Strana 1 z 1
Vysokotlaké čerpadlo - rada
Napísané: Pondelok, 29. Marca 2021, 17:04
od Azrael
Ahojte, má niekto skúsenosť s poruchou vysokotlakého čerpadla? Auto mi nechcelo štartovať tak som ho dal do servisu, kde mi povedali, že je to vysokotlaké č. K diagnóze prihodili aj výmenu vstrekov a repas palivového systému. Je nutné robiť všetky tieto úkony?
Po druhé, pri pokusoch naštartovať, sa mi stalo, že mi palivové čerpadlo nehučalo - nefungovalo. Má porucha vysokotlakého niečo spoločné s palivovým č.?
-bmw 3 46 318d 2004-
diki za info.
Re: Vysokotlaké čerpadlo - rada
Napísané: Pondelok, 29. Marca 2021, 19:27
od PeqpeK
Hod sem vin kod, si to asi pomylili v servise s novsimi autami...
Re: Vysokotlaké čerpadlo - rada
Napísané: Pondelok, 29. Marca 2021, 19:46
od Azrael
WBAEU71030KV92710
Re: Vysokotlaké čerpadlo - rada
Napísané: Utorok, 30. Marca 2021, 08:13
od PeqpeK
tak mas tam M47N motor, tam som este vysokotlake cerpadlo nevidel odist (aj ked vsetko je mozne) no najcastejsie odchadza prave to podavacie pod soferom, ktore ma vrcat po otoceni kluca...cize nenechal by som sa zlanarit na vymenu celeho palivoveho systemu
Re: Vysokotlaké čerpadlo - rada
Napísané: Utorok, 30. Marca 2021, 08:19
od fritolko
Nemoze to byt senzor tlaku paliva? Mne raz za jazdy zdochlo auto a uz neslo nastartovat a po vymene uz to slo (to aspon tvrdili v servise) ja som mal 110KW.
Re: Vysokotlaké čerpadlo - rada
Napísané: Utorok, 30. Marca 2021, 10:32
od starynovy
Moze odísť, ked uz sa bavime ze fakt cerpadlo, nie nieco pridruzene ako MRV. Poskodi sa spatny ventil na jednom elemente a uz to nemusi robit tlak vobec. Ale pochybujem, ze to je tento prípad. Skor ťahanie penazi, vstreky nemas ziadny dovod menit.
Re: Vysokotlaké čerpadlo - rada
Napísané: Utorok, 30. Marca 2021, 10:50
od Azrael
Je teda možné, že sa diagnostika mýli?
Re: Vysokotlaké čerpadlo - rada
Napísané: Utorok, 30. Marca 2021, 11:31
od Abyssko
Diagnostika nie, ten čo ju robi
Re: Vysokotlaké čerpadlo - rada
Napísané: Utorok, 30. Marca 2021, 11:46
od starynovy
No diagnostika ti tam urcite nepise 0000: Vadne vysokotlake cerpadlo.

Pise tam akurat, ze je nizky tlak v raile, coho povodcom moze byt x-veci. A tu uz potom nastupuju vedomosti DIAGNOSTIKA, citaj diagnostika ako cloveka, muza.. alebo aj diagnosticky, zeny. Ktory ma diagnostikovat na zaklade, stažnosti, chyboveho kodu a vedomosti o fungovani toho ktoreho systemu, dalsimi testami fyzicky na systeme, cim to je. To si dnes len kazdy kokot s 20€ kablikom mysli, ze robi diagnostiku. Picu, vycitava chybovu pamat, pripadne este dokaze otvorit live-data ktorym sice nerozumie ale to nevadi-dobre su.
Takze obligatna odpoved na toto je, chod si pre ako hovoria second-opinion. Daj to inemu servisu.. Myslim, ze to stoji za ten cas a peniaze pretoze vymenit CR pumpu a vstreky je tak 1500€+, na aute za 1500€. Neviem kde si, odkial si.. lepsie nez chodit a skusat je to rovno dotiahnut niekde kde niesu curaci co chcu po udajne vadnej CP3 menit aj vstreky.
Re: Vysokotlaké čerpadlo - rada
Napísané: Utorok, 30. Marca 2021, 14:27
od Azrael
😀 ďakujem za polopatisticke vysvetlenie, tiež rozmýšľam že s ním pôjdem niekde inde.
Re: Vysokotlaké čerpadlo - rada
Napísané: Utorok, 30. Marca 2021, 19:51
od PeqpeK
Dnes som behal po BA, mohli sme to pozriet