Strana 1 z 2

Smrad v kabine (320D,E46)

Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 15:38
od attila5347
Hello,

Po nastartovani a aj ked uz je motor zahriaty je citit vyfukovy plyn v kabine. Ked dam len cirkulaciu vzduchu interieru, tak prestane smrdiet.

Prosim poradte, co je problém,

Diky

to iste

Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 17:19
od lec
Ahoj,
to iste som mal na e46, 2000. V sevise povedali ze je to prerazeny vyfuk resp. potrubie- oprava vysla nieco okolo 20t(automotiv,ba, tak 2 roky dozadu).

Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 17:27
od starML
No, řekl bych, že Ti ta vnitřní cikrulace vzduchu (AUC) funguje dobře viz. http://sweb.cz/vs31/Klima_AUC.doc.

A teď k tomu smradu. Hledej netěsnost ve výfukovém potrubí, hlavně okolo svodů, zaústění do katalyzátoru. Auto na zvedák nebo nad kanál, při nastartovaném motoru Ti někdo ucpe hadrem vyústění výfuku a Ty hledej, kde to začně syčet. Výfuk musí jít natlakovat, až motor začně mít problémy s chodem na volnoběh, dusí se a když dáš hadr (ucpávku) pryč, tak musíš slyšet únik tlaku a volnoběh se srovná. Když to běží i při ucpaném výfuku, tak to někde uniká. A pokud to uniká někde jinde než na konci výfuku, je to chyba. A tyto plyny se Ti dostávají do přívodu vzduchu klimatizace. Klima saje v prostoru pod předním sklem http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=05 takže nějaká prasklá - vypadlá hadice.

Chce to opravit, protože výfukové plyny v kabině nemají co dělat. Malé množství někdy ani nezaregistruješ, ale při trochu delší cestě začně všechny bolet hlava a nikdo neví od čeho. Tak teď už víš ?

Pokud je to jen prasklé, tak to půjde zavařit. Pokud už je to zrezlé, tak nový přední díl stojí okolo 350 Euro + práce. Dal bych to udělat v servisu, protože se to blbě povoluje a někdy je třeba svěsit stabilizátor, aby to vůbec šlo vyndat.

Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 20:25
od slamec
na 85% je to pružný diel výfuku hneď za katalyzátorom

Obrázok

Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2008, 21:48
od paul
Tak tak, "flexina" bude K.O. ...

Ak ano, musi ti to aj trocha duniet, ked bezi motor!!!!!

Napísané: Pondelok, 18. Februára 2008, 12:16
od Dusky
jj. to iste som mal aj ja. ten pruzny diel, myslim ze pletenec sa to vola som mal prasknuty... vymenili mi ho a uz je to ide a v kabine mam len vonu citronu 8)

Napísané: Štvrtok, 21. Februára 2008, 20:31
od attila5347
Hello,

Diky za odpovede.
Ten tzv. ,,pletenec,, kde sa da kupit na E46,320D ?
Je to jednoduche si to vymenit ? alebo treba tam rozobrat vela veci ?
Dostanem sa k tomu alebo treba servis ?

diky

Napísané: Štvrtok, 21. Februára 2008, 22:17
od slamec
attila5347 napísal:
Hello,

Diky za odpovede.
Ten tzv. ,,pletenec,, kde sa da kupit na E46,320D ?
Je to jednoduche si to vymenit ? alebo treba tam rozobrat vela veci ?
Dostanem sa k tomu alebo treba servis ?

diky
1. vymeniť to nebude také jednoduché, podľa bmwfans to vizerá ako celý diel aj s kat-om
2. ak je to tak, potom zhodiť potrubie, odrezať vlnovec a podľa neho kúpiť druhý a navariť

Napísané: Štvrtok, 21. Februára 2008, 22:27
od Dusky
jj. mne to na moje auto musel odvarit, kupit podla toho novy a navarit spat..ael iba samotny pletenec...

Napísané: Piatok, 22. Februára 2008, 10:06
od paja
takže: pred týždnom som to robila aj na moje 320D,šla som sa zadusit v kabíne ked som aj na križovatke stála, stále som musela vnútorný okroh dávat, pletenec bol v riti, je tam 60tka/60mm/ priemer rúry, stojí 1000sk, výmena tak hodinka, netreba aj katalizátor, hocikde v autodieloch to kúpiš...vela zdaru // hlavne to nerieš cez BMW serwis lebo ta tam ošklbú, je to lahká oprava, zvládnu to v každom servise...

Napísané: Piatok, 22. Februára 2008, 11:12
od slamec
paja napísal:
takže: pred týždnom som to robila aj na moje 320D,šla som sa zadusit v kabíne ked som aj na križovatke stála, stále som musela vnútorný okroh dávat, pletenec bol v riti, je tam 60tka/60mm/ priemer rúry, stojí 1000sk, výmena tak hodinka, netreba aj katalizátor, hocikde v autodieloch to kúpiš...vela zdaru // hlavne to nerieš cez BMW serwis lebo ta tam ošklbú, je to lahká oprava, zvládnu to v každom servise...
...treba to aj rezať a zvárať.

Napísané: Sobota, 23. Februára 2008, 08:35
od paja
A? wšak to je chvila...

Napísané: Sobota, 23. Februára 2008, 12:10
od Gito
dik chlapci lebo aj mne to citit naftou jak v zetori... takze 1000sk???? :P

Napísané: Sobota, 23. Februára 2008, 20:07
od BMW 444
tiez so to menil .pletenec do 1000sk. robota max. 2 hod. a to som este zvaral vyfuk. :wink:

Napísané: Nedeľa, 24. Februára 2008, 15:12
od attila5347
Hello,

Nemali ste z tohto dovodu, ze zakladne otacky niekedy kolisali ? Lebo mne odvtedy blbnu zakladne otacky co mam smrad v kabine.

A ked odmontujem katalizator a odrezem ten stary pletenec, tak nasunem
nato novy a namontujem naspet spolu s katalizatorom. Neda sa to tak spravit ? Kazdopadne musim zvarat ?

Diky