Strana 1 z 3

E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Piatok, 29. Apríla 2011, 12:59
od azazel9551
Ja som pred chvilou zhodil turbo hadicu z EGR ventila bolo tam dost vela oleja.
Skontroloval som olej a bolo hlboko pod MIN, tak tam musim zase doliat liter.
Dal som tam liter asi pred mesiacom :-k

... pod autom olej neni, takze to zere cez motor .. takze teraz neviem - bud zere turbo alebo treba menit olejovy separator :?: :?:

Inak auto ma pekny tah pri 1.2.3. stupni no pri 4. a 5-tom sa rucicka momentalnej spotreby nafty bud zastavi na 10l alebo iba pomalicky stupa - a to mam plyn na podlahe :-k akokeby turbo zle otvaralo - maly podtlak?

BTW kontroloval som podtlaky(teoreticky) , ked som fukol do hadicky od turba - ok, no ked som fukol do hadicky od EGR alebo do tej co ovlada otvaranie chladica, prepustaju o sto 6(dokonca bolo pocut bzukot motorceka) - ma to tak byt? ... motor bol vypnuty

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Piatok, 29. Apríla 2011, 13:45
od TT-SIMIK
mne to tiež žere olej, separator vymeneny,ale len vnutorna čast,možno to je môj problém,ale tiež mi žerie dost oleja,auto nedymi na žiadnu farbu,olej pod auto nieje,takže tiež papka do sania cez turbo od odvetravania.....

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Piatok, 29. Apríla 2011, 14:05
od azazel9551
no lenze mne zere asi liter na 1500km ](*,) , motor pekne taha, turbo nepocut.

.. akurat ked na to dupnem a motor je uplne studeny - tak za sebou zanecham poriadny oblak bieleho dymu - hovorim o prvom zoslapnuti plynu nadoraz, po minute ziadny dym.

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Piatok, 29. Apríla 2011, 14:11
od TT-SIMIK
Za studena nedupat,lebo pojde turbo k pánovi.....

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Piatok, 29. Apríla 2011, 14:30
od azazel9551
OK takze pozeral som tu temy ohladom Odlucovaca oleja a vyzera to presne na moj problem, pretoze ta hadica(7) mi minule dost prepustala olej, (tak som to poriadne nasadil, lebo bola skrutena) a olej sa zalizoval na hadici pod - ta hruba, hlinikova hadica nasavania turba.

OTAZKA: Viem ze sa opakujem, ale neda sa ten separator vycistit?

.. a nesere sa motor tym, ze donho ide vela motoroveho oleja?

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Piatok, 29. Apríla 2011, 14:42
od TT-SIMIK
Vymenit za bezudržbovy, cca 40€-60€ neviem už, a máš pokoj a jasne že olej sa nesmie preliat....ja som tu tenšiu hadicu zapaskoval aby tam bol dobry tah,lebo tu membranu zatvara vlastne tah turba...teda sa mi logicky zdá.... :-k

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Piatok, 29. Apríla 2011, 17:25
od lovec31
azazel9551 napísal:
Ja som pred chvilou zhodil turbo hadicu z EGR ventila bolo tam dost vela oleja.
Skontroloval som olej a bolo hlboko pod MIN, tak tam musim zase doliat liter.
Dal som tam liter asi pred mesiacom :-k

... pod autom olej neni, takze to zere cez motor .. takze teraz neviem - bud zere turbo alebo treba menit olejovy separator :?: :?:

Inak auto ma pekny tah pri 1.2.3. stupni no pri 4. a 5-tom sa rucicka momentalnej spotreby nafty bud zastavi na 10l alebo iba pomalicky stupa - a to mam plyn na podlahe :-k akokeby turbo zle otvaralo - maly podtlak?

BTW kontroloval som podtlaky(teoreticky) , ked som fukol do hadicky od turba - ok, no ked som fukol do hadicky od EGR alebo do tej co ovlada otvaranie chladica, prepustaju o sto 6(dokonca bolo pocut bzukot motorceka) - ma to tak byt? ... motor bol vypnuty


presne aj mne tak prepusta ta jedna hadicka od chladica...a kedze tam nemam tie naklapacie lopatky tak nema co ovladat....takze som odpojil a zaslepil...:-)))

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Piatok, 29. Apríla 2011, 23:49
od azazel9551
takze ak dobre chapem, odpojil si a zaslepil hadicku co ovlada chladic, cize ostava viac podtlaku pre ovladanie turba.
OK za pokus to stoji, no lenze ja tam tie lopatky za chladicom mam.
No lenze to neriesi problem miznutia podtlaku, dokonca mam pocit,ze moje bawo ked je nastartovane tak fuci z oblasti priblizne kde je ventil ovladania EGR.

