Strana 1 z 3

E46/330d - Vymena turba...

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 01:20
od macik
mam taku jednu otazku...

odislo mi turbo na 330D 135KW a mam druhe turbo ale z 150KW verzie.bude v tom nejaky problem ked ich zamenim?
MMRACING vyjadri sa,myslim ze by si nieco o tom mohol vediet......
dik

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:48
od mmracing
medzi jednym a druhym ako mozno mas moznost vidiet je rozdiel, v podstate kazdopadne sa da riesit.

ale osobne si myslim ze je to zbytocnost riesit, ak nemas zaujem ist vykonovo niekam vyssie. resp ak by si mal, tak zase budes obmedzeny vstrekovacmi atd...

takze moj osobny nazor je zohnat turbo ake tam patri a nespekulovat pokial nemas pripraveny nejaky rozpocet na upravu,

lacnejsie bude originalne turbo, bruko nove 1000 eur a problem vyrieseny....

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 15:07
od macik
dik za odpoved...
no postupne by som chcel ist niekam vykonovo vyssie ale tak postupne...
aked sa da to druhe turbo nebude treba nieco poprestavovat.?

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 15:25
od mmracing
je vacsie, zvody - vyfuk - riadiacu jednotku

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 18:22
od macik
a kde by mi to vedeli prestavit???

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 18:25
od mmracing
pocuj, a aky rok mas tu tvoju 46ku?
lebo ked je to novsi model tak by mala mat 204 koni

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 18:33
od macik
je to 12/01

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 18:42
od kamelot
204hp bola az od 2002...

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 19:53
od Martin46
ak mas dobre turbo z novsej verzie napis uzivatelovi "jaro" potesi sa lebo zhana.

Co viem tak stare turbo je regulovane podtlakom a nove uz elektricky takze je to NEKOMPATIBILNE a proste zabudni ze tam bude sediet. Mozno sa mylim ale na 80 percent mam pravdu.

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 21:05
od mmracing
Martin46 napísal:
ak mas dobre turbo z novsej verzie napis uzivatelovi "jaro" potesi sa lebo zhana.

Co viem tak stare turbo je regulovane podtlakom a nove uz elektricky takze je to NEKOMPATIBILNE a proste zabudni ze tam bude sediet. Mozno sa mylim ale na 80 percent mam pravdu.


mas pravdu na 100% ale tyka sa to az verzie D3 - 230k

takze vlastne mas pravdu na 0% :-))))

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 21:35
od macik
marek kde by mi to vedeli prestavit tu RJ?
a bola by ta vymena nejako badatelna,na tahu,malo by to o nieco viacej KW.......

hmm

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 22:25
od TT-SIMIK
Martin46 napísal:
ak mas dobre turbo z novsej verzie napis uzivatelovi "jaro" potesi sa lebo zhana.

Co viem tak stare turbo je regulovane podtlakom a nove uz elektricky takze je to NEKOMPATIBILNE a proste zabudni ze tam bude sediet. Mozno sa mylim ale na 80 percent mam pravdu.


Naklápanie turba (čiže lopatiek v turbe ak to niekto pochopil ,zle tak sorry) sa dá vymenit...vymeniš servomotor za podtlakovu jednotku,ak ide iba čisto o turbo...nehovorim o elektronike...))) no a to naklapnie turba nebolo dane ročníkom ale emisnou normov 4....))))

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 22:52
od mmracing
tak to som nevedel ze v motore sa turbo este aj naklapa!
a naklapa sa z predu do zadu alebo z boku do boku?
a urcite sa aj vypina a zapina vsak?

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 23:07
od Martin46
Marek: vieme ze sa trochu vyznas do motorov, ale robit z nas k****v si nenechame, samozrejme ze sa naklapaju lopatky

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 23:09
od mmracing
Martin46 napísal:
Marek: vieme ze sa trochu vyznas do motorov, ale robit z nas k****v si nenechame, samozrejme ze sa naklapaju lopatky


ja z vas nerobim k...tov, si na velkom omyle!
mozno sa teraz tak niekto citi, ked si to precital, ale nebolo to cielene tymto smerom...