Strana 1 z 2

330D tlak railu DLHÝ ŠTART VYRIEŠENÉ !

Napísané: Piatok, 6. Apríla 2012, 10:31
od Sk1r3x
Hladám tak na fóre a dočítal som sa , že nízky tlak railu pri štarte , čiže dlhšie štartovanie a ešte dlhšie štartovanie za tepla môže spôsobovať vadný vstrekovač, keďže viac prepúšťa a tým sa znižuje tlak, na výkone to nijak necítiť, ak je teda vadný vstrekovač ikeď originál , môže toto väčšie prepúšťanie poškodiť valec ?

Auto ide ako vymenené, štartuje tak ako má , hladký chod , vyriešil TT-SIMIK

Re: 330D tlak railu

Napísané: Piatok, 6. Apríla 2012, 18:20
od Milosss
Ak je vstrekovač vadný tým, že prepúšťa viac nafty a nerozprašuje ju, výmena by mala prebehnúť okamžite. Nie je problém, aby ten vstrek dokázal prepáliť dieru do piestu prípadne poškodiť na jednej strane krúžky, od ktorých sa doškriabe celý valec.

Re: 330D tlak railu

Napísané: Piatok, 6. Apríla 2012, 18:50
od Sk1r3x
otázkou zostáva či je to naozaj vstrek, auto štartuje vždy , ale dlhšie a je to tak už cez 12000 km, taká obyčajná diagnostika vypísala nízky tlak railu pri štarte , či je to práve to čo spôsobuje to dlhšie štartovanie , to je otázne, môže to byť kopa vecí, no len s diagnostikou sa dá vyraďovať

Re: 330D tlak railu

Napísané: Piatok, 6. Apríla 2012, 21:22
od Milosss
Vstrek sa dá po vymontovaní dať na skúšačku, či rozprašuje tak, ako má. Len to niečo stojí.

Re: 330D tlak railu

Napísané: Sobota, 7. Apríla 2012, 09:54
od hpbaxxter
a u koho sa da taka skusacka najst? take testovanie je pekne ukazane niekde na youtube, spolu s ultrazvukovym cistenim, by to mohlo cosi spravit...

Re: 330D tlak railu

Napísané: Sobota, 7. Apríla 2012, 11:12
od Milosss
Toto mi vyhodil googlu http://www.dieselplus.sk/sk/cinnost/vst ... padla.aspx referencie ale nemám.

Re: 330D tlak railu

Napísané: Sobota, 7. Apríla 2012, 11:55
od Avenger
myslim ,ze airborne odporucal denso.sk vraj su tam fakt profici a maju aj patricne technologie....pohladaj pisal o tom v jednom vlakne

Re: 330D tlak railu

Napísané: Sobota, 7. Apríla 2012, 15:20
od Sk1r3x
týchto dieselplus mi dnes spomínal mechanik , hrot vstrekovača výmena nejakých 100€ a otestovanie vstreku 30€ , povedal Nitra a toto je nitra , hadam sú to oni a zrejme to určite robia kvalitne bez problémov :)

Re: 330D tlak railu

Napísané: Sobota, 7. Apríla 2012, 16:02
od hpbaxxter
takze nejakych 120 eciek za test...kua a to by som ich z motora este nejak musel dostat :-)

Re: 330D tlak railu

Napísané: Sobota, 7. Apríla 2012, 16:08
od stary
hpbaxxter napísal:
a u koho sa da taka skusacka najst? take testovanie je pekne ukazane niekde na youtube, spolu s ultrazvukovym cistenim, by to mohlo cosi spravit...


V Hornom Hricove je Bosch Diesel Servis, ma stolicu na testovanie, vie aj vygenerovat nove "kody" vstrekov po repase. Co je dost podstatne. Pokial sa dobre pamatam tak mi na hovoril 20E za test jedneho vstreku. Referenciu zatial nemam len som sa tam bol informovat.

Re: 330D tlak railu

Napísané: Utorok, 10. Apríla 2012, 09:39
od TT-SIMIK
diagnostika ukaže ako taku odchylku a podla toho vieš postupovat dalej,alebo pozriet prepady a vieš na čom si...riešil som to xy krat.....

Re: 330D tlak railu

Napísané: Utorok, 10. Apríla 2012, 09:45
od Sk1r3x
písal som ti maila, presne toto potrebujem vyriešiť , čas cca 25 apríla, dohodneme sa

Re: 330D tlak railu

Napísané: Utorok, 10. Apríla 2012, 09:48
od TT-SIMIK
No problem, potom volaj den dva dopredu.....

Re: 330D tlak railu

Napísané: Utorok, 10. Apríla 2012, 09:56
od Sk1r3x
super keď stačí deň dva, už som mal plán prijsť , nevydalo , ale dlhé štartovanie mi už lezie na nervy :) , ozvem sa :)

Re: 330D tlak railu

Napísané: Streda, 11. Apríla 2012, 07:35
od BMino
mne vypisalo tu istu zavadu, moze to byt aj regulator tlaku paliva,
ten vstrekovac moze tiez prepustat do prepadu...