Strana 1 z 1

318is

Napísané: Nedeľa, 26. Augusta 2012, 17:15
od minoo
Zdravim,

Je nejako mozne zvysit vykon u tejto motorizacie aspon na tych 150-160 ps??

Celonerezovy vyfuk a otvorene sanie uz neratam.

Dakujem za rady.

Re: 318is

Napísané: Nedeľa, 26. Augusta 2012, 17:46
od -M5-
samozrejme ze ano, ak neratam veci ktore pises, mas moznost upravy riadiacej jednotky co si myslim ze by na tych skoro 160 koni s vyfukom a dobrym coldair stacilo, potom uz len vnutornosti motora ako ostrejsie vacky, ine piesty ojnice atd atd....ale to uz je o velkych peniazoch...

Re: 318is

Napísané: Nedeľa, 26. Augusta 2012, 18:29
od Arnold
Cau, vykon sa da zvysit chiptuningom a ostrejsimi vackami kde sa dostanes k hranici 170 koni s vyfukom aj otvorenym sanim ( neber to v takom extreme ako my, ved vies o com hovorim :lol: ) Tento motor je 16 ventil co znamena ze ma rozvod DOHC ktory ma 2 vacky, to je uz trosku drahsi spas. Tunit 1.8 je trosku sialene, to uz M20B20 (origo E30 2.0) a dat vacku M52B28 (E36 328i single vanos), ostrejsu vacku (je to 12 ventil) a nejaky ten soft a si na rovnakom vykone s vacsim krutiacim momentom co je pri drifte nevyhnutnou polozkou. (Pri tejto variante pocitaj otvorene sanie a komplet nerez vyfuk)

Re: 318is

Napísané: Nedeľa, 26. Augusta 2012, 21:17
od Max-Max
Arnold napísal:
Cau, vykon sa da zvysit chiptuningom a ostrejsimi vackami kde sa dostanes k hranici 170 koni s vyfukom aj otvorenym sanim ( neber to v takom extreme ako my, ved vies o com hovorim :lol: ) Tento motor je 16 ventil co znamena ze ma rozvod DOHC ktory ma 2 vacky, to je uz trosku drahsi spas. Tunit 1.8 je trosku sialene, to uz M20B20 (origo E30 2.0) a dat vacku M52B28 (E36 328i single vanos), ostrejsu vacku (je to 12 ventil) a nejaky ten soft a si na rovnakom vykone s vacsim krutiacim momentom co je pri drifte nevyhnutnou polozkou. (Pri tejto variante pocitaj otvorene sanie a komplet nerez vyfuk)


ty uz radsej nic nerad, lebo toto sa neda citat co ty tu vypisujes za kraviny.

Re: 318is

Napísané: Pondelok, 27. Augusta 2012, 09:37
od minoo
Dakujem za opdpovede pani.

Re: 318is

Napísané: Pondelok, 27. Augusta 2012, 10:33
od Arnold
Max-Max napísal:

ty uz radsej nic nerad, lebo toto sa neda citat co ty tu vypisujes za kraviny.

Sorry ale toto nieje z mojej hlavy, to mam z jednej nemenovanej stranky :wink:

Re: 318is

Napísané: Pondelok, 27. Augusta 2012, 12:00
od BouBou
Ale ked niekto ma nadsenie pre styrvalec tak styrvalec, by si sa divil chlapce mercede cosworth je 2.5 16V styrvalec 200hp a schova do vacku hocijaky seriovy sestvalec bmw e36,,neratam M3 , lebo sestvalec je v nizkych otackach lenivsi ako styrvalec, Aj formula 1 brabham bola M12 styrvalec 1400hp

Zaklad je blok bmw m10

Obrázok



sorry ze je to odveci

Re: 318is

Napísané: Pondelok, 27. Augusta 2012, 17:10
od -M5-
BouBou napísal:
Ale ked niekto ma nadsenie pre styrvalec tak styrvalec, by si sa divil chlapce mercede cosworth je 2.5 16V styrvalec 200hp a schova do vacku hocijaky seriovy sestvalec bmw e36,,neratam M3 , lebo sestvalec je v nizkych otackach lenivsi ako styrvalec, Aj formula 1 brabham bola M12 styrvalec 1400hp

Zaklad je blok bmw m10

Obrázok



sorry ze je to odveci


boubou a hlavne to bola 1500ka a fukali do nej v meranych treningoch 5.5 baru :) toto je moj najoblubenejsi motor, strasna zverina, stal som pri nom v mnichove, dovi dopo :)

Re: 318is

Napísané: Pondelok, 27. Augusta 2012, 17:13
od minoo
Dik za veci k teme ... :)

Re: 318is

Napísané: Pondelok, 27. Augusta 2012, 17:17
od -M5-
tak aby si vedel co mas za motor lebo ten priamo vychadza z toho co sa pouzival v f1 o ktorom piseme :) je to zaujimavost ale vydrzi fakt vela

Re: 318is

Napísané: Pondelok, 27. Augusta 2012, 21:58
od Max-Max
presne naopak, motor vychadza zo seriovej M10 a nie M10 z formule.

a obdivovatelia 1500 HP zabudli na jeden dost podtstany fakt - zivotnost v idealnom pripade bola jeden pretek.

tahat sem MB 2.5 Cossworth ako priklad je mierne az fest mimo misu, kedze to bol 500ks special ladeny priamo fabrikou a na cesty siel iba kvoli homologacii na okruh. To uz rovno mozeme napisat ze ked je M3 2.5 EVO 2 stvorvalec, tak aj z isa sa da dostat taky vykon.

je najvyssi cas sa zobudit, vybrat ruku z nocnika a realne zhodnotit svoje moznosti, moznosti trhu co sa da zohnat a hlavne, co sa da naozaj aj odladit.

tvrdit ze z M20B20 sa da dostat bez problemov 170 koni je jeden z najlepsich vtipov poslednych mesiacov. Poznam chalana, ktory nasypal milion do S14 motora len aby ziskal poslednych moznych par koni, pretoze pri atmosferickom naraste nad 20% serioveho vykonu je kazda kobyla vykupena tisickami eur.

Ked dostane iso na 150 PS bude rad a zivotnost pojde u starej plecky rapidne dole.

Re: 318is

Napísané: Utorok, 28. Augusta 2012, 09:39
od MattyX
dostat z Isa koně pri zachování objemu 1.8 bude drahej špásek :) lepší je smířit se seriovým výkonem a zaměřit se na jiné věci ;) (tím nemyslím "sportovní" sani a uřvanej výfuk)

ale myslenka ze 4valec jede dole vlastne lip nez sestivalec se mi libí :D asi si pujdu skocit z mostu a bude mi líp asi :mrgreen:

Re: 318is

Napísané: Utorok, 28. Augusta 2012, 14:35
od BouBou
-M5- napísal:

boubou a hlavne to bola 1500ka a fukali do nej v meranych treningoch 5.5 baru :) toto je moj najoblubenejsi motor, strasna zverina, stal som pri nom v mnichove, dovi dopo :)


aj ja, ja som bol aj vo fabrike bmw pred 3ma rokmi

Re: 318is

Napísané: Pondelok, 3. Septembra 2012, 10:30
od gusto
Na E30.cz nedavno niekto ponukal postavenie motora is s vykonom 150-160 PS, zaklad motor E36 1,9l, to je zhruba strop pri relativne "rozumnych" investiciach... Ladenie is je malo muziky za vela penazi, aj s vackovym kitom od Schricka a softom na mieru sa tazko dostava cez 155 PS...