Strana 1 z 4

Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Štvrtok, 13. Septembra 2012, 16:46
od lubošzm
Takze ludkovia mam doma maroda :D moja E30 nejde tak ako by mala ked sliapnem na plyn a otacky mam okolo 4000 a viac pustim spojku a motor sa zacne dusit a potom na vela sa rozbehne.. v com moze byt problem.. Dakujem

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Utorok, 18. Septembra 2012, 09:34
od Pe-rfect
Aký maš motor? ak maš 1,8ku m40ku tak zrejme ti vypovedali službu hydroštely, alebo maš už zodratu vačku, bežná vec na týchto motorch, zistiš to podla zvuku motora, zväčša klepu jak šijací stroj 8-[

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Utorok, 18. Septembra 2012, 19:19
od BouBou
to musis lepsie popisat a dolezity je typ motora m10 alebo m40 , lepsie popis a ja ti odpoviem

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Utorok, 18. Septembra 2012, 19:27
od Arnold
Kedze na avatare je zjavny plastak, tak ma motor M40.

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Utorok, 18. Septembra 2012, 19:31
od lubošzm
No takze motor mam M40 :)

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Utorok, 18. Septembra 2012, 19:42
od lubošzm
No takze idem to lepsie popisat aby ste vedeli presnejsieco to moze byt.. Vytocim otacky cca 3000 pustim spojku auto hrabe ako dive.. vytocim otacky na 5000+ pustim spojku a auto sa ako keby dusilo nema vykon potom otacky klesnu a v tom auto zabere..

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Utorok, 18. Septembra 2012, 21:05
od BouBou
odmeraj cievku kolko ma odpor na primare a sekundare,, primar je vystup na zapal kabel a kostra ,, ,a sekundar je kostra a plus
primar ma 1,5ohmu a sekundar okol 6,, 10 kohm je na atmosferu celkom dobre,,,
a este mozes mat problem ktory tu ma moj kamarat a nevieme ani zaboha na to prist no najprv skus toto

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Utorok, 18. Septembra 2012, 21:11
od VaNoS
Zodratá vačka a vahadlá, tiež som to mal na mojej EX 318iT, kúpil som vačku Febi, vahadlá Febi, hydroštely INA a auto potom dalo podľa budíkov aj 200km/h.

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Utorok, 18. Septembra 2012, 21:51
od lubošzm
Fu.. a na kolko ma vide vacka aj s vahadlami.. BouBou skusim to zajta a napisem.. a nemoze to byt palivovy filter alebo vzduchovy?

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Streda, 19. Septembra 2012, 06:46
od BouBou
keby to bola zmes a cokolvek palivove tak ti to zahapruje ale netaha potom uy vobec lebo atmosfericky motor hlavne 4 valec 8 ventil nasava najvacsi objem vzduchu do valcov pri 4000-4500ot min takze tym to neni moze to byt zapalovanim, lebo toto ma ten kamarat dnes ti oskenujem tabulku hodnot co mozes zmerat snimace,,,,pretoze vacka a hydrostely to mozu byt lenze za toto kym odskusas nic nedas, treba hlavne zmerat snimac zapalovania indukčny,,,,a potom snim, otačok

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Streda, 19. Septembra 2012, 15:00
od lubošzm
Dobre dik.. mozes mi ju poslat bud na mail alebo do pm..

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Streda, 19. Septembra 2012, 15:23
od lubošzm
No vacku som skontroloval nevyzera byt zodrata akurat toto je na kazdom tom "vybezku" vid foto.

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Streda, 19. Septembra 2012, 15:24
od Arnold
lubošzm napísal:
No vacku som skontroloval nevyzera byt zodrata akurat toto je na kazdom tom "vybezku" vid foto.

Toto je zodrata vacka :smile: V akom stave su vahadla?

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Streda, 19. Septembra 2012, 15:33
od lubošzm
Mozno trosku odveci.. len chcem sa spytat naco sluzi ta vec co som zakruzkoval.. pre inych to je bezna vec ktoru poznaju.. ale ja len zacinam.. a ucim sa :) pretoze hadicka k tomu je dost poskodena..

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Napísané: Streda, 19. Septembra 2012, 15:36
od Arnold
Nechcem trepnut ale myslim ze to je separator oleja