E46 stráca sa voda z chladica
Napísané: Štvrtok, 18. Novembra 2021, 22:31
Zdravím,
trápi ma problém úniku chladiacej kvapaliny - cca 2 deci na 50km - neviem vôbec kam voda uniká pod autom žiadna mláka nie je.
Ďalší symptóm je že po naštartovaní (to je jedno či je motor studený alebo teplý, proste to robi kazdykrat) sa chvíľu asi 10 sekúnd klepe auto a kolíšu otáčky, a auto je trochu hlučnejšie - občas sa mi dokonca stane že auto skape (padnú otáčky až tak nízko že skape) akonahle prejde cca 10 sekúnd otáčky sa ustálila a tak isto aj hlučnosť a už ma pravidelný chod a az do vypnutia motora a opätovného naštartovania žiadny nepravidelny chod nedeje.
Neviem či tieto 2 veci spolu súvisia, možno nie ale prejstotu ich pisem.
Ďalej som hľadal na fórach že ak sa stráca voda nevedno kam tak môže byt prasknuta hlava, resp tesnenie pod ňou. Skúšal som ale pozriet veko od oleja a žiadny biely povlak tam neni. Tak isto v chladiacej nie sú olejové oka. Čo sa týka bieleho dymu - ten trochu je, ale nie je to tak veľa ako som videl na videách keď je prasknuta hlava (neni to žiadny kúdol dymu) + teraz je už chladnejšie vonku a pri starých autách je väčšia dymyvost asi normálna.
Menena bola vodná pumpa, termostst, chladic (radiátor)
Auto e46, 316i 1.9 m43 motor
Dakujem pekne za vaše odpovede
trápi ma problém úniku chladiacej kvapaliny - cca 2 deci na 50km - neviem vôbec kam voda uniká pod autom žiadna mláka nie je.
Ďalší symptóm je že po naštartovaní (to je jedno či je motor studený alebo teplý, proste to robi kazdykrat) sa chvíľu asi 10 sekúnd klepe auto a kolíšu otáčky, a auto je trochu hlučnejšie - občas sa mi dokonca stane že auto skape (padnú otáčky až tak nízko že skape) akonahle prejde cca 10 sekúnd otáčky sa ustálila a tak isto aj hlučnosť a už ma pravidelný chod a az do vypnutia motora a opätovného naštartovania žiadny nepravidelny chod nedeje.
Neviem či tieto 2 veci spolu súvisia, možno nie ale prejstotu ich pisem.
Ďalej som hľadal na fórach že ak sa stráca voda nevedno kam tak môže byt prasknuta hlava, resp tesnenie pod ňou. Skúšal som ale pozriet veko od oleja a žiadny biely povlak tam neni. Tak isto v chladiacej nie sú olejové oka. Čo sa týka bieleho dymu - ten trochu je, ale nie je to tak veľa ako som videl na videách keď je prasknuta hlava (neni to žiadny kúdol dymu) + teraz je už chladnejšie vonku a pri starých autách je väčšia dymyvost asi normálna.
Menena bola vodná pumpa, termostst, chladic (radiátor)
Auto e46, 316i 1.9 m43 motor
Dakujem pekne za vaše odpovede