Strana 1 z 2

Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Pondelok, 8. Novembra 2021, 12:28
od DanFilip
Dobrý deň, idem si pre radu.. mám BMW e46 318d 85kw rotačka nakoľko sa mi pokazil motor tak som sa rozhodol za výmenu za 100kw ale jediný schopný som našiel z BMW e39 (100kw) viem že tam sú iné uloženia motoru, olejová vaňa atď ale potrebujem vedieť aké sú tam iné hadice od prívodu paliva, chladenia, kúrenia atď. Ďakujem.

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Pondelok, 8. Novembra 2021, 13:51
od starynovy
318d M47D rovnako si tam vyspecifikuj 520d a mozes porovnavat do sytosti. Ine ale nebude nic co by si neprehodil zo stareho. Potrebujes ale aj 100kW DDE alebo prehrat SW v tej 85kW, inak to bude mat rovnakych 85kW. Viem, ze si sa nepytal ale co by to bol za klub bez OT, daj to do srotu. To auto ma cenu tak 700€ a nevies, kedy zase jebne bud ten motor alebo VP44.

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Pondelok, 8. Novembra 2021, 15:59
od DanFilip
A keď tam dám riadiacu jednotku ktorú mám k motoru tak nebudem už nič musieť kódovať a pod?

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Pondelok, 8. Novembra 2021, 16:03
od PetoK
S inou bez úprav immo ani nenastartujes

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Pondelok, 8. Novembra 2021, 19:44
od PeqpeK
a co sa stalo povodnemu motoru?

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Streda, 10. Novembra 2021, 08:43
od DanFilip
Odišiel mi dvojhmotný zotrvačník a ten asi rozhodil kľukovú hriadeľ a tým sa zadrel motor.

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Piatok, 12. Novembra 2021, 11:20
od DanFilip
Neviete niekto či budem musieť meniť aj káble na DDE?

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Piatok, 12. Novembra 2021, 12:15
od starynovy
No ved motorovu kablovacku musis dat na ten motor tvoju, predsa v E46 je DDE inde ako v E39.

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Streda, 1. Decembra 2021, 22:04
od DanFilip
Zdravím, menil som motor na BMW e46 318d 85kw (rotačka) dával som tam motor z BMW e39 520d (100kw) pomenil som kopec vecí, kabeláž atď ale auto mi chvíľu ide normálne a potom ako keby som išiel bez turba… zastavím, vypnem na 10-20s sekúnd naštartujem a potom ide zasa na chvíľu normálne nevie niekto čo to môže byť? Podtlakové vedenie som vymenil komplet diagnostika mi píše “chyba motoru” kód 50…

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Streda, 1. Decembra 2021, 22:30
od PeqpeK
Jj to mas boost actuator takze si skontroluj podtlaky a regulaciu turba

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Streda, 1. Decembra 2021, 22:54
od DanFilip
To viem ale všetky podtlakové hadice aj meniče tlaku som vymenil jediné čo som nemenil je vákuové čerpadlo… ale podtlak tam je.

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Štvrtok, 2. Decembra 2021, 08:54
od PeqpeK
a co samotny actuator, hybe sa ako ma? kolko podtlaku tam je? su spravne zapojene tie podtlaky?

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Štvrtok, 2. Decembra 2021, 13:14
od DanFilip
Všetko je zapojené podľa schémy, za chvíľu pojdem pozrieť či sa hýbe ako má a zmerať podtlak tak dám vedieť

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Štvrtok, 2. Decembra 2021, 13:32
od starynovy
Bezna chyba na tychto M47D.. o co tam ide neviem, nikdy som sa tymto motorom nezaoberal hlbsie. Ale poznam 3 pripady, po nejakej dobe proste prestane ovladat turbo. Niektori tam aj pomenili viacero veci, bezvysledne. Predtym ti to nerobilo?

Re: Výmena motora M47D20 (204d1)

Napísané: Sobota, 11. Decembra 2021, 20:23
od DanFilip
Zdravím, je normálne že keď odpojím prepadový hadičku ktorá ide na prvý vstrik a otočím kľúčom do druhej polohy tak mi z nej tečie nafta?