Strana 1 z 1

divne správanie motora

Napísané: Streda, 27. Decembra 2017, 00:19
od d4v1d282
Dobrý deň, chcel by som sa opítať aká by mohla byť chyba s mojim autom. Na aute som dal vymeniť čerpadlo a po výmene stratilo výkon a pri otáčkach od cca 2000 do 3000 ide motor nepravidelne, ako kedy vynechaval jeden valec a strašne začal dymiť. Od tých 3000 otáčok sa mi zdá že ide normálne aj výkon ma lepši. Pripojil som ho na diagnostiku čo mam, Inpa, ktorá vypísala chybu Leder-regelung. Obrázok je v prílohe. Za každú radu Vám budem veľmi vďačný. Auto mam e46 320d 100kw. Rok výroby 1999. Typ motora M47

Re: divne správanie motora

Napísané: Streda, 27. Decembra 2017, 11:57
od Flasho
Ktoré čerpadlo ti menili ?? Rotačku, či podávacie ?? Ak rotačku VP44, tak nastavili ti ho správne ?? Aké máš štarty za tepla a za studena ??

Re: divne správanie motora

Napísané: Streda, 27. Decembra 2017, 13:45
od d4v1d282
Ano menili vp44. Myslim ze to nastavili spravne a štarty su dobre. Startuje penke za studena aj za tepla.

Re: divne správanie motora

Napísané: Streda, 27. Decembra 2017, 13:53
od PetoK
Chod najprv na orig diag, da sa tam krasne pozriet nastavenie cerpadla a predsuvnika.

Re: divne správanie motora

Napísané: Streda, 27. Decembra 2017, 14:09
od d4v1d282
Dobre, dagnostiku som si dohodol. Ozvem sa ked bude po diagnostike cca za tyzden. Dakujem za radu :)

Re: divne správanie motora

Napísané: Sobota, 6. Januára 2018, 13:46
od Flasho
Ako dopadla diag ??

Re: divne správanie motora

Napísané: Pondelok, 8. Januára 2018, 06:49
od d4v1d282
Este som nebol lebo ten chlapik co mi ma robit diag ma nejake zdravotne problemy. Ale tento tyzden by to uz malo byt

Re: divne správanie motora

Napísané: Sobota, 13. Januára 2018, 09:51
od Iwe_sko
PetoK napísal:
Chod najprv na orig diag, da sa tam krasne pozriet nastavenie cerpadla a predsuvnika.

Zaujímavé zistenie, bol som v bawarii bb a aj bayern partner zv aj codus bosch servis a nikde mi z neho nevytiahli nastavenie čerpadla. Noo a nejaké aktuálne nastavenie predsuvníka sa dá mrknúť aj v inpe cez live hodnoty, ale to je len údaj od riadiaceho vstreku. Ale dá sa aspoň orientačne zistiť či sa vôbec prestavuje alebo nezasekáva na nejakej hodnote. Ale keby ho neriadilo máš nejakú uloženú chybu spritzversteller reglerung dkonca to rozpozná aj s odpojeným riadiacim vstrekom. Ale petok má oveľa viac skúseností, ja len vravím svoje postrehy keď som riešil podobnú záhadu.

Btw podla tej chyby by to malo byť plnenie turba máš všetko dobre zapojené?
Tá druhá chyba pod (nadelbewegungsfühler) tým bude asi kôli odpojenému? , mŕtvemu? riadiacemu vstreku