Strana 1 z 1

Aretácia

Napísané: Utorok, 14. Februára 2012, 00:15
od Flasho
Prosím vás, kde sa zaaretuváva kľuka, alebo zotrvačník, lebo potrebujem dať dole remenicu :/ Vopred ďakujem, BMW3 46e, 318i, 87kw, r.v.98

Re: Aretácia

Napísané: Utorok, 14. Februára 2012, 00:32
od TT-SIMIK
žeby takto..... :lol: :lol: :lol:

Re: Aretácia

Napísané: Utorok, 14. Februára 2012, 00:43
od Flasho
Tak vieš, ja mám troška iný motor :P mám na kľuke dve remenice, jedna klímová a druhá, servo, vodná, alternátor. Na remenice sú 3 skrutky a jedna hlavná ktorá drží tie remenice, aj keď tie 3 skrutky povolím, remenice od seba neoddelím, drží ich stále pokope ta hlavná (22)

Re: Aretácia

Napísané: Utorok, 14. Februára 2012, 01:03
od Flasho
Hop, pardon, r.v. 1.98 :)

Re: Aretácia

Napísané: Utorok, 14. Februára 2012, 01:24
od TT-SIMIK
Chceš povedat, že nemáš motor 318i M43 označenie ako je hore???no lebo podla tvojho podpisu máš 138i neviem aky to je model.......tak či tak ten pripravok je na to aby si to dal dole.....

Obrázok

Re: Aretácia

Napísané: Utorok, 14. Februára 2012, 11:23
od Flasho
Ano, ja som sa sekol, 318i to je :/ písal som to neskoro v noci, mal som toho dosť, ospravedlňujem sa. Ešte taká otázočka, tam je na remenice opačný závit, že?? Vlastne odťahuje sa v smere ručičkových hodiniek.

Re: Aretácia

Napísané: Utorok, 14. Februára 2012, 13:14
od quattro
A ešte si sa sekol aj v kW 8)

Re: Aretácia

Napísané: Utorok, 14. Februára 2012, 15:38
od Flasho
Nie, asi viem koľko to ma kw...Čo tak račej pomôcť??

Re: Aretácia

Napísané: Utorok, 14. Februára 2012, 16:22
od Demkowicz
quattro napísal:
A ešte si sa sekol aj v kW 8)


Obrázok

Re: Aretácia

Napísané: Utorok, 14. Februára 2012, 16:28
od quattro
No ako myslíš.......... :-" :-" :-" ](*,) ](*,) ](*,)
Pozri si svoj profil a prepíš si 78 kW na 87 kW tak ako to máš na začiatku témy.

Re: Aretácia

Napísané: Streda, 15. Februára 2012, 13:48
od Flasho
Joo, máš pravdu :) ospravedlňujem sa, vôbec som si to nevšimol. Inak pre ostatných, kto by potreboval pomoc, remenica sa odťahuje proti smeru ručičkových hodiniek, čiže má klasický závit, NIE opačný. Odtiahnuť sa dá buď zaradením 5 rýchlostného stupňa, to znamená, že jeden je v aute, ktorý zaradí 5 a stojí na brzde a druhý odťahuje. Alebo zaaretovaním zotrvačníka, čo sa dá cez dieru, ktorá sa nachádza na pravej strane prevodovky, hneď pod štartérom. Veľa šťastia prejem.