Strana 1 z 1

Kat off

Napísané: Štvrtok, 19. Decembra 2019, 13:23
od vodnebongo
Zdravím bavoraci. Potrebujem poradiť chcem dať dole katalyzátor turba z mojej 46ky 330d. Videl som tu uz dost prispevkov o tomto avsak k adekvatnej odpovedi som sa nedopatral. Auto som nedavno kupil. Majitel mi vravel ze za katom za turbom je spoj... Neviem vsak co tym myslel pretoze v bmw som novacik. Niekto kto uz toto robil vedeli by ste mi poradit? Alebo ci je lepsie kat vykuchat alebo dat dole cely aj s rezonatormi prosim help :cry:

Re: Kat off

Napísané: Štvrtok, 19. Decembra 2019, 21:17
od jurkyLE
Katalyzátor turba?

Re: Kat off

Napísané: Piatok, 20. Decembra 2019, 12:06
od janest
posledných 7 znakov VIN napíšeš na tejto stráne : tu a tam sa dozvieš čo to žerie a kde to spí :)
Potom pouvažuješ či s tým chceš aj absolvovať TK a EK a podľa toho sa rozhodneš. Medzi tým sa pozrieš do svojej dielne aké máš vybavenie, spýtaš sa rúk čo vedia urobiť. No a zvyšok dodáme :)
Ale ak mám byť úprimný asi najlepšie bude vymeniť staré a pokazené za nové a funkčné a hlavne nešpekulovať lebo tvoj bankový účet zažije také fofry, že sa za ním len zapráši.

Re: Kat off

Napísané: Sobota, 21. Decembra 2019, 09:28
od RACERMAN
KAT OFF = EK/STK OFF

Re: Kat off

Napísané: Sobota, 21. Decembra 2019, 20:36
od 6kamil6
,,racerman´´ netaraj ked nevies. K teme, katas je sucastou kratkej rury hned za zvodmi. sucastou tejto rury je pletenec a za nim mas 3mi srobmi nadpojenu strednu cast vyfuku. Riesil som to tiez tu u klubaka. Cela tato prva cast vyfuku sa zhodila, katas sa vyrezal a nahradil rurou. Ak mas zbytocne peniaze neh sa paci :

https://www.ebay.at/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=bmw+e46+330d+downpipe&_frs=1
.
Co sa STK tyka, este mi nikto nezhadzoval spodny kryt motora aby zistoval ci je tam katas a na EK zatial tiez ziaden problem a to su EK v rakusku diametralne prisnejsie oproti SVK

cest praci

Re: Kat off

Napísané: Sobota, 21. Decembra 2019, 23:41
od RACERMAN
6kamil6 napísal:
,,racerman´´ netaraj ked nevies. K teme, katas je sucastou kratkej rury hned za zvodmi. sucastou tejto rury je pletenec a za nim mas 3mi srobmi nadpojenu strednu cast vyfuku. Riesil som to tiez tu u klubaka. Cela tato prva cast vyfuku sa zhodila, katas sa vyrezal a nahradil rurou. Ak mas zbytocne peniaze neh sa paci :

https://www.ebay.at/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=bmw+e46+330d+downpipe&_frs=1
.
Co sa STK tyka, este mi nikto nezhadzoval spodny kryt motora aby zistoval ci je tam katas a na EK zatial tiez ziaden problem a to su EK v rakusku diametralne prisnejsie oproti SVK

cest praci
mas vypis z EK ake ma hodnoty ? myslis to fakt ze su prisnejsie hodnoty v Rakusku ? neviem to posudit nerobim na stk, ale neviem ci poslednu dobu poznas situaciu ..osobne poznam jednu E90 ktora s downpipe nepresla a odstranenymi zadnymi tlmicmi vyfuku, po prehodeni vyfukoveho systemu za origos no problem...taktiez poznam jednu E46 ktora nepresla ze mala brzdovu kvapalinu 6 stupnov pod minimalny predpisany bod varu...kontrolovali absolutne vsetko co by ta ani nenapadlo, vsetky okna ci funguju stahovacky, zamknutie vsetkych dveri, stresne okno, ostrek okna, ci funguje nastavenie vysky svetiel a vsetky mozne prkotiny, k tomu dokladny stav podvozku, manzety, ci z auta nekvapka niekde olej atd.atd....cize nebol by som az taky isty, ale zas prehodit to spat sa da kedykolvek :roll:

ako je to v rakusku robia kontrolu napr. DPF aj hliadky na ceste ? v DE viem ze ano

Re: Kat off

Napísané: Nedeľa, 22. Decembra 2019, 10:12
od 6kamil6
hej, su tu i mobilne kontroly to je pravda ale zasa ti nik nezhadzuje ten kryt motora ako som spominal. No a mozno je to kvoli tomu ze este modely e46 mali celkom znacne rezervy v emisiach v porovnani stym, co zacalo nastupom e 90. neviem. Kazdopadne, cokolvek pisem mam vylucne z vlastnej skusenosti, nie ze som niekde pocul od 3tieho znameho.

Re: Kat off

Napísané: Nedeľa, 22. Decembra 2019, 10:28
od pablohablo
popoko