Strana 1 z 1
E46/330i-kompresor
Napísané: Utorok, 12. Októbra 2010, 20:53
od pietro642
ahojte chalani, jak kukam tak kukam a hladam toto som tu fakt nenasiel. rozmyslali sme s kamosom zeby sme do jeho 330i vhodili kompresor. vo vysokych otackach to ma realitvne pekny tah tak nieco tam vsunut aby to malo zatah uz od dola... problem je teraz vtom ci sa to vobec oplati, ci to vydrzi motor (tlakovo) a kam ho namontovat (mylsienka bola zatial dat ho namiesto klimakompresora). tak skuste pls poradit. skusal to tu na fore niekto?
Re: E46/330i-kompresor
Napísané: Utorok, 12. Októbra 2010, 21:25
od BMino
v ZA je jeden 330ci G-power, len niako casto to je v servisoch, pretoze to chce kovane vnutro a to nema + este niake to odladenie tiez nie je lahke
a este teraz nedavno lox vymenil svoju 320i za 330i SMG ac schnitzer s kompresorom

pekne to chodi, tiez zo ZA
ci ti vydrzi tlakovo zalezi od toho aky kompresor das, ale ak uz robis takuto upravu, tak by to chcelo aj nove vnutro, teda pokial nechces niakych 40 PS naviac, ale to spravis aj chipom + par uprav
a kompresor nahodis ku saniu a klima ti ostane funkcna
Re: E46/330i-kompresor
Napísané: Streda, 13. Októbra 2010, 09:35
od pietro642
cipom spravis +40PS??? troska mo nie? si mi slim ze si to trosicku prehnal no. este takych 20PS by som bral ale 40 mi pride fakt vela....no uvidime ako to budep ostupovat, ci sa dostaneme k niecomu, urcite sem budem pridavat info... poradi este niekto?
Re: E46/330i-kompresor
Napísané: Streda, 13. Októbra 2010, 09:47
od depressman
http://www.esstuning.com/categories/BMW ... eries/330/Tak podla mna tu hore mas co budes potrebovat...) Ale ked tak pozeram na ceny asi si to rozmyslis s tou upravou....
Urcite treba kovane ojnice, a znizit kompresny pomer nakolko tam pojde kompresor. Ja by som tam ziadny domacky kompresor nedaval. Daju sa kupit kity cca 3000Eur a pojdes hore cca 100koni.
Re: E46/330i-kompresor
Napísané: Streda, 13. Októbra 2010, 10:00
od pietro642
depressman napísal:http://www.esstuning.com/categories/BMW/E46-3%252dSeries/330/
Tak podla mna tu hore mas co budes potrebovat...) Ale ked tak pozeram na ceny asi si to rozmyslis s tou upravou....
Urcite treba kovane ojnice, a znizit kompresny pomer nakolko tam pojde kompresor. Ja by som tam ziadny domacky kompresor nedaval. Daju sa kupit kity cca 3000Eur a pojdes hore cca 100koni.
fuuuuu, no ukazem to kamosovi co nato povie, nvm nvm ci si to nerozmysli. on je presvedceny otom ze jeho motor musi dat +100PS a najskor by to chcel dosiahnut kompresorom. ja by som skor volil zmenu sania, celeho vyfuku, cip a podobne. nie hned kompresor ale sak jeho auto. dam vediet co a ako :)
Re: E46/330i-kompresor
Napísané: Streda, 13. Októbra 2010, 11:19
od depressman
Pozri podla mna je lacnejsia cesta
Vyfuk AMA na mieru 900-1200Eur podla dohody
Prerobene sanie 150Eur
O chlp silnejsie vstrekovanie 250Eur
Nastavennie ECU > 200-300Eur
To si so vsetkym na cene plus minus 1700Eur a koni to prida cca 30-50max.
Zivotnost motora saneznizi, akurat mozna ti to zozerie 0,5-1Liter paliva naviac.
Podla mna su vsetky tieto upravy dobre tak akurat na ak chces mat dobry zvuk, a mas peniaze nazvys. Ked chces silnejsie auto kup si M3 alebo predaj a kup nieco co ma tieto kone uz v serii. Nemyslim si ze to bude nejaka rapidna zmena, a zatah ako kompresor to mat nebude, akurat vo vyssi otackach budes citit troska zlepsenie a z 100-200 budes mat o 1sec. lepsi cas, takze podla mna to za tie prachy nestoji. But do spravit poriadne a kupit Lysholm Kit za 4000Eur. Alebo kupit auto co silnejsi motor. Tieto upravy stoja co som vyssie napisal, stoja pomerne dost vela penazi, a muziky bude málo.
Re: E46/330i-kompresor
Napísané: Streda, 13. Októbra 2010, 11:43
od patres
Re: E46/330i-kompresor
Napísané: Nedeľa, 17. Októbra 2010, 07:15
od MattyX
Kit od ESS ma jeden typek v brně , na seriovým motoru ... nevim proc na kompresor davat kovany streva kdyz to je spis potreba na turbo

prvne si prej od nich koupil stage 1 , letos presel na stage 2 , e46 M3 s tím docela potrápí

jezdi to už přes rok každej den prej , a zatím bez problému , nechal si to dělat u šenkýře v brně který je distributor ESS , cena ale je silená palba že viz ceník , levnější bude bádat sám , ale pak jde o to jestli si to i dokážes správně naladit :)
Re: E46/330i-kompresor
Napísané: Nedeľa, 17. Októbra 2010, 16:35
od skoki
MattyX napísal:Kit od ESS ma jeden typek v brně , na seriovým motoru ... nevim proc na kompresor davat kovany streva kdyz to je spis potreba na turbo

prvne si prej od nich koupil stage 1 , letos presel na stage 2 , e46 M3 s tím docela potrápí

jezdi to už přes rok každej den prej , a zatím bez problému , nechal si to dělat u šenkýře v brně který je distributor ESS , cena ale je silená palba že viz ceník , levnější bude bádat sám , ale pak jde o to jestli si to i dokážes správně naladit :)
kompresor aj turbo robia to iste - zvyšia tlak, čiže kovane vnutro ma opodstatnenie rovnake.
Re: E46/330i-kompresor
Napísané: Pondelok, 18. Októbra 2010, 11:30
od MattyX
skoki napísal:
kompresor aj turbo robia to iste - zvyšia tlak, čiže kovane vnutro ma opodstatnenie rovnake.
tak jakoo když už to budeš chtít mít dokonalé můžes to pořídit , ale není tu taková nutnost u M54 která ma kované ojnice - nejsou to odlitky a jsou o dost pevnejsi nez trebas u M50/m52

ale zase nejsou tak pevne jako podctive kovane

ono u kovanych se uvadi vetsinou cca 1000 - 1200 koní limit a 10 - 12tis/ot

takže serie to pobere

Re: E46/330i-kompresor
Napísané: Pondelok, 18. Októbra 2010, 13:39
od Inscene
na 330i su dobre vacky ... 600eur kus + mapa 300eur + robota 400eur .. +40 ps + 50nm ..
dalej sanie a vyfuk tak 20koni
+ odhlahcene kolecka na motore .
mohol by si sa dostat na 290 koni priblizne ...otazka je ci to stoji za to ..