Strana 1 z 1

Dvôvod výmeny vahadla ventilu

Napísané: Utorok, 21. Októbra 2014, 19:55
od Rado89
Pri nastavovani ventilov motoruM20 som si všimol že jedno vahadlo bolo nové. Vie mi niekto povedať čo mohlo byť pričinov výmeny? Chcem sa vyvarovať pripadnej poruche. Ďakujem

Re: Dvôvod výmeny vahadla ventilu

Napísané: Utorok, 21. Októbra 2014, 22:33
od zdenko
Zlomene alebo vydrata dosadacia plocha, ale najskor to prve. Zaklad je vzdy pri vymene oleja vymontovat olejovu sprchu vahadiel a vzduchom ju precistit

Re: Dvôvod výmeny vahadla ventilu

Napísané: Streda, 22. Októbra 2014, 18:34
od Rado89
Dakujem za odpoved. Ešte sa spytam ak by to bolo opotrebovanim mysliš ze sa podla to da zistit najazdene km alebo je to individualne. Nemam vôbec predstavu kolko :thumbup: môže taky kus zeleza vidržať.

Re: Dvôvod výmeny vahadla ventilu

Napísané: Streda, 22. Októbra 2014, 20:01
od Arnold
Koníky praskajú pri nadmernej záťaži, tzn. vysoké otáčky po dlhšiu dobu. Koník ktorý keď objednáš z BMW je vlastne prebalený febi koník a nestojí za nič, staré koníky s xy tisíc km vydržia viac.

Re: Dvôvod výmeny vahadla ventilu

Napísané: Streda, 22. Októbra 2014, 20:42
od Rado89
Naštastie zatial nič važne nemusim riešit M20 ide vyborne. Ešte raz dakujem za odpoveď

Re: Dvôvod výmeny vahadla ventilu

Napísané: Utorok, 28. Októbra 2014, 00:03
od MattyX
nejde ani tak o ty otáčky, jako o to, že se nestihne zavřít ventil a píst mu dá zespodu ranu a tím pak praskne vahalo. Děje se to ve vyšších otáčkách, protože pružinky už taky něco pamatují ;)