Nedeľa, 11. Marca 2012, 10:44
Pokud jsi neměl zapojenou tu hadičku, tak to tudy sálo čerstvý vzduch, o kterém nevěděla váha vzduchu a motor měl chudou směs. Pokud by jsi neměl zapojený na elektriku ten elektroventil X6120, tak to prakticky neustále odsává páry z palivové nádrže, a to i v okamžiku, kdy to není vhodné. Zpravidla to vytvoří bohatší směs a auto kouří. Ten ventil slouží k řízené regeneraci nádobky s aktivním uhlím a je ovládaný ŘJ motoru. Obecně je možno říci, že při volnoběhu a maximálním plynu je ventil uzavřen, ve středních otáčkách je impulsně spínán podle aktuální situace. Množství uhlovodíků v benzínových párách je závislé na teplotě paliva a okolí, atmosférickém tlaku a naplnění nádrže. A pokud se takto obohacený vzduch neřízeně dostane do spalovacího procesu, lambda jednou ukazuje bohatou, jindy chudou směs a ŘJ motoru podle toho zmatku upravuje množství vstřikovaného paliva, až jí to přestane bavit a nastaví defaultní hodnoty a Tobě to ukáže nouzák. Myslím, že Bratn z českého klubu by mohl vyprávět.
Audi A3 30 gtron automat CNG
Octavia 1,5 TSI automat CNG Ex
Octavia 1,4 TSI manual CNG Ex
E60 530iA Ex
E39 530dA Ex