Najlepsia je zastavba Turbo M40, ja to idem robit buduci mesiac Don-ovi kedze je ochotny investovat tolke tuke,,,v prvom rade co je najdolezitejsie je ze treba mat iste vedomosti a zrucnosti ked sa do toho chce clovek pustit, ani nehovorim kolko vedomosti a clankov a knih o Bosch jetronic mam v hlave su to dni co dni, studovania spojene s praktickym skusanim, podla mna clovek ktory ide robit turbo, musi vedet o motore vsetko, ja poznam a mal som rozobratu a videl som kazdu jednu posratu suciastku m 10 a viem ako funguje ci od vahy vzduchu az po warm up regulator a vstreky a clovek musi poznat ich princip cinnost, tak isto treba vediet dost a spalovani ladeni , aky efekt ma predstih na zmes pracovnu teplotu motora a tlak vyfukovych plynov, proste treba citat citat ucit sa a popri tom skusat, ja osobne bych siel do turba lebo nic sa nemeni v technickom okrem toho ze bude asi tak nie 116 koní ale 232

, vyrob si vyfuk mechaniku, a elektroniku, vstreky musia ist m3 alebo 535i m30 motronic 1.3 aby to stihali plnit, potom kupit eprom a naprogramovat podla typkov co uz robili podobne plany , stiahnut naprogramovat, naletovat do rj a da sa dostat na 250 koní , m40 to vydrzi lebo mam kompresiu iba 8,8 a je to oceloliatina,,
hovorim buduci mesiac zacinam m40tku robit, mozem sem kludne davat postup a tak