Strana 1 z 1

330d podvozok otázka

Napísané: Piatok, 8. Júna 2018, 19:41
od samkoE36
Zdravím,nedávno som predal svoje 320d a chcem si teraz kúpit 330d 135kw ale všetky čo pozerám sú nižšie ako bolo moje 320d a majú vo výbave "Sports Suspension" čo pre mna nieje dobré keďže už na predošlej 320d mi prišiel podvozok dosť trvdý tak sa chcem spýtať že či sa tento športový podvozok dával sériovo do každej 330d ? aké s tym máte skúsenosti ? je pravda že na 330d nedám menšie kola ako 17 ? je rozdiel medzi športovým podvozkom a M podvozkom ?

Re: 330d podvozok otázka

Napísané: Sobota, 9. Júna 2018, 19:04
od Zeky3
Čau,
do E46 celkovo sa dával klasický podvozok alebo potom športový M-podvozok.
Rozdiel je samozrejme vo výške a naladení podvozku ale o koľko presne je šport podvozok nižšie Ti teraz z hlavy nepoviem.
A na 6 valci máš viac výkonu takže máš samozrejme väčšie brzdy takže menšie kolesá ako 17" tam nedáš.
Ono 3-ková rada je celkovo tvrdá ak chceš komfort tak musíš ísť napr. do rady 5.
BTW: ak chceš 330d tak viac ľudí doporučuje radšej 150 kw verziu.

Re: 330d podvozok otázka

Napísané: Nedeľa, 10. Júna 2018, 14:33
od eddone
Tie podvozky nechápem. Buď bol klasický "sériový" alebo m-paket "športový" a ten bol myslím o 15mm nižšie a tvrdší?! Alebo to vie niekto upresniť? Aj mňa by to zaujímalo..

Re: 330d podvozok otázka

Napísané: Nedeľa, 10. Júna 2018, 19:35
od Zeky3
eddone:jj, tak ako píšeš, len rozdiel by mal byť 2 cm medzi klasickým a športovým podvozkom.

Re: 330d podvozok otázka

Napísané: Pondelok, 11. Júna 2018, 07:52
od eddone
Takže 20mm okej. Aspoň napíšem dojmy z tých dvoch podvozkov. Klasický je všeobecne pohodlný. Na každodenné pomalé jazdenie je sa mu nedá nič vytknúť. Praskliny na cestách netlmí tak ako vyššie triedy 5 atď, ale na svoju triedu je to prijateľné. Záleží aj od toho, koľko má auto nabehané lebo pri väčšom nájazde počuť v interiéri tu buchot, tam niečo zaškrípe... Pri rýchlejšiej jazde auto už dosť plave a v zákrutách sa značne nakláňa. Takže ako som už napísal, na každodenné jazdenie je to okej. M-paketový je naopak pri rýchlej jazde užitočnejší. Rozdiel je cítiť a jazda je fakt radosť. Pri nekvalitnej ceste sa toho prenesie do interiéru zase viacej. Kebyže si idem kúpiť novú e46, tak M-paketový podvozok vyberiem len do väčších objemov, s ktorými sa dá jazdiť aj svižnejšie.