Strana 1 z 3

E46/330D - problem s tahom pri zosliapnuti pedala na doraz

Napísané: Streda, 19. Marca 2008, 22:20
od Bikozz
MAm taky problem: BMW 330 D 150 kw, r.v.2003. Obcas ked zosliapnem pedal na doraz ako keby sa nezaplo turbo otacky stuonu na 3500 a auto ide 80 km/h a via c nechce ist. Stava sa to nepravidelne vie niekto poradit co by to mohlo byt? Dakujem

Napísané: Streda, 19. Marca 2008, 22:36
od paul
Prietokomer KO !!!!!!

Napísané: Streda, 19. Marca 2008, 22:49
od slamec
paul napísal:
Prietokomer KO !!!!!!
alebo ešte aj podtlak. regulátor turba

Prietokomer

Napísané: Štvrtok, 20. Marca 2008, 07:33
od Bikozz
No moze byt aj ked som bol dvakrat v BMW neviem co tam robia ty deme... ked mi stale povedia ze vsetko je v najlepsom ok, aj ked mi menili cerpadlo na naftu ze tamto uz bolo nie velmi dobre ...

Prietokomer cena

Napísané: Štvrtok, 20. Marca 2008, 12:16
od Bikozz
Kolko stoji taky prietokomer cca dakujem

Napísané: Štvrtok, 20. Marca 2008, 17:45
od Bikozz
Este by som to konkretizoval, je jedno akou rychlostou idem ale ked zosliapnem pedal na doraz niekedy taha v pohode ako ma a inokedy len vyjdu otacky hore nie viac ako 3500 a rychlost stoji resp. velmi polalicky sa zvysuje. Ak je to prietokomer neviete poradit kolko by stala vymena? Nemoze turbo tahat aj falosny vzduch?

Re: Prietokomer

Napísané: Piatok, 21. Marca 2008, 09:18
od paul
Bikozz napísal:
No moze byt aj ked som bol dvakrat v BMW neviem co tam robia ty deme... ked mi stale povedia ze vsetko je v najlepsom ok, aj ked mi menili cerpadlo na naftu ze tamto uz bolo nie velmi dobre ...


Vysokotlake cerpadlo ti menili???
To su k...vy!!!!
Keby bolo KO, tak by si to ani nenatocil !!!!!!!!!!!!! Vazne,mam s tym skusenosti.

Napísané: Piatok, 21. Marca 2008, 09:21
od paul
Bikozz napísal:
Este by som to konkretizoval, je jedno akou rychlostou idem ale ked zosliapnem pedal na doraz niekedy taha v pohode ako ma a inokedy len vyjdu otacky hore nie viac ako 3500 a rychlost stoji resp. velmi polalicky sa zvysuje. Ak je to prietokomer neviete poradit kolko by stala vymena? Nemoze turbo tahat aj falosny vzduch?


Prosim ta, uz to neries, vymen ten prietokomer a pojde jak raketa !!!!!!!!!!!
Vymenu zvladas aj sam, len objednaj presne taky, aky tam ma ist, cislo je na nom vytlacene a je to vyrobok od BOSCHu.
Takze bud cez Bosch Slovensko alebo V Bavarii...

Napísané: Piatok, 21. Marca 2008, 10:23
od piti888
By ma tiez zaujmalo, co je to ten prietokomer? , by si to mohol trocha specifikovat napr. na bmwfans ake to ma cislo. Alebo je to toto? http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0

Napísané: Piatok, 21. Marca 2008, 20:10
od lajooriginal
meria to množstvo nasávaneho vzduchu

Napísané: Piatok, 21. Marca 2008, 20:34
od Bikozz
Ten prietokomer myslíš ako riadenie dúchadla ? /elektrický prepínací ventil/a stojí cca 1000sk,?

Iné som na tej stránke čo si poslal nenašiel k nasávaniu vzduchu,Žatial ďakujem B

Napísané: Piatok, 21. Marca 2008, 21:08
od slamec
regulátor turba je diel č. 1

Obrázok

prietokomer (váha) vzduchu je diel č. 1

Obrázok

Napísané: Piatok, 21. Marca 2008, 21:50
od piti888
takze ten prietokomer je vlastne vaha vzduchu..... ](*,)

Napísané: Piatok, 21. Marca 2008, 21:56
od slamec
piti888 napísal:
takze ten prietokomer je vlastne vaha vzduchu...


=D> =D> =D>

Napísané: Nedeľa, 23. Marca 2008, 15:30
od paul
Jasne, presne tak...
prietokomer=vaha vzduchu=MAF=Mass Airflow Sensor...
Vsetko su to nazvy len okolo jednej jedinej suciastky, ktoru vyraba vyhradne len fy BOSCH !!!!!
A je to presne ona, na druhom obrazku, diel c. 1.

Info o MAF: http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=maf