Strana 1 z 3
E30 325i motronic
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2013, 10:45
od patoktm
... mam taky mensi problem .... auto mi priblizne od tych 5000 straca vykon .... drzim plnku, od tych 3500 pekne zatiahne a cez 5000 to upada dost citelne ... viete mi niekto poradit kde hladat chybu? ... diky
Re: E30 325i motronic
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2013, 14:20
od Arnold
Len tipujem, nemoze to byt vackou?

Re: E30 325i motronic
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2013, 22:14
od patoktm
.... vackou nie, ta je ako nova .... este som zabudol napisat, cistil som sviecky a nastavoval som aj trocha elektrody, ale vsetko podla odporucani (aj to len na 2 svieckach) .... mam podozrenie na rozdelovac .... inducku som uz premeral, ta je dobra .... alebo moze byt aj ona chybna pri vyssich otackach?
Re: E30 325i motronic
Napísané: Utorok, 22. Januára 2013, 00:20
od Dendo
vycisti kontakty v rozdelovaci, byvaju zaoxidovanie tak to treba prebehnut smirglom :) , ale to mi nepride ako pricina tohto problemu. Skor sa mi zda akoby klesal tlak paliva. Skus vymenit regulator tlaku paliva ak mas nejaky nahradny a uvidis ci sa nieco zmeni.
Re: E30 325i motronic
Napísané: Utorok, 22. Januára 2013, 13:56
od patoktm
.... vyskusam ... a dam vediet ....

Re: E30 325i motronic
Napísané: Utorok, 22. Januára 2013, 17:31
od Pe-rfect
Pozri sa či nemaš prasknuty palec/hlavu rozdelovača, ak to je všeko ok, skontroluj vstreky či su neni zanesené alebo pripadne skus ten regulator tlaku paliva ako pisal dendo

Re: E30 325i motronic
Napísané: Utorok, 22. Januára 2013, 21:18
od BouBou
pokial to nevynechava tak zapalovanie je ok , toto bude skor zmes, zere to vela ci v pohode? trha to vo vysokych alebo len mierne strati tah ? to bude zmesou chod sa ponahanat a odfot sviecku pozri spodny kruzok na dne sviecky tam zistis bohatost zmesi vo vysokych otackach pri plnom plyne, potom sa riesi podla toho problem ci je bohata alebo chudobna a kukni elektrodu kde ma ciarku , oblast tepelneho zatazenia mam namysli tym zistis predzapal ci dava dobry
Re: E30 325i motronic
Napísané: Piatok, 25. Januára 2013, 14:24
od patoktm
... tak regulator prehodeny (hodil som tam taky ten nastavovaci - vela tuningovi

) .... a spotreba inak isla dost hore, jazdil som tak okolo 10 a teraz to vychadza nieco okolo 14 .... dnes este pozriem rozdelovac ... vstreky bohuzial nemam ako otestovat, a pravdu povediac sa mi ani nechce to rozoberat v tejto zime kedze som prechladnuty ako pes .... cez vikend to skontrolujem vsetko co ste poradili a pojdem to vyskusat .... potom dam vediet ci sa nieco zmenilo ... diky zatial

... a este nieco ... strasne dlho mi to startuje ked auto dlhsie stoji (radovo hodina) .... a studene ked nastartujem a pridam trocha tak ide na 4 alebo 5 valcov len .... ale len par sekund, mozno do minuty, potom pohoda ....

Re: E30 325i motronic
Napísané: Nedeľa, 27. Januára 2013, 22:22
od BouBou
staci odfotit sviecku poriadne daj sem ja ti poviem co je,
Re: E30 325i motronic
Napísané: Piatok, 1. Marca 2013, 17:49
od patoktm
.... tak po mesiaci som si nasiel nato cas konecne .... vybral som vstreky a prepral som ich v tej ultrazvukovej cisticke .... trocha sa to zlepsilo (mozno len pocit ze som nieco urobil

) .... sviecky som vybral ale nefotil ... vyzeraju vsetky v pohode, na par z nich bol na vonkajsej elektrode taky biely povlak .... kukal som aj rozdelovac .... ten nieje ziadna slava .... kontakty su dost opalene .... tak po vyplate skusim kupit novy aj s palcom a uvidim .... a to s tym studenym startovanim sa nezmenilo vobec

