Strana 1 z 2
E46/320D M47N - prudovy odber
Napísané: Piatok, 3. Decembra 2010, 23:51
od hpbaxxter
Chalani, zaujimalo by ma kolko je prudovy odber z baterie pocas behu motora, ked je vsetko prislusenstvo povypinane, a ide iba motor a parkovacky?
Prestalo mi to dobijat, postupne odchadzali systemy, az nakoniec to cele zhaslo. Auto mam odtlacene ku kamosovi, potrebujem to ale previest domov, tak ked tam dam cerstvu 100 Ah bateriu, chcem si vypocitat aky dlhy cas na tom asi odjazdim. Ak by mal niekto prudove klieste a checkol mi to, bol by som povdacny, suri mi to.
dik
Re: E 46 320D M47N - prudovy odber
Napísané: Sobota, 4. Decembra 2010, 12:48
od TT-SIMIK
Nerieš prudovy odber, ale radšej ako si daleko od svojho bydliska....ak nad 5km,tak by som do toho nešiel bez odtahovky...radšej sa daj odtiahnut,bud lanom,alebo......)))))..treba vymenit alternator, alebo regler v nom,podla toho čo to bude.....))))
Re: E 46 320D M47N - prudovy odber
Napísané: Sobota, 4. Decembra 2010, 12:53
od hpbaxxter
no ved problem je v tom, ze to je niekolkokrat viac

, kazdopadne pri dieseli ide iba o to, aby slo cerpadlo nafty, ci?
V podstate som na tej baterke chodil dva dni
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
, kym to kaplo

Re: E 46 320D M47N - prudovy odber
Napísané: Sobota, 4. Decembra 2010, 12:58
od TT-SIMIK
Bez dobíjania,???Všetky snimače na motore potrebuju štavu a nielen tie.......čerpadlá palivové,atd.....ako chceš...)))
Re: E 46 320D M47N - prudovy odber
Napísané: Sobota, 4. Decembra 2010, 13:19
od hpbaxxter
jj...ved o to mi ide, uz len zo zvedavosti by som chcel vediet, kolko potrebuje dnesny dieselovy motor elektriny na chod...
diesle z pred 20 rokov stacilo natocit a sli bez jedineho kabla :-)
Re: E 46 320D M47N - prudovy odber
Napísané: Nedeľa, 5. Decembra 2010, 17:24
od lovec31
ja som presiel na baterke cca 15 km...nechal som iba zapnute hmlovky a parkovacky...a to som prisiel pred sestrin byt nechal som tam mechanikovy kluce a on na tom este odisiel cca 1 km. ale kolkatku mam baterku tak to fakt netusim.....
Re: E 46 320D M47N - prudovy odber
Napísané: Nedeľa, 5. Decembra 2010, 18:04
od hpbaxxter
a nemate niekto nahodou kliestovy ampermeter, ze by ste mi to zmeral, nie je to nic zlozite... je to stale aktualne

,
Re: E46/320D M47N - prudovy odber
Napísané: Nedeľa, 5. Decembra 2010, 20:44
od PetoK
Ja profi kliešťák mám,ale nechápem o čo ti ide. To je problém naložiť na odťahovku a netrápiť riadiace jednotky podpätím? A ešte ako to chceš merať,keď auto normálne dobíja? Nebuď smiešny, to si myslíš že niekto bude kvôli tomuto rozoberať motor a odpájať alt?
Re: E46/320D M47N - prudovy odber
Napísané: Nedeľa, 5. Decembra 2010, 22:32
od gomez89
PetoK napísal:Ja profi kliešťák mám,ale nechápem o čo ti ide. To je problém naložiť na odťahovku a netrápiť riadiace jednotky podpätím? A ešte ako to chceš merať,keď auto normálne dobíja? Nebuď smiešny, to si myslíš že niekto bude kvôli tomuto rozoberať motor a odpájať alt?
jj,zavolaj neakemu kamosovi,nech ti tu karu odtiahne,a hotovo..
ale spat k k tvojej otazke..myslim si,ze ak tam das novu 100AH bat.podla mna prejdes nekakych par 10km.bez raia,bez kurenia,len s parkovack. diesel neni benzin,ber to,ze tam nepotrebujes ani prud na sviecky..

