E46 100KW odstranenie KAT-u?
Napísané: Štvrtok, 10. Decembra 2015, 17:32
Zdravim
co to som tu pocital o odstraneni katalizatoru
tiez som cital ze verzia zo 100KW motorom nema za turbom uz ziadne lambdy (Chvala bohu)
mam teda par otazok ( nech som si isty ci do toho ist )
ad.
1. ak odstranim KAT na mojom aute(100kw) je mozne ze spotreba pojde hore? ci pravdepodobne pojde dole? skusenosti?
chcel by som ho nahradit rurou, vela ludi mi hovori ze isto pojde hore a tu casto krat citam ze dole, tak ma zaujimaju skusenosti ludi co to spravili na tomto konkretnom motore.
2. je sanca ze neprejdem Emisnou?
3. je sanca ze RJ motora vypise chybu? (pytam sa i ked viem ze tam lambdy nie su, pre istotu) :)
4. Tiez citam ze maju daktore auta 2 Katy, pri turbe a dade v strede potrubia. je to i moj pripad? ostranit oba?
smrad a iny zvuk mi neprekaza.
Dakuejm za odozvy :)
hlavne ma zaujal prispevok:
co to som tu pocital o odstraneni katalizatoru
tiez som cital ze verzia zo 100KW motorom nema za turbom uz ziadne lambdy (Chvala bohu)
mam teda par otazok ( nech som si isty ci do toho ist )
ad.
1. ak odstranim KAT na mojom aute(100kw) je mozne ze spotreba pojde hore? ci pravdepodobne pojde dole? skusenosti?
chcel by som ho nahradit rurou, vela ludi mi hovori ze isto pojde hore a tu casto krat citam ze dole, tak ma zaujimaju skusenosti ludi co to spravili na tomto konkretnom motore.
2. je sanca ze neprejdem Emisnou?
3. je sanca ze RJ motora vypise chybu? (pytam sa i ked viem ze tam lambdy nie su, pre istotu) :)
4. Tiez citam ze maju daktore auta 2 Katy, pri turbe a dade v strede potrubia. je to i moj pripad? ostranit oba?
smrad a iny zvuk mi neprekaza.
Dakuejm za odozvy :)
hlavne ma zaujal prispevok:
alfi666 napísal:chlapci chlapci.. miesate tu hrusky s jablkami... 320d 100kW lambda sondu nema a SIMIK ma opravi ak to tak nieje - ale myslim, ze ani 110kW Euro3 nema lambda sondu
.... cize za turbom uz ziadny senzor neni - takze nic nato nepovie elektronika....
Spotrebu to nema ako ovplyvnit - akurat moze klesnut, lebo ak je kat zapchaty, tak sa motor musi oto viac namahat, aby cez neho plyny pretlacil....
No a velkost vyfukoveho potrubia je dolezita pri atmosferickych benzinoch (nie jeho odpor, ale celkovy tvar, aby vznikala spravna rezonancia plynov), mozno potrubie nieco ovplyvni aj pri atmosferickom diesli, ale pri turbo motoroch (benzin aj diesel) je absolutne nepodstatna, lebo ku ziadnym rezonanciam vo vyfuku nemoze prichadzat - totizto v ceste stoji turbo
Cize v pripade bezlambdoveho turbo motora moze vynechanie katu len pomoct