Re: E30 325i motronic
Napísané: Pondelok, 4. Marca 2013, 03:07
od Max-Max
chudobna zmes
ked zistis kolko stoji vicko rozdelovaca, slahne ta o zem
tipujem ze ti aj kolisu otacky na volnobehu a ked zhodis vicko oleja pri beziacom motore, nic sa nezmeni na chode motora
Re: E30 325i motronic
Napísané: Pondelok, 4. Marca 2013, 07:29
od BouBou
pomerat snimac teploty, tlak paliva, alebo netesnosti, ako hovori, max max, chudobna zmes, preto straca krutiaci moment v otackach, bud je slaby tlak paliva, pozri aj filter paliva, alebo mas kdesi falsonz vzduch a preto neotvara klapku a dava menej benzinu, a vicko a palec staci oskrabat ten povlak, niecim ostrym a setko je ok

Re: E30 325i motronic
Napísané: Pondelok, 4. Marca 2013, 09:39
od patoktm
.... snimac teploty mam novy, ten rozdelovac som vycistil jemnym smirglom .... no, novy stoji aj s palcom do 100€ ... tak uvidim .... tlak paliva je celkom ok .... teda aspon na tom nastavitelnom regulatore drzi v pohode 3.5 az 4 pri plnom plyne .... max-max: odvetranie skrine mam na klapke zaslepene a z ventildekla len vyvedene von cez filtrik .... tak tam asi nic nebude .... tak uz neviem ...
.... este jedna vec ... vcera som prehodil druhu RJ ale mam v nej ten nacvakavaci cip z 2.0 (aspon podla cisla) a motor ide krasne az do 7000 :) .... a aj volnobeh drzi okolo 650 .... predtym nieco okolo 900 .... tak teraz neviem .... ale to startovanie je stale naho...o .... dlho a odpaluje ako keby postupne tie valce .. az po minute ide na vsetkych 6 .... moze to byt vsetko tym rozdelovacom? .... a ten povlak na sviecke nemoze byt aj z toho ze su takmer nove? .... lebo to boo fakt mozno na 2 svieckach take viditelnejsie ....
... inak dakujem vam za rady .... velmi si cenim ochotu

Re: E30 325i motronic
Napísané: Pondelok, 4. Marca 2013, 11:49
od BouBou
3,5 az 4 bary? to je trosku vela. na seriu, na volnobeh ma byt 2,5 na plnku 3 a + este aj motor rata z tym odvetranim, naziva sa to ze kalibrovany falosny vzduch, tym ze mas velky tlak paliva a zaslepene to odvetranie, motor si na volnobeh viac otvori klapku a da aj viac benzinu, cize volnobeh citlivy na zmes, vysledok bohota zmes jak fraas, napicu to startuje za tepla, a este to ma aj vysoke otacky lebo ho prechlastava, mal si odfotit sviecky lebo biely povlak moze znamenat zly teplotny rozsah alebo chladiacu vo valci, a na plny plyn bude tiez bohata potom asi, lebo ked si dal cip z 2.0 tak menej otvaralo vstreky a tym sa to prechlastavanie kompenzovalio,,,,,,
TOTO VSETKO JE IBA MOJA TEORIA, prepac co som napisal o chudobnej zmesi, zle som pochopil zo svieckami, no priznavam mozem sa mylit, ja len pisem co viem lebo som natotal musel zosuladit vstreky 315ccm na moje turbo le jetronic, origo su 200 vo vahe a cez odpory v tepl, cidlach
Re: E30 325i motronic
Napísané: Utorok, 5. Marca 2013, 07:05
od patoktm
.... dobre, hodim naspat riadiacku a znizim ten tlak na original hodnoty a potom skusim odfotit daaku sviecku ... ak na nich nieco bude vidiet .... ono s volnobehom, teda s jeho kolisanim nemam problem .... a startuje mi to zle za studena ... alebo ked auto postoji kusok (aj teple) .... a to odvetranie zeby malo nato az taky vyznamny vplyv? .... nieje predsa mozne aby pocas jazdy tahalo zo skrine tolko vzduchu zeby to takto rozhodilo zmes .... ale to je tiez len moj nazor, dam sa poucit :) .... chladiaca by nemala unikat do valcov, lebo nemizne ....
.... ide mi aj dost o to ze preco to uplne studene nejde na vsetky valce a po pridani plynu vynechava (tak zhruba tu minutu) ....
.... a je vobec mozne aby na cip z 2.0 islo auto tak dobre? .... lebo to cislo je na nom len nalepene a vyzera ako keby tu nalepku odtial uz niekto trhal dole ....