Strana 1 z 1

Problem štarter

Napísané: Pondelok, 29. Januára 2018, 09:10
od duko008
Caute vsetci.Uz ma asi drbne.Zas dalsi problem.Zacinam pomaly stracat nervy z BMW.Mam problem asi na 99per. so štarterom.Niekedy nastartuje v pohode a nikedy mi teraz zacalo,ze po otoceni kluca sa vsetko rozvieti,ale starter len tukne,asi rele a nic.Nepretoci.Musim to roztlacit.Viem,ze to bude asi pastorok,alebo uhliki,alebo bude treba cely štarter novy.Moje otazky,ale su: Nemam tusenie kde sa nachadza v E46 318i r99 štarter.Neviete ci sa ten pastorok,da vymenit,poziet,len tak pri otvorenej kapote,alebo treba zajst do servisu na zdvihak? Ako to tam vlastne je? Je to narocne? A este,nedoseriem si nieco na aute,ked to startujem na roztlacenie? Napr.nemozu preskocit rozvody? Diki vsetkym.Mozno absorutne otazky,ale do motorov som laik,a nechcem sa dat oklamat v servise,kde vsetci pozeraju,len na co naj zarobit.

Re: Problem štarter

Napísané: Pondelok, 29. Januára 2018, 10:39
od janest
Roztláčanie vadí katalyzátoru. Rozvody to ma reťazové - takže nepreskočia. Štartér máš z pohľadu vodiča pred pravou nohou. Takže je pod nasávaním. Veľa veci treba demontovať. A na štartéri bez demontáže by si aj tak nič nevidel. Táto chyba môže ale nemusí byť spôsobená plus pólom autobatérie. Je tam taký čierný bazmäk (pyropatróna) a v nej je zasunutý kábel, pokiaľ je uvoľnený alebo bola strelená má to vysoký prechodový odpor a nenatočíš. Jemne doklepnúť a pokiaľ je nutné aj koniec plastového krytu odrezať. Ináč štartér nemá relé je napojený priamo na autobatériu, To ťuknutie je vysunutie pastorku ale ďalej to nezopne lebo sa ti tratí elektrický prúd v prechodovom odpore a nemá výkon na pretočenie - najskôr.
P.S. ... keby si strácal nervy pri inom aute na aké fórum by si napísal ? \:D/