Strana 1 z 2

citlivy plyn

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 02:15
od bizzard
zdravim vsetkych fanusikou BMW

porteboval by som od vas poradit moj problem je ten ze mam citlivy plyn na aute mam 320D e46 110kw a ked sa len troska dotknem plynoveho pedala tak neviem udrzat otacky na jednich otackach napriklad na 1500ot/min vo volnobehu hned mi vyletia otacky az po 2500 od 2500 vysie si uz viem regulovat ten plyn normalne a problem mi to robi pri prejazde napriklad cez mesto kde sa v kuse musim hrat s pedalom aby som udrzal rychlost napriklad 50km/h pridat plyn, pustit, pridat, pustit a vplyva mi to samozrejme aj na komfort kedze citit kedy pridam a uberem ten plyn

prosim poradte mi co asi by to tak mohlo byt...
za kazdu radu vopred dakujem

Re: citlivy plyn

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 06:25
od Jok3er
vstrekovanie common rail??.. alebo RJ turba?.

Re: citlivy plyn

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 09:57
od TT-SIMIK
turbo má RJ????no myslím že nie....)))))treba ist niektomu kto ti skontroluje odozvu plynového pedalu, da sa to skontrolovat diag, teda tomu čo s tým vie a podla toho zistit,že či je tam chyba....

Re: citlivy plyn

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 20:48
od nadro
Ja som mal zlý tlakový ventil na rampe a robilo mi to isté. Auto trošku aj viac dymí. Keď sa vymenil všetko je v poriadku. Auto nedymí a ani tie otáčky neskáču hore. Idú plynulo tak ako majú. Ten ventil totiž to reguluje tlak paliva do vstrekovačov a podľa toho ti to šlape. Pracuje s tlakmi okolo 600 až 700 atmosfér čo je strašne veľa. Tak si vieš predstaviť, keď troška zahapruje tak je to už zlé. Nekupuj ventil, ktorý už bol niekde nahodený myslím z búračky alebo používaný. V ETK je napísané, že ak bol raz vymontovaný už sa nemôže použiť a to preto, lebo má hliníkové tesnenia a tie sa ztrhajú natočením na závit a opatovným natočením už netesnia kvalitne. Nový stojí presne 170eur. Veľa zdaru azda som Ti pomohol.

Re: citlivy plyn

Napísané: Štvrtok, 31. Mája 2012, 09:47
od TT-SIMIK
určite by som nekupoval ventil pokial neviem 100% čo to je(zbytočna investicia)........to čidlo pracuje z tlakmi od 300-1600bar presne......ale to iba technicka poznamka.....))))

Re: citlivy plyn

Napísané: Štvrtok, 31. Mája 2012, 20:34
od nadro
Ved jasne Zdeno ze by to bola zlá investícia, keby 100% nevedel ze je to ono. Treba dať na diagnostiku a zistiť. A to s tými barmi som napísal len orientačne ale, ak to niekomu pracuje pri 300 tak je už niekde chyba. Obvykle na 110kw comonraily začína niečo pri 520bar tuším pri voľnobehu a keď motor vytočím do 4500 otáčok tak je tam okolo 800 bar maximálne tak neviem kde si zdeno zobral 1600bar. To si myslím že je už motor formule a nie 110kw motor BMW. Moja technicka poznámka :lol: :lol: :lol:

Re: citlivy plyn

Napísané: Štvrtok, 31. Mája 2012, 20:50
od fox1k
1600 je uz na vstreku nie na rampe :wink: nove CR tlacia az 2500bar

Re: citlivy plyn

Napísané: Štvrtok, 31. Mája 2012, 20:58
od nadro
Však to som práve myslel. Na rampe je max 800 aspoň u mňa na meraní to bolo takto. A nové motory musia tlačiť samozrejeme viac ked majú spotrebu 3,5litra :thumbup:

Re: citlivy plyn

Napísané: Piatok, 1. Júna 2012, 11:32
od TT-SIMIK
tak chlapci zhrnieme si to....ak je tlak na tryske max 1600bar,tak musí byť aj zakonite na rampe 1600bar!!!!!Alebo sa z rampy z 800bar urobí same od seba do vstreku 1600bar????tlak sa naklonuje???.....,všetky vstreky su su napajane z jednej rapmy,ak ide na rampu 300bar tak aj do vstrekov 300bar.....


pre zhrnutie:
1.generacia common rail tlačí 1300bar(330D 135kw,530D 135kw....atd)
2.generácia common rail tlačí 1600bar(320D 110kw,330D 150Kw...atd)
3.generácia common rail tlačí 1800bar(od roku 2008)
4.generacia common rail tlačí 2000bar(od roku 2010)

takže ma tu nepresvedčujete o inom....))))každy den opravujeme bmw, každý deň 2-3 diagnostiky a tak........)))))) :thumbup: :thumbup: :thumbup:



ešte keby ste mi neverili,tak tu je citácia c WDS:

Sequence of the measurement
The measurement runs at an engine speed of 2000 rpm; the engine speed is raised automatically. Prior to the return volume measurement, the rail pressure is raised to 1600 bar. Here, it is determined whether the system still reaches the maximum rail pressure. If the 1600 bar is not reached, the highest rail pressure reached in this test is stored and used as a second test point for the return volume measurement.

