E46 110KW - nemá pôvodný výkon po výmene turba
Napísané: Sobota, 8. Augusta 2020, 19:28
Zdravím,
menil som originál pôvodné turbo za nové originál Garett. Staré turbo sa rozpadlo (https://ibb.co/8z9FTLk). Nové turbo je ovládané podtlakom. Problém je v tom že turbo začína tlačiť náhodne, niekedy zabere pri 2200 niekedy pri 2500, prípadne vyššie. Najhoršie je to pri 1. a 2. prevodovom stupni, vtedy to zaberá až niekedy nad 2500 a auto dymí. Auto pred výmenou turba chodilo v poriadku. Nové turbo sme poslali aj 2x na stolicu na kontrolu, výsledok je taký že turbo je v 100% stave. Diagnostika nevykazuje žiadne chyby okrem 2 vadných žhavičov.
Dolezita poznamka !!!!
Bolo zalozene nove turbo original Garett avsak v hadici po vymene zostala skrutka (z povodneho turba) ktora sa dostala do noveho turba po par KM.
Sroba ktoru nasalo nove turbo (https://ibb.co/hHXFvzH)
Mechanik ju prostre prehliadol a tym padom rozbilo nove turbo.
Toto je "nove" turbo po par km.
https://ibb.co/4Rsg4Qf
Sroba ktoru nasalo nove turbo (https://ibb.co/hHXFvzH)
V "novom "turbe sa vymenil turbo stred a nasledne slo 2x na stolicu na test. Oba testy ukazali ze turbo je ok. Neviem ci mam tomu verit. Povedali mi ze mozu byt chytene aj trysky od toho ako mi rozbilo stare turbo. Vraj ked to nasalo olej tak mohlo "zapiect" trysky.
Následne po založenií som vykonal nasledovné úkony:
Ešte som si všimol, že nadmerne dymím pri všetkých prevodových stupňoch. Celé sa to správa náhodne/ variabilne. Neviete niekto čo to môže robiť ? Už som skúsil asi všetko. čo ma napadlo.
Auto pred výmenou tislo bez najmenších problémov už od 2000 a naozaj tlačilo do sedačky, teraz sa to tvári ako 80KW.
menil som originál pôvodné turbo za nové originál Garett. Staré turbo sa rozpadlo (https://ibb.co/8z9FTLk). Nové turbo je ovládané podtlakom. Problém je v tom že turbo začína tlačiť náhodne, niekedy zabere pri 2200 niekedy pri 2500, prípadne vyššie. Najhoršie je to pri 1. a 2. prevodovom stupni, vtedy to zaberá až niekedy nad 2500 a auto dymí. Auto pred výmenou turba chodilo v poriadku. Nové turbo sme poslali aj 2x na stolicu na kontrolu, výsledok je taký že turbo je v 100% stave. Diagnostika nevykazuje žiadne chyby okrem 2 vadných žhavičov.
Dolezita poznamka !!!!
Bolo zalozene nove turbo original Garett avsak v hadici po vymene zostala skrutka (z povodneho turba) ktora sa dostala do noveho turba po par KM.
Sroba ktoru nasalo nove turbo (https://ibb.co/hHXFvzH)
Mechanik ju prostre prehliadol a tym padom rozbilo nove turbo.
Toto je "nove" turbo po par km.
https://ibb.co/4Rsg4Qf
Sroba ktoru nasalo nove turbo (https://ibb.co/hHXFvzH)
V "novom "turbe sa vymenil turbo stred a nasledne slo 2x na stolicu na test. Oba testy ukazali ze turbo je ok. Neviem ci mam tomu verit. Povedali mi ze mozu byt chytene aj trysky od toho ako mi rozbilo stare turbo. Vraj ked to nasalo olej tak mohlo "zapiect" trysky.
Následne po založenií som vykonal nasledovné úkony:
- skontroloval a vymenil podtlakové hadičky - tie sú OK
- meral som podtlak, ten je OK
- skontroloval pohyblivosť EGR - OK
- tlak paliva je ok
- vymený olejový separátor, olej, hadice k turbu, všetky filtre - žiadna zmena
- výskúšal som regulačný ventil pre turbo z auta ktoré chodí ako má, žiadna zmena
- vymenil som MAP seznor - zo staršieho BMW, originál, žiadna zmena
- vymenil som MAF senzor - originál Bosch, žiadna zmena
- testovacia jazda bez katov, žiadna zmena
- zaslepiť EGR, žiadna zmena
- prečistiť trysky silným aditívom, žiadna zmena
Ešte som si všimol, že nadmerne dymím pri všetkých prevodových stupňoch. Celé sa to správa náhodne/ variabilne. Neviete niekto čo to môže robiť ? Už som skúsil asi všetko. čo ma napadlo.
Auto pred výmenou tislo bez najmenších problémov už od 2000 a naozaj tlačilo do sedačky, teraz sa to tvári ako 80KW.