prehrievanie, natlakovany chladiaci okruh, e46 compact 110kw 2001 320td
Napísané: Utorok, 4. Februára 2020, 20:42
Čaute klubaci,
Mám problém s autom a po tretej návšteve v servise a rade na prebrus a výmenu tesnenia (keď som sa opýtal, či merali tlaky na piestoch, som odišiel so smutným ksychtom, keďže odpoveď bola nie...).
Problém začal s tým, že mi prestalo ísť kúrenie a po cca 1km sa začalo auto prehrievať, po zastavení po chvílke teplota klesla a pokračoval som ďalej, ale teplota začala znova stúpať, ltt som došiel domov. Keď som prišiel do servisu, vymenili termostat a 2 týždne sa zdalo všetko v poriadku, až nato, že mi sem tam (1x za 3-4 dni) zasvietila a po pár sekundách zhasla kontrolka vody, ale vody tam bolo dosť... No po dvoch týždňoch sa mi problém vrátil, úplne to isté správanie. Keď som prišiel do toho istého servisu znova, našli poškodený chladič, že jedna časť z neho bola úplne prázdna. Po výmene chladiča sa mi problém vrátil hneď na druhý deň... Po tretej návšteve chceli robiť prebrus hlavy a meniť tesnenie... (tlaky nemerali, vo vode som si olej nevšimol a veko od oleja bolo tiež bez problémov, voda sa tratila len pri prehriatí, keď už systém natlakovalo...) po výmene termostatu (akože origo aj s robotou 207 eur) a výmene chladiča (akože nejakeho lepšieho 230 eur) som dostal cenu na prebrus a vymenu tesnenia 1000 až 1500 eur? zaujímavé ale je, že keď systém znova odvzdušnili a doplnili vodu, sa systém znova neprehrieva, bola ale tvrdšia hadica, čo sa týka veka na vodu, som ich musel dobreže nie prosiť, aby ho vymenili? wtf? Viete mi sem hodiť nejaké rady čo pozrieť/urobiť, respektíve koľko očakávať v najhoršom prípade za tesnenie?
Mám problém s autom a po tretej návšteve v servise a rade na prebrus a výmenu tesnenia (keď som sa opýtal, či merali tlaky na piestoch, som odišiel so smutným ksychtom, keďže odpoveď bola nie...).
Problém začal s tým, že mi prestalo ísť kúrenie a po cca 1km sa začalo auto prehrievať, po zastavení po chvílke teplota klesla a pokračoval som ďalej, ale teplota začala znova stúpať, ltt som došiel domov. Keď som prišiel do servisu, vymenili termostat a 2 týždne sa zdalo všetko v poriadku, až nato, že mi sem tam (1x za 3-4 dni) zasvietila a po pár sekundách zhasla kontrolka vody, ale vody tam bolo dosť... No po dvoch týždňoch sa mi problém vrátil, úplne to isté správanie. Keď som prišiel do toho istého servisu znova, našli poškodený chladič, že jedna časť z neho bola úplne prázdna. Po výmene chladiča sa mi problém vrátil hneď na druhý deň... Po tretej návšteve chceli robiť prebrus hlavy a meniť tesnenie... (tlaky nemerali, vo vode som si olej nevšimol a veko od oleja bolo tiež bez problémov, voda sa tratila len pri prehriatí, keď už systém natlakovalo...) po výmene termostatu (akože origo aj s robotou 207 eur) a výmene chladiča (akože nejakeho lepšieho 230 eur) som dostal cenu na prebrus a vymenu tesnenia 1000 až 1500 eur? zaujímavé ale je, že keď systém znova odvzdušnili a doplnili vodu, sa systém znova neprehrieva, bola ale tvrdšia hadica, čo sa týka veka na vodu, som ich musel dobreže nie prosiť, aby ho vymenili? wtf? Viete mi sem hodiť nejaké rady čo pozrieť/urobiť, respektíve koľko očakávať v najhoršom prípade za tesnenie?