jararak napísal:ahoj, takze ako prve sa ta opytam co ta vediet k zmene kategorie auta? mimochodom 323 je 2,5 liter nie 2,3liter
Mam 323i e36 co je prakticky to iste len mam o jeden vanos menej (zere to o liter viac v meste) a mam 150kilo menej
mam 530d e39 v turingu.
Co sa tyka e39, zatial na mna nikto netrubil, nehulakal, ziadny zasrany kokotko ma neohrozoval, je to velke, pohodlne auto, 90 do zakruty nieje problem vpalit aby sa auto nahlo, to mam pritom konfortne sedacky a nie sportovea vobec necitim nejake odstredive sily. bohuzial mam stale problem sa vopchat v tescu na prvy krat do parkovacieho boxu, to auto je dlhe
Co sa tyka e36 - je mierne rychlejsia, moj osobny nazor, alebo aspon na cestujucich posobi vecsie pretazenie. auto ide surovo po plyne a o pohodli sa v porovnani s e39 neda vela hovorit ide hned za plynom. Ak vpalim do zakruty poriadne sa nahne a citim odstredivu silu a to mam mpaket podvozok, takze obycajny podvozok musi byt o hubu. uz sa mi parkat stalo ze sa na mna sapali ludia, dokonca ma aj ohrozovali ked som sa s nimi nechcel nahanat. ak by som mal porovnavat e36/e46 - je tam rozdiel pruzenia - e36 ho ma ostrejsie, e46 by uz mohla byt natom konfortnejsie pri zachovani trakcie. taktiez to auto je o pol metra kratsie cize vchadzanie do priecnych boxov je jednoduchsie aj koli sirke auta.
ked vezmes ze e39 sa zacala vyrabat v 96 a e46 v 98 tak to nieje vyhra, snad jedine zeby si siel po 330d/x z 2004 roku, to by bolo zaujimavejsie, ale 323, ani velmi nie. Inac motor ma dost kultury, tahu a neunavis ho, navise nehrozi uvarenie turba/comonrailu ako na 530d. spotrebu mozes robit od 8 do 12 litrov v beznej premavke.
ja by som dole nesiel.
bral by som kasnu e39 v ktorej by bol motor ktory by sa spraval dole ako ten dizel - proste taha pekne od 1700rpm a maximum dava pri 3000, avsak co potom, to auto uz nejde, tam by som chcel prejav 323, ktora prave vtedy pretoci vanos (e36 ma 3 polohy vanosu, e46 ma plavajuce ulozenie takze to nieje tak citelne), oprie ta do sedacky a uzivas si az po 6800rpm ked ti da cez hubu obmedzovac :).
Takto som si predstavoval nejako odpovoved :) ddakujem.
Preto rozmyslam ze prave sportovy styl jazdy mam rad. Mal som e46 100Kw d, ale ako vsetci vedia je to lenive auto, malo sportovy podvozok takze zakruta v 170Km/h nebol problem a pri e39 mam pocit v 120 ze sa prevratim :)
Moja e39 je super, motor ako hodinky, prevodovka jak nova, interier neposkodeny VOBEC!!!, exterier takisto, ale stale ma laka e46 benzin
A keby sa vymenil podvozok v e39, myslis ze by to bolo lepsie? Sportovejsia jazda?
Este ak chcete, mozem prihodit link na tu e46tku co by som chcel, hm?