zaver: Ked ma zaradenu 5-ku tak auto lenivo akceleruje-momentalny stav prietoku nafty je iba 10-12litrov(plyn na podlahe)
Akokeby bolo malo podtlaku na otvorenie lopatiek turba - niekde kape(ten podtlak).
Alebo sa lopatky otvoria,vznikne velky tlak a neni dost sily aby sa lopatky vratili spat(a RJ vyhodnoti,ze je treba menej paliva)=vycistit turbo alebo dat silnejsiu spatnu pruzinu :?:


... myslim si ze treba najst kde unika podtlak a potom zapojit aj EGR aj saharu a vsetko bude OK :thumbup:

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Sobota, 30. Apríla 2011, 03:14
od Etnies_za
Keby si mal uple odpojeny podtlak tak ti turbo taha od cca 3000 otaciek ak netaha vobec ani po 3000 o. Tak treba hladat chybu v turbe

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Sobota, 30. Apríla 2011, 08:58
od miraso
k tomu podtlaku by som sa chcel spytat, pisete aj o hadicke do EGR, ak ho mam zaslepeny (na mieste ako je tu v navodoch na tek kovovej rurke), ma byt ta hadicka od EGR odpojena a zaslepena tiez? A taktiez hadicka na podtlak, co otvara lopatky na chladici ma nieco spolocne s podtlakom pre turbo? Vymenil som vsetky hadicky od turba, auto mi taha lepsie, ale s tymito dvomi som nic nerobil a tu do chladica mam deravu, je len prelepena, ale je tam podtlak, co ma silu otvarat tie lopatky na chladici..

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Sobota, 30. Apríla 2011, 10:18
od TT-SIMIK
miraso napísal:
k tomu podtlaku by som sa chcel spytat, pisete aj o hadicke do EGR, ak ho mam zaslepeny (na mieste ako je tu v navodoch na tek kovovej rurke), ma byt ta hadicka od EGR odpojena a zaslepena tiez? A taktiez hadicka na podtlak, co otvara lopatky na chladici ma nieco spolocne s podtlakom pre turbo? Vymenil som vsetky hadicky od turba, auto mi taha lepsie, ale s tymito dvomi som nic nerobil a tu do chladica mam deravu, je len prelepena, ale je tam podtlak, co ma silu otvarat tie lopatky na chladici..


Silu môže mat,ale aj niekde unika, a + nato zabrzdíš,atd tak v tom momente nemá tolko podtlaku na ovladanie turba, takže treba aj tu vymenit, všetko je to prepojené na jeden podtlak,ale najväčšiu zmenu je cítit na turbe, ked sa stratí, proste klapky na chladiči sa ti otvoria a držia,ale podtlak na turbe pracuje neustále.....takže vždy to musí byt tip top aby to šlapalo tak ako má....

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Štvrtok, 16. Júna 2011, 13:56
od elaxes
ja som vymenil celý odlučovač oleja za bezúdržbový a je to jedno. Zaujímavé je že, 320d pred FL žerie menej oleja ako 320poFL....km majú rovnako...

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Štvrtok, 16. Júna 2011, 16:13
od patoe46
mne nezerie vobec nic.tolko kolko napustim tolko vypustim.

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Štvrtok, 16. Júna 2011, 22:30
od hpbaxxter
ja mam sanie ako mastenicku, ale zeby sa mi to prejavilo nejak extra na ryske by som nepovedal (dokelu, kedy som ju naposledy pozeral :-) ?), uz som vymenil aj separator, vsetko vycistil, pretesnil...a stale to tam kyda, to uz bude asi nadprirodzenou silou najazdenia niekolko 100 000 km. Plus moj bonus spociva v efektnom zadymovani ostatnych ucastnikov premavky, ktory sa v momente akceleracie nachadzaju za mnou...a na to este nikto nenasiel medecinu ;-)

Re: E46 320d OJEJOZRUT

Napísané: Piatok, 17. Júna 2011, 10:50
od TT-SIMIK
Trysky,alebo tryska pod zatažou dava viac paliva a preto dymí na čierno,alebo nejaka netesnot medzi turbom a egr,ale tomu moc neverím...Mal som auto čo vykazovalo trysky na 1 na volnobehu,ale za jazdy išla hodnota k 2 a tam bol pes zakopany, po vymene trysky žiaden dym!