1. Posledných 7 čísel VIN !
2. Odtokové potrubie v zmysle vypúšťania vody zo systému chladenia motora tam nie je, môže byť len nezapojená či utrhnutá hadica alebo iné mechanické poškodenie.
3. "
Keď som zapol ohrev tak mi všetka vytiekla cez tu odtokovu hadicu..." Potom by to ukazovalo na ventil kúrenia či hadicu za ním. toto tuPozn,: Tých posledných 7 znakov VIN je dobre uvádzať preto lebo ich nakopíruješ do vyhľadávacieho okienka
na tejto stránke vpravo hore ( klikneš dekódovať) a hneď máš otvorený katalóg konkrétneho typu vozidla !
Potom ti stačí skopírovať číslo dielu a v každom e-shope s náhradnými dielmi ti rovno vyhodí ponuku.
Príklad: Ventil kúrenia
diel č.2 , jeho číslo OEM : 64118369805 a v obchode napríklad
tu za 49,45 €. Na stránke predajcu si tiež môžeš otvoriť aplikácie v popise
kde ešte sa vyskytuje. Prípadne číslo OEM priamo zadáš do googlu, spravidla ti vyhodí ako prvé stránky autodoc.sk alebo autodielyonline24.sk kde je postup rovnaký. Je dobre pozrieť cenu za dopravu aby to čo je na stránke lacnejšie nebolo nakoniec s prepravou drahšie.
Osobná skúsenosť: Všetky plasty , či už konkrétne diely alebo koncovky na hadiciach časom praskajú. Plast časom "vyschol" a kvôli vibrácií je náchylnejší na praskliny v ňom lebo pred 20 rokmi ich ešte nevedeli robiť tak pružné ako dnes, ale aj teraz to záleží od výrobcu aké zloženie materiálu použije. To isté platí pre gumu a hadice ktoré časom tvrdnú a rozpadajú sa. V E46-kách sú všetky kurvítka z plastu. A železné kurvítka sú ešte v relátkach centrálneho zamykania