z mojho hladiska
Re: E46/320D M47N - prudovy odber
Napísané: Nedeľa, 5. Decembra 2010, 22:58
od hpbaxxter
PetoK, mas pravdu, nad tymito beznymi pripadmi som neuvazoval, no nejaky autoelektrikar sa tu mohol najst;-), dakujem tym co sa pokusili aspon o odpoved. Odtahovat to teraz nejdem, kym mi nebude jasne, ze kam by som to vobec odtiahnut mal, kupil som Golf-a

do zasoby, takze jazdit bude na com. Vianoce s VW

Re: E46/320D M47N - prudovy odber
Napísané: Pondelok, 6. Decembra 2010, 07:10
od profor
gomez89 napísal:jj,zavolaj neakemu kamosovi,nech ti tu karu odtiahne,a hotovo..
ale spat k k tvojej otazke..myslim si,ze ak tam das novu 100AH bat.podla mna prejdes nekakych par 10km.bez raia,bez kurenia,len s parkovack. diesel neni benzin,ber to,ze tam nepotrebujes ani prud na sviecky..

z mojho hladiska
až na to že diesel žhaví aj počas jazdy alebvo behu motora a to nie je len tak 1A. potom je tam ohrievač vody...
Re: E46/320D M47N - prudovy odber
Napísané: Pondelok, 6. Decembra 2010, 23:12
od gomez89
profor napísal:
až na to že diesel žhaví aj počas jazdy alebvo behu motora a to nie je len tak 1A. potom je tam ohrievač vody...
diesel zhavi aj pocas jazdi???

nechcem sa hadat,ale toto pocujem prvy krat! naco by zhavil pocas jazdi,toto mi vysvetli... som zvedavy
Re: E46/320D M47N - prudovy odber
Napísané: Utorok, 7. Decembra 2010, 08:15
od bona1
EDC.16 pracuje troska inac ako stare diesle.neporovnavajte so starymi cerpadlakmi,aj ked s elektronickymi.aj to zhavenie funguje troska inac ako pri TDS. ale s nabitou baterkou by malo vydrzat tych 20-30 km, opatrne.
Re: E46/320D M47N - prudovy odber
Napísané: Utorok, 7. Decembra 2010, 15:33
od profor
gomez89 napísal:diesel zhavi aj pocas jazdi???

nechcem sa hadat,ale toto pocujem prvy krat! naco by zhavil pocas jazdi,toto mi vysvetli... som zvedavy
Tak dúfam vieš anglicky lepšie jak slovensky, tak čítaj si:
PreheatingAt coolant temperatures below 25°C, there is a preheating period of 0.5 seconds. The preheating period increases as the temperature falls, reaching a maximum of 2.7 seconds at a coolant temperature of less than -25°C.
Activation of the glowplug system on the instrument cluster only occurs at coolant temperatures below 0°C.
After-heatingAt coolant temperatures below 30°C, there is a temperature-dependent after-heating period to improve idling and exhaust emission characteristics.
Start preheatingStart preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on.
Re: E46/320D M47N - prudovy odber
Napísané: Streda, 8. Decembra 2010, 00:04
od gomez89
profor napísal:
Tak dúfam vieš anglicky lepšie jak slovensky, tak čítaj si:
Preheating
At coolant temperatures below 25°C, there is a preheating period of 0.5 seconds. The preheating period increases as the temperature falls, reaching a maximum of 2.7 seconds at a coolant temperature of less than -25°C.
Activation of the glowplug system on the instrument cluster only occurs at coolant temperatures below 0°C.
After-heating
At coolant temperatures below 30°C, there is a temperature-dependent after-heating period to improve idling and exhaust emission characteristics.
Start preheating
Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on.
co sa clovek nenauci...hm..
sorry. JAZDY ,tak lepsie??? hm?
