Strana 1 z 1

e30 nechat 324td alebo prestavba na 325tds?

Napísané: Piatok, 16. Novembra 2012, 16:46
od Angellic
Zdravim vsetkych:-)
Chcel by som sa spytat na vase nazori ohladne motorov 324td a 325tds. Pocul som uz aj vela dobreho aj zleho na kazdy z nich. 324td ma nestastnu hlavu a remen.. A 325tds je vraj najhorsi motor ake bmw vyrobilo... Neviem co je natom oravdy preto vas chcem poprosit o nazory :-)

Re: e30 nechat 324td alebo prestavba na 325tds?

Napísané: Sobota, 17. Novembra 2012, 18:44
od mato8340
podla mna kym snim nemas problem nechaj ho tam to je ale iba moj nazor

Re: e30 nechat 324td alebo prestavba na 325tds?

Napísané: Nedeľa, 18. Novembra 2012, 10:47
od Angellic
mato8340 napísal:
podla mna kym snim nemas problem nechaj ho tam to je ale iba moj nazor

Tak urcite bude nieco s hlavou lebo sa zacal hriat... Tak snad by sa to dalo prebrusit... Ale este je taky problem ze za studena bez plynu zakape.... Za tepla potom uz nieje problem... Tak neviem je tam elektronicke cerpadlo, neviem jak tam je sytic rieseny..... Ale asi nebude v poriadku lebo som postrehol aj to ze ak idem plny plyn a pustim pedal tak po opetovnom stkaceni nereaguje, musim vyhodit rychlost nech klesnu otacky a az potom reaguje.

Re: e30 nechat 324td alebo prestavba na 325tds?

Napísané: Nedeľa, 25. Novembra 2012, 10:40
od zubo12
Zdravim,

Ja som riesil prestavbu z 324d(elektronicke cerpadlo) na 325tds a musim povedat,ze to este nie je hotovove po dlhych mesiacoch. Ak sa rozhodnes is do toho,priprav sa na beh na dlhe trate.
Podla mojho nazoru si urcite nechaj 2.4td a daj si ho doporiadku,vybrus,vodna pumpa atd.
To co si spominal ohladom pridavania je problem vo vstrekovacej pumpe alebo pozri elektronicky plynaovy pedal,premerat-vymena!
Mohla by byt aj zle nastavena davka cerpadla,to je ta druha(stredna cast cerpadla),ktora je zapecatena od vyroby,posunom dopredu,cize ku radiatoru sa ubera a opacne pridava(myslim) :thumbup:

Re: e30 nechat 324td alebo prestavba na 325tds?

Napísané: Nedeľa, 25. Novembra 2012, 12:34
od Angellic
zubo12 napísal:
Zdravim,

Ja som riesil prestavbu z 324d(elektronicke cerpadlo) na 325tds a musim povedat,ze to este nie je hotovove po dlhych mesiacoch. Ak sa rozhodnes is do toho,priprav sa na beh na dlhe trate.
Podla mojho nazoru si urcite nechaj 2.4td a daj si ho doporiadku,vybrus,vodna pumpa atd.
To co si spominal ohladom pridavania je problem vo vstrekovacej pumpe alebo pozri elektronicky plynaovy pedal,premerat-vymena!
Mohla by byt aj zle nastavena davka cerpadla,to je ta druha(stredna cast cerpadla),ktora je zapecatena od vyroby,posunom dopredu,cize ku radiatoru sa ubera a opacne pridava(myslim) :thumbup:


nj tieš som sa tak namyslel že dam ho doporiadku nakoniec.. čo som čital čo to robil jeden tak treba všetko dopasovavat... chladič E28... držiaky zas z niečoho ineho... tak nemam na to momentalne čas ani €rače :D... čerpadlo idem zajtra pozriet ma prist čavo s diagnostikou a pozriet predstrik a palivo tak dostavime.. čerpadlo by malo byt udajne to lepšie aspon mechanik mi spominal že to už ma to lepšie vičko...
no s tym pedalom sa mi to nepači.. predošli majitel tam niečo šteloval.. tieš som si myslel že to bude tym... najračej by som to vymenil... da sa to kupit niekde? či jedine vrakač?