja 530d 142kw hrabe po plyne bez spojky iba na jednotke a vím že by malo hrabať alebo blikať trojuholík Dsc aj na dvojke pri akcelerácii :) Na emisnej mi povedali,že mám emisie 0,49 ako z výrobnej linky ,že motor je nádhera,tak ale ja mám pocit ,že by mal ísť ešte o kúsok lepšie ako keby mal iba 170koní a 23 utieklo niekam k susedovi do záhrady
Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Štvrtok, 21. Júna 2012, 21:24
od eddy159
vaha to nebude lebo som vymenil z mojho auta ktore ide dobre a jeho som dal do mojho auta a hodnoty boli totozne. Turbo som dal dole ma aku taku volu tak pojde na repas. turbo uz raz asi bolo repasovane u minuleho majitela katalizator je prerazeny takze ani tam nieje problem. Podla mna ked tam robyli repas tak to urobyli zle a tycka od podtlakovej regulacie je nastavena zle alebo ten doraz. EGR to tiez nebude lebo som mal dole komplet sanie robyli sa zhavice a egr bol vycisteny.
Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Piatok, 22. Júna 2012, 09:44
od TT-SIMIK
ak bolo turbo na nekvalitnom repase,tak je možné že je zle vyladené a auto dobre nejde.......
Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Piatok, 22. Júna 2012, 19:41
od eddy159
Turbo je na repase v nitre v pondelok by malo byt hotove a ked pozreli na turbo a videli udrety datum repasu a firmu povedaly ze to bolo na repase niekde v polsku tak usudzujem ze to bola nekvalitna robota a okrem ineho turbo uz malo aj podla nich dost velku volu. Ak to nepomouze pojde von katalizator a uvidi sa.
Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Piatok, 22. Júna 2012, 20:41
od Adrian_B
repasy stoja za hovno. vacsinou to naladia tak, ze tubo potom nezabera od spodku aby dlhsie vydrzalo. ide o kvantitu a o love. kvalita je mimo.... cest vynimkam
Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Sobota, 23. Júna 2012, 11:05
od TT-SIMIK
Ja som hladal 2 roky kvalitneho repasera, vždy boli nejake kusy čo nešli,ale konečne mám jedneho dobrého...)))))ono dost záleži ako je to turbo poškodené,ak je vyriabilitia od tepla zničená a on vymenil len vrtulky,osku, ložiská,tak to turbo nemôže ist tak ako má....aj ked je zrepasované......
Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Sobota, 23. Júna 2012, 12:30
od eddy159
Mohol by si mi povedat aka firma a kde roby ten repas ak bodem potrebovat lebo mam pochybnosti aj o tychto v nitre ale nikoho blizsie nezozenies.
Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Sobota, 23. Júna 2012, 17:21
od Adrian_B
simik, to ma ako zakaznika vobec nezaujima ak to nefunguje ako ma a ja za to zaplatim. maju poriadne zistit co turbu je a spravit to. potom su problemy s reklamaciami takychto zmetkov a aj tak sa nevyhadas ak nemas dobru papulu....
Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Streda, 27. Júna 2012, 21:50
od eddy159
Takze turbo je vymenene. Ten kto turbo repasoval hovoril ze su v hriadeli nejake skrabance koli zlemu tlaku oleja tak som odmeral tlak na tom srobe kde ide tlak oleja na turbo a tlak bol 4 bar. Ale co je horsie auto este stale netaha. tlak turba tam je ked zoberem hadicu pred egr ventilom nedokazem udrzat ruku na hadici ale akonahle pripojim hadicu na sanie motora neni tlak len minimalny. podla vsetkeho to vyzera tak ze turbo nedokaze dostatocne preplnit motor. za nasledok to ma podla mna rozletene turbo u predchadzajuceho majitela.lebo na katalizator bolo vidno akoby nieco po nom buchlo.tipojem turbina a pod saci ventil sa dostal nejaky kus zeleza a ventil to zaklepol. Ten motor ma aj nejaky zvlastny zvuk nie ako moj bavorak ktory ma ten isty motor alebo tie co poznam na okoli.
Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Štvrtok, 28. Júna 2012, 09:57
od TT-SIMIK
doškriabane ložiska neurobí tlak oleja(teda može urobit,ale to by ti motor nemohol mazat!!!!!!),ale skorej neodborné namontovanie turba predtým,alebo nekvalitny repas,alebo zle zaobchádzanie turba,tým padom sa spečie karbon a vydere ložisko......takže repaser hovorí hluposti....to je jasne ked chce predať.....výkony riešime každý deň,vždy to je niečo okolo turba......
Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Štvrtok, 28. Júna 2012, 18:28
od eddy159
Prosim povedz mi kde by mohla byt chyba lebo ja som uz v koncoch. este chcem zobrat doole sanie a pokukat ci tam nebude nejaka chyba.
Re: BMW 320D 110KW slaby tlak turba
Napísané: Nedeľa, 3. Marca 2013, 19:10
od Bruti
Ahojte, podla vsetkeho, ako pisete, by malo mat aj tento motor "kopanec". Bo ja som zatial skusal len A4 B6 1.9tdi pd, a ten pri 1750ot riadne tlačil do sedadla, podotykam, ze to bol tiez kombik ale iba 96kw a 320nm.
A moje bmw 320dt 110kw zrychluje tak, ze keby som turbo nepocul, by som povedal, ze to je Sd :)
Kedze zrychluje podla mna dobre, zpotreba je pod 5 mimo mesta, tak som to neriesil, ale ste mi dali chrobaka do ucha teraz...
Mam uz o jednanu diagnostiku tak sa uz neviem dockat. Aky tlak by mal mat vlastne nase turbo? Mam tiez euro3
navyse ked sa rozbieham, tak kym dosiahnem 50kmh, tak na 1-2 prevodovych stupnoch mi ukazuje prietokomer aj cca 18l/100km.... ked uz drzim 50 na 3ke alebo 4ke, tak spotreba je okolo 4l, ale pri zrychlovani velmi vysoka... turbo sice piska, ale uz si myslim, ze netlaci tak ako ma... ved ten motor s takou spotrebou a s turbom dokopy by mal ist ako raketa - si myslim pri takom zrychlovani (myslim to mnozstvo nafty a spravny tlak v turbe)
ked sa ale motor zohreje (nie iba voda) tak uz tie vykivy nie su take vysoke s tou spotrebou...
cital som tie hadicky podtlakove, ze najprv pokukat - v tychto dnoch by mi mal prist kabel od ice.blade - tak aky tlak by mal mat turbo vlastne? aby som zistil ze nejde ako ma...
do 2000ot je to take.. bez duse :)
ci niekde fuci pomimo, to netusim - nepocujem kvoli motoru ci je niekde netesnost...