... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

reklamne predmety bmwklub.sk
 
blade6591
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 18.5.2012
Auto: A3
Kraj: Bratislavský

e46 320d 110kw

Piatok, 18. Mája 2012, 23:29

Zdravím Vás, plánujem kúpu 320d s commonrailom. Len jedna vec sa mi zatial nedarí nájsť a to aké má konkrétne turbo. Poprípade aký tlak znesie dlhodobo.

Za odpoveď ďakujem. 8)
 
Užívateľov profilový obrázok
Adrian_B
Príspevky: 503
Registrovaný: 22.12.2011
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: e46 320d 110kw

Nedeľa, 20. Mája 2012, 19:55

1749V
tzn do 1,25bar maximálne v redline
 
blade6591
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 18.5.2012
Auto: A3
Kraj: Bratislavský

Re: e46 320d 110kw

Pondelok, 21. Mája 2012, 01:31

dakujem za odpoveď. Uf, tak to je biedne turbo, predpokladám že aj sériový soft tlačí na max toho turba. S tymto turbom a normalnou dymivostou je 200ps asi ptákovina. #-o
 
Užívateľov profilový obrázok
Adrian_B
Príspevky: 503
Registrovaný: 22.12.2011
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: e46 320d 110kw

Pondelok, 21. Mája 2012, 13:45

100kW verzia s VNT15 tlačí 2050 teda 1,05 k redline
nemyslím že 110kW bude mať tlak nejak extrémne vyšší...

pozri ak dáš turbo prevážiť do 250tis ot/min, nič ti nebráni tlačiť aj 1,4b s 1749V :mrgreen:

všetko záleží od stavu motora a turba a hlavne toho čo tam naleješ za soft. Kamarát má 100kW so sériovou VNT15 a požiadavka v softe je niečo málo okolo 2200mbar a auto jazdí x tisíc kilometrov bez problémov ...
 
blade6591
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 18.5.2012
Auto: A3
Kraj: Bratislavský

Re: e46 320d 110kw

Pondelok, 21. Mája 2012, 15:11

vnt15=1749V , totožné turba, niektoré 1749V majú 11 lopát :mrgreen:

Niečo také že preskladanie ako u VW neexistuje ? S VB by bola jedna radosť tlačit 1,8b dlhodobo :smile:
 
Užívateľov profilový obrázok
Adrian_B
Príspevky: 503
Registrovaný: 22.12.2011
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: e46 320d 110kw

Pondelok, 21. Mája 2012, 15:28

totožné? hehehehe :mrgreen:
len tak v krátkosti moje rozdiely oproti tým turbám...
inak tvarované lopatky turbíny + väčší priemer. Ešte k výfukovej skrini tolko, že oproti VNT 15 nemá prstenec pod lopatkami teda skriňa výfuku má asi o 2-3mm väčšiu pre lepší prechod spalín (dobré pre malé EMP) :smile:
ku kompresoru, ten má tiež inak tvarované lopatky a je omnoho väčší ako na VNT 15...

takže neviem ako u VW ale tu na E46 sú rozdiely v turbách značné. Ja som vymenil VNT15 za 1749V zo 110kw a výsledok zatial spoko... babrem sa s mapami a chodí to mrte fajn :smile:
 
blade6591
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 18.5.2012
Auto: A3
Kraj: Bratislavský

Re: e46 320d 110kw

Pondelok, 21. Mája 2012, 15:31

u VW je to na 99,999% to isté, len niektoré série 1749V majú 11 lopatiek, tým o niečo skorší resp. lepší nábeh.
 
Užívateľov profilový obrázok
Adrian_B
Príspevky: 503
Registrovaný: 22.12.2011
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: e46 320d 110kw

Pondelok, 21. Mája 2012, 15:33

jasan, ja som bol tiež v tom, ale tu ma realita príjemne prekvapila.
táto 1749V má však ale len 9 lopatiek...

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 6 neregistrovaných