Strana 1 z 1
Zrada turba
Napísané: Nedeľa, 27. Novembra 2011, 20:03
od ATL-Juri
servus chlapi mam problemos strajkoval mi elektromagneticky ventil na turbe turbo islo dobre ale pri 120 uz nechcelo zrychlovat.vymenil som elektromagneticky ventil na podtlak pri turbe poskladal som to auto 200 km/h a este taha AAAAAAAAAAALLLLEEEEEE zacalo mi piskat turbo ako keby uz dosluzilo lenze ono taha teraz pekne neviem preco nastala tato chyba skusil som nahodit znova vadny elektromagnet. ventil a piska stale .
dost ma znervoznuje to gufero co ide priamo na turbo od ktoreho ide plastove potrubie na vahu vzduchu...... myslite ze moze byt problem niekde tam?? co take gufero stoji ????? komplet som pomenil podtlakove hadicky vsetko co sa tyka kolo turba
vole na turbinke su minimalne povedal by som ze klasicky pouzivane turbo ani nove ani stare.
Pripajam ilustracne video ktore presne vystihuje moj problem.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VMfeT0UK0poradte co mam este poskusat kym dam turbo na repas
moze mi tento problem sposobovat zla netesnost potrubia alebo to je malo pravdepodone.??

Re: Zrada turba
Napísané: Pondelok, 28. Novembra 2011, 11:00
od TT-SIMIK
Ak píska len jemne a normálne,tak nerob paniku(pokial nedymí z výfuku na bielo-modro a nestráca sa moc olej), lebo si sfunkčnil tomu turbu variabilitu(nové hadičky a ventil) a zaberá nizko teraz,tak preto popiskuje....
PS: neviem či si niekto všimol,ale toto video je točené pri uplne studenom motore,to turbo môže trochu popiskovat, vyskušaj ako ti popiskuje za tepla.....
Re: Zrada turba
Napísané: Pondelok, 28. Novembra 2011, 11:28
od ATL-Juri
TT-SIMIK napísal:Ak píska len jemne a normálne,tak nerob paniku(pokial nedymí z výfuku na bielo-modro a nestráca sa moc olej), lebo si sfunkčnil tomu turbu variabilitu(nové hadičky a ventil) a zaberá nizko teraz,tak preto popiskuje....
PS: neviem či si niekto všimol,ale toto video je točené pri uplne studenom motore,to turbo môže trochu popiskovat, vyskušaj ako ti popiskuje za tepla.....
ked som to sfunkcnil tak by to nemalo pisakat na tom starom regulatore tlaku a na tom starom to tiez hvizdi to piskanie turba pocut pocas celej jazdy v kabine ci uz na nizkych strednych alebo vysokych otackach--vydava to neprijemny zvuk opakujem vykon sa nezmenil len by som chcel odstranit ten piskot viem ako to turbo islo predtym pekne tycho a toho by som hcel docielit aj teraz
Re: Zrada turba
Napísané: Pondelok, 28. Novembra 2011, 11:47
od TT-SIMIK
Skus vymenit to tesnenie čo je na tom kolene od vahy do turba, to zvykne byt na hovno a potom to píska viacej ešte......nenahanal si auto a potom si ho hned nevypol nahodou????
Re: Zrada turba
Napísané: Pondelok, 28. Novembra 2011, 15:10
od ATL-Juri
TT-SIMIK napísal:Skus vymenit to tesnenie čo je na tom kolene od vahy do turba, to zvykne byt na hovno a potom to píska viacej ešte......nenahanal si auto a potom si ho hned nevypol nahodou????
Takto sa mi sprava auto po nasledujucich postupoch skusania:)
takto mal som zaslepeny agr aj el.mag.ventil pri agr = auto taha, turbo píska, väcsia spotreba, slabsie kurenie, po vipnuti motora bzucanie v el.mag.ventile asi cca 5 sec.
zapojenie agr. a el.mag.ventilu od vyroby= auto taha lepsie, turbo píska slabsie ale stale ten pridrbany zvuk, priem.spotreba mensia, kurenie omnoho lepsie, auto na volnobehu po cca 20 sec zacne husto bielo dymyt za jazdy modro bielo:(,, po vypnuti motora ziaden zvuk z el.mag.ventilu ako je uvedene v prvom pripade.
Vychadza mi to na vadne turbo ked el.mag .ventili podtlaku su dobre. taktiez som menil vsetky hadicky vola na turbinke je smerom dopredudozadu cca 5mm hore dole ziadna.
P.S.tym tesnenim pri vahe vzduchu to asi nebude bo som mal zhodene komplet potrubie ku turbu a piskalo to stale.
bola by este nejaka rada?
Re: Zrada turba
Napísané: Pondelok, 28. Novembra 2011, 20:16
od BrunoSoprano
ATL-Juri napísal:
Takto sa mi sprava auto po nasledujucich postupoch skusania:)
takto mal som zaslepeny agr aj el.mag.ventil pri agr = auto taha, turbo píska, väcsia spotreba, slabsie kurenie, po vipnuti motora bzucanie v el.mag.ventile asi cca 5 sec.
zapojenie agr. a el.mag.ventilu od vyroby= auto taha lepsie, turbo píska slabsie ale stale ten pridrbany zvuk, priem.spotreba mensia, kurenie omnoho lepsie, auto na volnobehu po cca 20 sec zacne husto bielo dymyt za jazdy modro bielo:(,, po vypnuti motora ziaden zvuk z el.mag.ventilu ako je uvedene v prvom pripade.
Vychadza mi to na vadne turbo ked el.mag .ventili podtlaku su dobre. taktiez som menil vsetky hadicky vola na turbinke je smerom dopredudozadu cca 5mm hore dole ziadna.
P.S.tym tesnenim pri vahe vzduchu to asi nebude bo som mal zhodene komplet potrubie ku turbu a piskalo to stale.
bola by este nejaka rada?
no 5mm je už moc , maximálne 1mm. ale mala by byť vôla aj hore-dole
Re: Zrada turba
Napísané: Utorok, 29. Novembra 2011, 10:59
od TT-SIMIK
U mna to je opačne,ked je odpojené EGR tak auto taha o niečo lepšie odspodu...ak ti dymí na bielomodro, je to predzvest odchádzajuceho turba....zaleži ešte na tom v akom stave máš olejovy separator....
Re: Zrada turba
Napísané: Streda, 30. Novembra 2011, 15:59
od ATL-Juri
TT-SIMIK napísal:U mna to je opačne,ked je odpojené EGR tak auto taha o niečo lepšie odspodu...ak ti dymí na bielomodro, je to predzvest odchádzajuceho turba....zaleži ešte na tom v akom stave máš olejovy separator....
kupil som novy filter na odvetranie klukovej skrine takze idem ho vymenit preplachnut intercoler vicistit komplet hadice okolo turba idem skusit vycistit aj EGR ventil bo dymi mi to iba vtedy ked ked je egr zapojeny ako od vyroby musim kuknut ci nieje zakarbonovany .ked egr zaslepim dymenie sa eliminuje na minimum. skoro ziadne.pomenim filtre vycistim a dufam ze to uz pojde ako cumel .
Re: Zrada turba
Napísané: Streda, 30. Novembra 2011, 17:58
od caliopcar
Nazdar, myslím že výmena toho separátora vyrieši problém s dymením na voľnobeh.
Mám pociť, že sa tu už riešil problém s rovnakým príznakom, a výmena pomohla.
Re: Zrada turba
Napísané: Štvrtok, 1. Decembra 2011, 10:31
od TT-SIMIK
tak tak......))))