Problem so startom M47N
Napísané: Sobota, 23. Decembra 2017, 13:11
Pred tromy dnami rano okolo 5 som siel do prace. Nastartoval som a autom triaslo, hucal jak keby siel na 3 valce. Par krat som ho vypol zapol stale siel na 3 valce. Dosiel som domov a skusil som ho nastartovat - motor odvtedy ide pekne ako vzdy, ziadna strata vykonu, ziaden dym len zasrata hadica od oleja z turba do EGR. Napojil som to na INPA ta povedala 3 errory:
46D3 Steuergaraet intern 4
4222 Gluehkerze Zylinder 2
4232 Gluehkerze Zylinder 3
Doslo mi ze mam vadne zhavice 2 a 3. No ten 46D3 totalne netusim cim to je. Jedinu zvlastnost som si vsimol ze ked bol motor zimny tak par krat sa mi stalo ze na cca 1700ot tak trhlo autom ako keby ho na chvilku potlacilo turbo, akoby dostal na chvilku vyssi vykon ako obvykle na danej rychlosti a otackach. Presiel som sa s autom napojenym na INPA a sledoval co sa deje so vstrekmy a turbom. Vsimol som si ze ked som mu pridal tak "Current charge-air pressure" malo vyssiu hodnotu ako "Desired charge-air pressure" cca o 200 (ale nie vzdy, len ked mu pridam a potom sa to pomalicky vyrovna). Dalej tu mam screen vstrekov, velmi sa v tom nevyznam no nieje to cudne ze 4 cylinder ma 0.53 a ostatne maju menej?
Motor je M47n v 318d 2003 FL.
46D3 Steuergaraet intern 4
4222 Gluehkerze Zylinder 2
4232 Gluehkerze Zylinder 3
Doslo mi ze mam vadne zhavice 2 a 3. No ten 46D3 totalne netusim cim to je. Jedinu zvlastnost som si vsimol ze ked bol motor zimny tak par krat sa mi stalo ze na cca 1700ot tak trhlo autom ako keby ho na chvilku potlacilo turbo, akoby dostal na chvilku vyssi vykon ako obvykle na danej rychlosti a otackach. Presiel som sa s autom napojenym na INPA a sledoval co sa deje so vstrekmy a turbom. Vsimol som si ze ked som mu pridal tak "Current charge-air pressure" malo vyssiu hodnotu ako "Desired charge-air pressure" cca o 200 (ale nie vzdy, len ked mu pridam a potom sa to pomalicky vyrovna). Dalej tu mam screen vstrekov, velmi sa v tom nevyznam no nieje to cudne ze 4 cylinder ma 0.53 a ostatne maju menej?
Motor je M47n v 318d 2003 FL.