Strana 1 z 1
Diferencial pomer 3,6
Napísané: Štvrtok, 22. Januára 2015, 17:51
od Loggi
Cawte chcem sa spytat mam motor m40b16 a diff tam mam otvorenku s pomerom 4,27 a na okreskach a dialnici mam strašne vysoke otačky tym padom aj spotrebu takže by som chcel dať diff otvorenku s pomerom 3,6 .
Otazka je taka že či ten diff uplne zabije auto čo sa tyka vykonu ?
A zaroven sa chcem spytať či nema niekto na predaj diff otvorenku s pomerom 3,6 v dobrom nehučiacom stave ?
Re: Diferencial pomer 3,6
Napísané: Štvrtok, 22. Januára 2015, 23:08
od K3ksik
co som pocul tak diff z dieselu je 3,37 alebo tak nejak ze kratky .. a zabilo to dvojliter benzin a aj iso na nom bolo onicom .. cize zozen 4,10 a kus to znizis alebo 3,91 .. aspon to je moj nazor
Re: Diferencial pomer 3,6
Napísané: Štvrtok, 22. Januára 2015, 23:13
od Loggi
K3ksik napísal:co som pocul tak diff z dieselu je 3,37 alebo tak nejak ze kratky .. a zabilo to dvojliter benzin a aj iso na nom bolo onicom .. cize zozen 4,10 a kus to znizis alebo 3,91 .. aspon to je moj nazor
No tak 3,37 je už naozaj malo ... 4.10 nechcem ten som tam mal chvilu a skoro žiadny rozdiel ale o 3,91 som ani nepočul to by možno tiež nebolo zle ale hlavne treba niečo v dobrom stave zohnať
Re: Diferencial pomer 3,6
Napísané: Sobota, 24. Januára 2015, 16:43
od Arnold
Zháňaj 3,91, v krajnom prípade aj 3,73 ale to neviem či nebude už veľa
Re: Diferencial pomer 3,6
Napísané: Sobota, 24. Januára 2015, 17:54
od Loggi
Arnold napísal:Zháňaj 3,91, v krajnom prípade aj 3,73 ale to neviem či nebude už veľa
Ja budem v najblišej dobe dávať ISko tak preto som chcel taky dif ... Neviete aký dif ma originál ISko ??
Tak kebyže niekto ma doma dif s pomerom 3,91 , 3,73 alebo 3,6 v dobrom nehučiacom stave tak sa môžme nejak dohodnúť
Re: Diferencial pomer 3,6
Napísané: Sobota, 24. Januára 2015, 18:04
od Arnold
Iso má sériu 4.10
Re: Diferencial pomer 3,6
Napísané: Sobota, 24. Januára 2015, 18:07
od Loggi
Arnold napísal:Iso má sériu 4.10
Aha ok diky tak asi najrozumnejšie by bola ta 3,91
Re: Diferencial pomer 3,6
Napísané: Pondelok, 26. Januára 2015, 12:45
od K3ksik
No hej ale Iso z E36 uz ma iny pomer nie ? podla toho no aku prevodovku nechas
Re: Diferencial pomer 3,6
Napísané: Pondelok, 26. Januára 2015, 13:05
od sineDko
Ved aj do e30 sa davalo iso

Re: Diferencial pomer 3,6
Napísané: Pondelok, 26. Januára 2015, 21:42
od K3ksik
no ved ano len prevodovky boli inak sprevodovane E36 uz malo iny pomer diffu kvoli prevodovke uz tam bolo asi 3,31 ci jaky neviem presne ale 4,10 urcite nebolo v E36
Re: Diferencial pomer 3,6
Napísané: Pondelok, 26. Januára 2015, 21:54
od Arnold
E36 4 válce a 320i mali malé obaly, 318iS malo prevod 3,46. E30 mali viacero prevodov čo sa týka 4 valcov, najbežnejšie sú 4.10 4.27 a 3.91. 316i M40 mali 4.44-4.27, 318i M40 4.27-4.10, 318iS M42 4.10
Re: Diferencial pomer 3,6
Napísané: Piatok, 13. Marca 2015, 17:19
od BmwDrifter
kludne to tam hod ja som mal na mojom m10b18 (origo dif 4,1) samosvor z 324d 3,46 a nebol problem a spotreba bola super a auto bolo stale žive :)
Re: Diferencial pomer 3,6
Napísané: Piatok, 27. Marca 2015, 10:54
od 3llf
mám m40b18 s původním difem 4,27 a jezdím tam velký svor 3,73 a úplně v pohodě, jede to super a upřímně řečeno, sem myslel, že to tak má jet než sem zjistil, že je tem 3,73 a né 4,27, takže sem zvědav co to udělá až tam dám ten 4,27....jinak spotřebu s 3,73 mám kolem 10-12 litrů na 100km

, asi to bude tím, že mám těžké kábro
