Strana 1 z 1

E46/318d - Vysvetlenie z diagnostiky (M47TU)

Napísané: Utorok, 28. Decembra 2010, 18:29
od Gali6
Nazdar chlapi,

Zasa a opäť ma neposlúcha autíčko, bol som na diagnostike v BA (Rožňavská) a poskytli mi tieto protokoly s diagnostiky..
Problémik je že vôbec neviem po Nemecky. ](*,) ](*,)
Chcem Vás poprosiť či by sa mi niekto na to nepozrel a nepovedal mi niečo o tom..

Autu sa zdvihla spotreba, na 2-stupni pri nižšej rýchlosti je cítiť jemné trhanie, plus čaká ma výmena silentov na motore.. Viete mi povedať približnú cenu týchto silentov?? :-k

Ďakujem

Re: Vysvetlenie s diagnostiky - E46 318d M47TU

Napísané: Utorok, 28. Decembra 2010, 18:42
od johnyfly1
hmm a to ti tie papiere len tak dali a nic ti k tomu nepovedali? :shock:

Re: Vysvetlenie s diagnostiky - E46 318d M47TU

Napísané: Utorok, 28. Decembra 2010, 18:46
od Gali6
Technik mi povedal že vraj sú všetky žhaviče aj s modulom odpálené, ale dalej skoro nič.. Ale je tam toho viac a ja neviem po Nemecky ani ceknúť [-o<

Re: Vysvetlenie s diagnostiky - E46 318d M47TU

Napísané: Utorok, 28. Decembra 2010, 19:08
od eko.fresh
To je teda technik + ti dal zdrap bezceneho papiera...
Na prvej strasne neni nic... na na druhej mas z DDE 4 chyby
ktore v zasade o nicom nevypovedaju.
Napis na nick Semtex a chod na diagnostiku k nemu :bmwball:

Re: Vysvetlenie s diagnostiky - E46 318d M47TU

Napísané: Utorok, 28. Decembra 2010, 19:23
od Gali6
Povedal mi ešte že prietokomer je v prdely.. Ale tak prietokomer je váha vzduchu nie? Je tam spomenutá lambda sonda, mám pocit že to bude drahá oprava

Re: E46/318d - Vysvetlenie z diagnostiky (M47TU)

Napísané: Utorok, 28. Decembra 2010, 20:44
od profor
nefungujú ti žhaviče, buď všetky v prdeli alebo poistky, hlavná poistka 100A, číslo 104, v poistkovom boxe za poistkami na distribučnom boxe, ďalšia poistka je číslo 2 v boxe s RJ motoru, 30A

DDe - Ladeluftschlauch - škrtiaca klapka pri volnobehu nefunkčná (nie som si uplne istý), chyba momentálne nie je, chyba nespôsobí kokntrolu na prístrojovke

DDE - Váha vzduchu - očakávaná hodnota ku aktuálne nameranej nízka, chyba momentálne nie je, zas nesposobí kontrolu

DWA - alarm - chyba predného senzora (zrejme interiérový), skús pozrieť poistku 67, 5A, napája tilt senzor, sirénu...
DWA - vadný spínač vo vodičových dverách - buď kabeláž alebo samotný zámok, treba na INPU kuknuť merane hodnoty, takisto aj alarm...

AUC Heizung... senzor kvality vzduchu v motorovom priestore, skrat na mínus, môže byť vadný, alebo kabeláž...chyba nastala 254krát

DWA - alarm - spínač na kufri, to isté ako dvere

DDE - lambda - nejaká hodnota spalín nízka, chyba nebola aktuálna v tom momente, zas lampa na prístrojovke

GM - Antrieb... antrieb je náhon alebo pohon na otváraní kufra. takže skontroluj kostru na zánku na kufri nakolko tieto dve chyby sú spoločné pre jednu vec.

no a na záver, nečudujem sa kvalite servisu toho predajcu...šak tomu nemožu rozumieť ani oni samí :D

Re: E46/318d - Vysvetlenie z diagnostiky (M47TU)

Napísané: Utorok, 28. Decembra 2010, 23:41
od starML
Profor to napsal dobře, jen upřesním :
Fehler momentan nicht vorhanden = závada není momentálně přítomna, ale někdy dříve nastala, jenže nevíme kdy, takže vymazat a za 300-500 km znova zkontrolovat. Takže žhaviče, senzor AUC, někdy vypadlou hadici vzduchu a váhu vzduchu nyní neřešit a nic z toho nezpůsobí chybové hlášení na palubní desce.

