Strana 1 z 2

E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Streda, 22. Júla 2009, 20:07
od TT-SIMIK
Chalani dá sa nejak zistiť či je toto čidlo zlé,nejak ho premerať,alebo tak nejak????Mám dve a neviem či su obe zlé....z novšieho motora aj zo staršieho....díky.....nechcem kupovať súčiastku ked neviem či je zlá,menil som ich v aute medzi sebou a žiadna zmena(je možné,že su obe zlé).......a diagnostika vypisuje práve tento problém. #-o #-o #-o #-o

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Streda, 22. Júla 2009, 20:35
od alfi666
Obe su podla mna dobre ;)... a diagnostika ti pise ovladanie plniaceho tlaku... nie senzor plniaceho tlaku ;) .. teda aspon tak to vidim ja 8)

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Streda, 22. Júla 2009, 21:17
od TT-SIMIK
Ale to sú iba dohady,nie???? v doslovnom preklade charge-air pressure control, by bolo dávka vzduchu tlakové ovládanie.... #-o #-o #-o #-o

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Streda, 22. Júla 2009, 21:29
od alfi666
na toto ti slovnik velmi nepomoze :D.... charge-air je preplnovany vzduch, pressure je tlak, a control je ovladanie... cize ovladanie tlaku preplnovaneho vzduchu ;)

znie to ako generalna chyba.. ktora nepoukazuje na konkretnu suciastku ale na celkovu poruchu ovladania plniaceho tlaku - cize auto si nevie nastavit plniaci tlak tak ako by chcelo :-k

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Štvrtok, 23. Júla 2009, 10:51
od TT-SIMIK
Noooooo možno je to tým,že to mám odpojené,ale ani zapojené to nejde tak ako to má.......ide potom síce odspodu,len vo vyšších otáčkach to je hluché.......musim pokontrolovať mechanické veci ešte......ps: a s tým predohrevom čo múže byť????nevieš???viem,že čerpadlo fičí....... #-o #-o #-o

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Štvrtok, 23. Júla 2009, 10:59
od alfi666
Moje ide tiez tak, ze zospodu taha lepsie a potom vo vyssich to zomiera :-k ... ale to diesle asi tak chodia :-k .... staci ked sa pozries na grafy...

Tu je 100kW: http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=425
Tu je 110kW: http://www.rri.se/popup/performancegrap ... hartsID=98

A tu je aj moj nacipovany: viewtopic.php?f=13&t=15388&start=4

Pozri si zelene ciary (na tom mojom je to oranzova ciara) - krutiaci moment tam klesa... ked pozries moj cipovany, tak je vidiet, ze v nizsich otackach mam krutak zdvihnuty, ale pri vyssich mi klesa tiez...

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Štvrtok, 23. Júla 2009, 11:45
od TT-SIMIK
Alfi,ale to je jasné.....ale ja mám problém ktory neviem zatial vyriešiť......tu nejde o taky pokles vykonu,ako na grafe....tu ide úplne o niečo iné,proste,niekde je chyba, lebo auto mi jazdí,paradne od 2700 ot. ,a malo by už od 1700.....proste tá geometria nadstavovania nefunguje správne..(ked ju zapojím,tak zase ide dobre do 2500, a potom je to hluché...ako keby zostávali tie lopatky priklopené viac ako treba........(opíšem ti to mojim laickým dojmom...proste ako keby sa ten ventil nevracal v tej chvíli tak ako má, a preto sú dlhšie priklopené a vykon je brzdený)...či už je to mechanický problém, poškodený podtlakový ventil,alebo el.ventil(pressure convertor),alebo to bude nejaká súčiastka čo ovplivnuje nadstavovanie plniaceho tlaku-geometriu lopatiek,tak to neviem a preto sa to snažím zistiť.......((((((((((


takže buď zatial jazdím......že auto nejde odspodu,ale potom jebne do sedadla............
alebo budem jazdiť...........aut má tah odspodu,ale od 2500 je to hluché.....tak si môžem vybrať....pokial to nedoriešim.....ja som si vybral prvú možnosť.....

