Strana 1 z 1
Dvôvod výmeny vahadla ventilu
Napísané: Utorok, 21. Októbra 2014, 19:55
od Rado89
Pri nastavovani ventilov motoruM20 som si všimol že jedno vahadlo bolo nové. Vie mi niekto povedať čo mohlo byť pričinov výmeny? Chcem sa vyvarovať pripadnej poruche. Ďakujem
Re: Dvôvod výmeny vahadla ventilu
Napísané: Utorok, 21. Októbra 2014, 22:33
od zdenko
Zlomene alebo vydrata dosadacia plocha, ale najskor to prve. Zaklad je vzdy pri vymene oleja vymontovat olejovu sprchu vahadiel a vzduchom ju precistit
Re: Dvôvod výmeny vahadla ventilu
Napísané: Streda, 22. Októbra 2014, 18:34
od Rado89
Dakujem za odpoved. Ešte sa spytam ak by to bolo opotrebovanim mysliš ze sa podla to da zistit najazdene km alebo je to individualne. Nemam vôbec predstavu kolko

môže taky kus zeleza vidržať.
Re: Dvôvod výmeny vahadla ventilu
Napísané: Streda, 22. Októbra 2014, 20:01
od Arnold
Koníky praskajú pri nadmernej záťaži, tzn. vysoké otáčky po dlhšiu dobu. Koník ktorý keď objednáš z BMW je vlastne prebalený febi koník a nestojí za nič, staré koníky s xy tisíc km vydržia viac.
Re: Dvôvod výmeny vahadla ventilu
Napísané: Streda, 22. Októbra 2014, 20:42
od Rado89
Naštastie zatial nič važne nemusim riešit M20 ide vyborne. Ešte raz dakujem za odpoveď
Re: Dvôvod výmeny vahadla ventilu
Napísané: Utorok, 28. Októbra 2014, 00:03
od MattyX
nejde ani tak o ty otáčky, jako o to, že se nestihne zavřít ventil a píst mu dá zespodu ranu a tím pak praskne vahalo. Děje se to ve vyšších otáčkách, protože pružinky už taky něco pamatují
