Strana 1 z 3

problém zo štartom 330d

Napísané: Piatok, 12. Júna 2015, 06:50
od F!0d0r
Chalani trápi ma štart za tepla je takmer nemožné aby mi auto naskocilo prepadovy test vstrekov dopadol tak ze rozdiel je max 2ml
Diag vypisuje nízky tlak na raile pri starte

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Piatok, 12. Júna 2015, 08:22
od Sk1r3x
za kolko sekúnd ti tolko našťalo ?

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Piatok, 12. Júna 2015, 08:27
od F!0d0r
Fuha to neviem odhadnúť ale tak dosť pomaly sa to dvihalo ale ani minutu

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Piatok, 12. Júna 2015, 13:03
od Sk1r3x
tak v tom prípade je dosť možné, že to je ventil na čerpadle. Alebo skús odpojiť senzor na rampe vtedy keď to nechce nabiehať

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Piatok, 12. Júna 2015, 13:25
od F!0d0r
Pocuj ešte otázka z hadiciek čo som odpojil prepady má tlačiť naftu? Lebo som myslel ze to tlači len samospadom naspäť a naštartoval som a ono čo curalo cez tie dierky oblucikmi

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Sobota, 13. Júna 2015, 08:25
od Sk1r3x
ano má cez nie čúrať, treba ich poprepájať hadičkami tromi, to je také rýchlejšie a efektívnešie ako to oblepovať niečim

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Sobota, 13. Júna 2015, 10:40
od TT-SIMIK
1-2 tryska na vymenu a pomaly vsetky....ak sa to takto nazbiera tak tam mas dost nizky tlak rampe pise 68bar a este nedajboze slabsia baterka a puzdra v startery kedy toci o dost pomalsie tak sa to nazbiera....Chcel by som vidiet tie prepady za 10sekund po startovani...takto to je dost milne.....

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Sobota, 13. Júna 2015, 11:06
od F!0d0r
Starter dva dni po repase prehrialo rotor...aj koli tomu super startovaniu za tepla...:/ takže vstreky von a poslať na repas....kurwa..

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Sobota, 13. Júna 2015, 11:13
od starML
Množství paliva do přepadu u injektorů v dobrém stavu je při volnoběhu je velmi nízká, cca 1-2 ml za minutu.
Pokud má injektor přepad větší než 10 ml za minutu, je vadný a musí být nahrazen.

Měření korekčních hodnot vstřikovačů nebo podílu práce jednotlivých válců je velmi zavádějící. Může být prováděno pouze při volnoběhu (do 1200rpm), kdy DDE korekční hodnoty počítá. Ale už není možno zjistit stav při normálním provozu. Nejde o množství do přepadu a zhoršenou startovatelnost. Jde o to, že injektor může ukapávat nerozprášené palivo přímo na píst nebo směr rozprášení paliva směřuje na stěnu válce atp. Toto vždy po nějaké době vede k havárii motoru, protože dojde k propálení čela pístu nebo jeho okraje. Pokud se dá "airbone" fotku pístu z jeho 530d, tak tomu možná budete věřit více. Proto je toto měření přepadů velmi dobrou pomocnou metodou zjištění stavu vstřikovačů - já tomu říkám flaštičkový test. Navíc je možné udělat test i při zvýšených otáčkách. Ale velmi se mi líbí výše uvedené řešení pomocí injekčních stříkaček. Ale pořád to nic neříká o tom, jak ten vstřikovač stříká a rozprašuje. Jediná správná metoda je vymontovat vstřikovače a odnést do BOSCHe na test na stolici.

Podle mne nějaký vstřikovač propouští v klidovém stavu tolik, že uniká tlak z railu, který se marně pokouší vytvořit vysokotlaké čerpadlo. Pokud chceš zjistit, který vstřikovač propouští, odpoj všechny kabely od všech vstřikovačů, připoj si ty hadičky k přepadům do flaštiček nebo injekčních stříkaček a protoč starterem motor po dobu asi 10 sekund. Protože jsou odpojené kabely, žádný vstřikovač nemá možnost otevřít a motor nechytne. Který vstřikovač proteče nejvíce, ten musíš vyměnit. :D

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Sobota, 13. Júna 2015, 11:19
od F!0d0r
Super konečne niekto laicky vysvetlil čo a ako :) už nebudem nič skúšať vyberiem vstreky a odnesiem nech ich dajú dokopy...

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Sobota, 13. Júna 2015, 13:13
od fox1k
starML, veľmi pekne a lopatisticky popísané :wink:
rovnako sa zastávam názoru, že stav vstrekov sa dá otestovať na stolici

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Sobota, 13. Júna 2015, 18:32
od F!0d0r
chalani mohlo to byt koli vstrekom ze pri obehovani ked som mu prudsie dupol tak niekedy auto nezabralo ? az napr na trikrat som mu prisliapol a zabralo ? (zeby cerpadlo zatlacilo ale vedcina tlaku zmizla v prepade ?)

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Pondelok, 15. Júna 2015, 20:26
od csuka530d
ano mohlo , staci sleddovat live hodnoty za jazdy a je to

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Streda, 24. Júna 2015, 15:36
od F!0d0r
no chalani pred chvilou mi volali ze vstreky mam v poriadku ani jeden nerobi problem... poradte co to moze este byt ? zeby ventil na cerpadle ? inak auto mi uz vcera rano za studena nenastartovalo... chyba vzdy ta ista....

Re: problém zo štartom za tepla 330d

Napísané: Streda, 24. Júna 2015, 16:05
od starML
Kolik máš paliva v nádrži. Pokud je tam méně než 15 litrů a to podávací čerpadlo v nádrži nefunguje správně, tak to středotlaké pod autem už nestíhá tahat palivo z nádrže a dodávat alespoň 3,5 Baru do vysokotlakého čerpadla. Ale v tomto případě by se měla rozvítit žlutá kontrolka motoru DDE, která je společná pro signalizaci žhavení a pro dostatečný tlak paliva před VT-čerpadlem. Další náměty najdeš v tomto vláknu:

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... E9&start=0