Uprava teplotneho rozsahu budiku na presnejsi.
Napísané: Nedeľa, 10. Januára 2021, 13:09
Cau.
Zahliadol som tuto staru zahranicnu temu a jak som hladal tak som hladal ... u nas ani stopy.
https://www.e46fanatics.com/threads/diy ... 4.1013600/
Jedna sa o to ze nase budiky su z vyroby nastavene velmi ukludnujuco tj. stredove pole budikov je naprogramovane pre teploty cca od 75 stupna C az po 115 stupna C co znamena ze nemusia zachytit pociatocny problem s chladenim vcas.
Chalani tam riesia predovsetkym motory M54 resp. M52.
No v nasich koncinach prevladaju diesle.
Tiez by sa mi pacilo keby na mojom M47n ktory ma termostat s teplotou otvarania 88 stupnov C bol stredovy rozsah rucicky dajme tomu plus minus 5 stupnov C od 88 stupnov C. Takze spodna hranica cca 83 stupnov C a vrchna 93 stupnov C.
A samozrejme aby rucicka nesla k cervenemu polu pri 125 stupnoch C kedy uz mozem rovno zhanat druhy motor ale dajme tomu ze by 105 stupnov bolo vychylenie v pravo a v cervenom uz pri 110 stupnov C.
Samozrejme z anglittciny neviem nic a google prekladac neni zatial az taky boh aby prekladal tam tie ich slangy a dalsia vec je ze o nejakych hex cislach nemam ani zdania... Mozno by sa u nas nasiel niejaky Keinsmetke ktory by to skusil na diesli a dal tu navod resp zapis toho hex kodu co co to je...
Ak to tu nahodou kdesi je tak sa vopred ospravedlnujem za spam.
Diky.
Zahliadol som tuto staru zahranicnu temu a jak som hladal tak som hladal ... u nas ani stopy.
https://www.e46fanatics.com/threads/diy ... 4.1013600/
Jedna sa o to ze nase budiky su z vyroby nastavene velmi ukludnujuco tj. stredove pole budikov je naprogramovane pre teploty cca od 75 stupna C az po 115 stupna C co znamena ze nemusia zachytit pociatocny problem s chladenim vcas.
Chalani tam riesia predovsetkym motory M54 resp. M52.
No v nasich koncinach prevladaju diesle.
Tiez by sa mi pacilo keby na mojom M47n ktory ma termostat s teplotou otvarania 88 stupnov C bol stredovy rozsah rucicky dajme tomu plus minus 5 stupnov C od 88 stupnov C. Takze spodna hranica cca 83 stupnov C a vrchna 93 stupnov C.
A samozrejme aby rucicka nesla k cervenemu polu pri 125 stupnoch C kedy uz mozem rovno zhanat druhy motor ale dajme tomu ze by 105 stupnov bolo vychylenie v pravo a v cervenom uz pri 110 stupnov C.
Samozrejme z anglittciny neviem nic a google prekladac neni zatial az taky boh aby prekladal tam tie ich slangy a dalsia vec je ze o nejakych hex cislach nemam ani zdania... Mozno by sa u nas nasiel niejaky Keinsmetke ktory by to skusil na diesli a dal tu navod resp zapis toho hex kodu co co to je...
Ak to tu nahodou kdesi je tak sa vopred ospravedlnujem za spam.
Diky.