Subsequently, the following measurements are made at 2000 rpm:

Return volumes at 300 bar

Return volumes at 1600 bar (or at the maximum rail pressure achieved)

Re: citlivy plyn

Napísané: Piatok, 1. Júna 2012, 11:38
od TT-SIMIK
fox1k napísal:
1600 je uz na vstreku nie na rampe :wink: nove CR tlacia az 2500bar


[-X [-X [-X

Re: citlivy plyn

Napísané: Piatok, 1. Júna 2012, 11:41
od TT-SIMIK
nadro napísal:
Ved jasne Zdeno ze by to bola zlá investícia, keby 100% nevedel ze je to ono. Treba dať na diagnostiku a zistiť. A to s tými barmi som napísal len orientačne ale, ak to niekomu pracuje pri 300 tak je už niekde chyba. Obvykle na 110kw comonraily začína niečo pri 520bar tuším pri voľnobehu a keď motor vytočím do 4500 otáčok tak je tam okolo 800 bar maximálne tak neviem kde si zdeno zobral 1600bar. To si myslím že je už motor formule a nie 110kw motor BMW. Moja technicka poznámka :lol: :lol: :lol:




dano auto máš ešte len rok, pre info si mi volaval,ked ti auto nešlo a teraz sa ma ideš pytat kde som zobral 1600bar??Poviem , ti, nie tu z klubu,ale zo skuseností!!!!Ked si opravil vyše 300 aut,tak sa na teba niečo sem tam nalepí....)))) \:D/ \:D/

Re: citlivy plyn

Napísané: Piatok, 1. Júna 2012, 21:36
od nadro
Zdenko nechcem sa hádať Ty si odborník dám teda na Teba. Ale určite by som pozrel ten ventil na rampe.

Re: citlivy plyn

Napísané: Sobota, 2. Júna 2012, 10:51
od TT-SIMIK
V pohode tu nejde o hádanie,ale o poskytovanie informácií,ktoré sú podložené a overené a nie len tak strelené od buka do buka. Vieš koľko kráť mi prišiel klient a povedal že na klube čítal to,alebo hento a bola to taká pičovina,že som mu to musel pol hodinu vysvetovať,že to tak nieje.....takže vás prosím,ak niekto mate info čo su pravdivé tak ich poskytujte,ale ak nie tak si ich radšej nepíšte,lebo lepšie je žiadna informácia ako mylná.....myslim to vo všeobecnosti a nie kontkrétne...... :wink: :wink:

Re: citlivy plyn

Napísané: Sobota, 2. Júna 2012, 20:23
od bizzard
nadro tak to co si pisal mozno je nieco na tom lebo je pravda ze mi trosku viac dymi a to som nespominal... bol som aj na diagnostike a ze vraj je vestko ok tak neviem teraz akurad co mi spominal bolo to ze je viac otvorena skrtiaca klapka ako ma byt lenze ja neviem o tom ze by mal diesel skrtiacu klabku ci sa mylim?

Re: citlivy plyn

Napísané: Sobota, 2. Júna 2012, 20:39
od nadro
bizzard napísal:
nadro tak to co si pisal mozno je nieco na tom lebo je pravda ze mi trosku viac dymi a to som nespominal... bol som aj na diagnostike a ze vraj je vestko ok tak neviem teraz akurad co mi spominal bolo to ze je viac otvorena skrtiaca klapka ako ma byt lenze ja neviem o tom ze by mal diesel skrtiacu klabku ci sa mylim?


bizzard ja by som predsa len skúsil ten ventil. Osobne sa mi to stalo a po výmene je to už OK. Je to síce veľa tých 170Eur, ale ten pocit keď to ide tak ako má je na nezaplatenie. Ešte by to mohol byť aj snímací ventil na rampe, ale ja som mal práve zlý ten regulačný. Ked bol u mna špatný tak to dymilo ako lokomotíva a plyn myslím tým otáčky išli dosť rýchlo hore tak ako u benzínu a to mi pred tým nerobilo. Už to nechám teda na Teba potom napíš ako si sa rozhodol do PM.