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Sobota, 24. Septembra 2011, 19:09
od kaaajo
TT-SIMIK napísal:
Alfi,ale to je jasné.....ale ja mám problém ktory neviem zatial vyriešiť......tu nejde o taky pokles vykonu,ako na grafe....tu ide úplne o niečo iné,proste,niekde je chyba, lebo auto mi jazdí,paradne od 2700 ot. ,a malo by už od 1700.....proste tá geometria nadstavovania nefunguje správne..(ked ju zapojím,tak zase ide dobre do 2500, a potom je to hluché...ako keby zostávali tie lopatky priklopené viac ako treba........(opíšem ti to mojim laickým dojmom...proste ako keby sa ten ventil nevracal v tej chvíli tak ako má, a preto sú dlhšie priklopené a vykon je brzdený)...či už je to mechanický problém, poškodený podtlakový ventil,alebo el.ventil(pressure convertor),alebo to bude nejaká súčiastka čo ovplivnuje nadstavovanie plniaceho tlaku-geometriu lopatiek,tak to neviem a preto sa to snažím zistiť.......((((((((((


takže buď zatial jazdím......že auto nejde odspodu,ale potom jebne do sedadla............
alebo budem jazdiť...........aut má tah odspodu,ale od 2500 je to hluché.....tak si môžem vybrať....pokial to nedoriešim.....ja som si vybral prvú možnosť.....


Mam podobný problém ako to dopadlo našiel si závadu, mne na diagnostike povedali že je vadný "Snímač plniaceho tlaku" Stačí vymeniť snímač alebo to môže byť aj vážnejšie ? Nevieš poradiť kde sa presne tan snímač nachádza ?

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Utorok, 27. Septembra 2011, 23:18
od balu83
Ja mam ten isty problem od kedy mi menili vstrekovacie cerpadlo.do 2700 hluche a potom taha ako blaznive.

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Piatok, 29. Marca 2013, 18:06
od lisiak
.

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Piatok, 29. Marca 2013, 18:07
od lisiak
.

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Piatok, 29. Marca 2013, 18:17
od TT-SIMIK
ani jedna.....regulator tlaku, je motorček na nadstavovanie variability lopatiek turba,takže bud ten,alebo preblém z turbínou.....

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Piatok, 29. Marca 2013, 18:22
od lisiak
.

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Piatok, 29. Marca 2013, 18:49
od TT-SIMIK
myslim,že tie regulatori sa daju opravit, neviem či nemam aj ja niekoho kto to rieši.......musim pozriet........

Re: E46 320D/ senzor tlaku turba.....

Napísané: Streda, 17. Júla 2013, 17:58
od Viktor
Nazdar.
Mam problem, auto mi robi presne to co popisujes ty. ale zacalo sa to srat az po vymene turba... repas od teba...proste pridam na jednotke a auto sa zobere az niekde pri 2700 otackach cca dovtedy to ide vseliako divno dvojka je podobna trojka uz zacina ako keby trochu skor najlepsie sa mi jazdi na 5 ke vtedy krutiaci moment pocitujem uz okolo 2tisic otacok... kazdopadne to auto reaguje na plyn akosi oneskorene ( alebo nestiha zapinat turbo alebo tak nejak) proste cim letia otacky motora rychlejsie hore tym to ma mensi zatah .
Menili mi vahu vzduchu alebo take nieco ( hned tu co je za vzduchovym filtrom) ale moc to veru nepomohlo a este sa k tomu obcas stane ze jemne pridam ked chcem zrychlit a auto pridusi. teraz sa mi asi 2-3x stalo ze som pridal aj trochu viac a okolo 1800 otacok mi auto ako keby pridusilo a zadymilo na cierno. a to sa mi uz fakt prestava pacit .
ja neviem v com je problem. v servise ich asi jebne ked tam znova dojdem :-/
neviem ci mam ist radsej do bavarie na poriadnu diagnostiku alebo sa spolahnut na servis kde mi turbo menili a nevedeli si s tym rady.
A este jedna vec ma dost znepokojuje. to turbo akosi moc susti piska alebo tak nejak.
ak by si vedel poradit prosim porad ja som bezradny a stalo ma to uz naozaj vela penazi.

Dakujem Viktor.