Fehler momentan vorhanden = závada je momentálně přítomna a to je u té lambdy a těch spínačů u dveří a kufru. Spínače je třeba opravit, aby fungoval alarm. Lambda ukazuje málo kyslíku, takže motor má větší emise - bohatší směs =>je třeba řešit komplexněji = filtr vzduchu, netěsnosti na přívodu od turba, co ukáže diagnostika na vstřikách a odvětrání klikové skříně - přesně v tomto pořadí.

Takže protokol dlouhý, ale auto je víceméně v pořádku, až na to trošku horší spalování. Zákazník dostal v servise vyplašenku, teď si sežene prachy a dostaví se k odstranění závad, které na autě v současné době nejsou a my máme po Novém roce co dělat. Ámen.

Re: E46/318d - Vysvetlenie z diagnostiky (M47TU)

Napísané: Utorok, 28. Decembra 2010, 23:53
od profor
diky za korekciu

Re: E46/318d - Vysvetlenie z diagnostiky (M47TU)

Napísané: Streda, 29. Decembra 2010, 00:47
od Gali6
Páni dosť ste mi s týmto pomohli, fakt ďakujem..

Mám ešte otázku to že je bohatšia zmes, a zle spaluje motor má teda za následok spotrebu vyššiu o 2 litre na 100 km a relatívne citeľné zníženie výkonu?

Re: E46/318d - Vysvetlenie z diagnostiky (M47TU)

Napísané: Streda, 29. Decembra 2010, 00:53
od profor
No ja zas nie som motorár mechanik tak len neutrálne dám že si myslím že môže. Bohatá zmes znamená viac paliva na ten istý objem vzduchu resp to isté množstvo paliva na menší objem vzduchu

Re: E46/318d - Vysvetlenie z diagnostiky (M47TU)

Napísané: Streda, 29. Decembra 2010, 02:08
od airbone
modul zhavenia by mal byt ok, inac by vypisalo chybu komunikacie s nim po BSD zbernici. Pravdepodobne bude stacit vymenit zhavice. Ostatne chyby ktore su sporadicke, mal si to dat premazat, pojazdit trochu s autom resp. nastartovat motor a tak citat chyby znovu, lebo niektore z nich su sporadicke a nemusia byt aktualne.
Ten AUC senzor je senzor pre klimu na automaticke prepinanie vonkajsieho/vnutorneho okruhu ak pred tebou niekto cmudi, odsiera sa velmi casto, takmer na kazdej e46 toto nacitam cez diagnostiku aj ja.....

Re: E46/318d - Vysvetlenie z diagnostiky (M47TU)

Napísané: Streda, 29. Decembra 2010, 11:27
od TT-SIMIK
Ta lamda môže byt odpalena a preto ukazuje vysoké emisie,a preto máš taku spotrebu akú máš, (podobný problém bol aj na benzíne, aj ked je to iny motor,tak princip lamda sondy je rovnaky a tiež autu kolisali otačky,spotreba bola tiež vyššia),a lamda sonda bola zlá.......po výmene vše ok.....ale pre istotu behni za semtexom a on ti spraví diagnostiku akú ani v bmw neurobia.....)))))Čo sa týka lamdy tak to nieje až také zlé,tento diesel má len 1 ale na benzíne je ich aj 6....))))Poznam človeka čo si ju dal elektronicky odstranit a už sa mu nikdy nepokazí....)))))