Strana 1 z 1
Vymena motora E30
Napísané: Piatok, 18. Apríla 2008, 07:38
od CRX160
Zdravicko

Mam jednu otazocku ......... nakolko je moj motor v E30-ke kratko pred smrtou (M20B20) ........a kazdy mi radi aby som ho neopravoval ale vymenil za iny ........... tak sa chcem opytat ze co vsetko by sa dalo legalne do e30 narvat ........ ( bez väcsich uprav ) a popripade z kotorych bmw by pasoval motor ? ................. Dik
Napísané: Piatok, 18. Apríla 2008, 08:19
od skaldo55
legalne len taky isty ako tam mas... tak aby to nikto nevidel, teda bavme sa o nasich strazcoch zakona, popripde poistovakoch, tak 2,3 12v, 2,5 12v, 2,8 12v, 3,0 12v, no a samozrejme 3,5 12v. Len na saniach tzch motorov by trebalo obrusit objem motora... samozrejme toto by slo bez vacsich komplikacii...
Napísané: Piatok, 18. Apríla 2008, 09:28
od Peppo
Zmeneny nazov temy ///
Napísané: Piatok, 18. Apríla 2008, 12:34
od Helldiver
V pohode tam das len motory M20, z nich jednoznacne najlepsia volba bude M20B25, hlavne je to plug&play, nic nemusis upravovat, proste vymenis motor. Ak chces davat M30 (iny ako M30B35 tam moc nema cenu davat), tak musis zopar veci upravit, poriesit drziaky motora, vyfuk, oproti vymene za M20 ovela viac roboty + ten motor vyzera dost inak (sanie), takze vacsia pravdepodobnost ze si niekto vsimne ze tam je nieco co tam byt nema.
Napísané: Piatok, 18. Apríla 2008, 12:36
od skaldo55
ale je o stale len 6val, no a ak by som mal menit ja tak jednoznacne 2,3 popripade 2,8, alen tych je bohuzial malo. nic proti 2,5 ale motor do kocky je motor do kocky a divil by si sa ako by bobra a udrziavana 2,3 vytrieskala aj 3,5... no samozrejme tu by uz zalezalo aj na vodicovi...
Napísané: Piatok, 18. Apríla 2008, 12:48
od Helldiver
No 2.3 M20 ma v E30 150PS a horsie vsetky dynamicke parametre ako 2.5 s rovnakou vahou motora, tak neviem, neviem, aj ked musim priznat ze v 2.3 som sa este neviezol

. 2.8 je uz predsa M30B28 (184ps), to neviem ci sa oplati zastavovat ked moze rovno dat M30B35 ktora ma 211ps a motor bude vazit rovnako

.
Napísané: Piatok, 18. Apríla 2008, 13:29
od skaldo55
len stale nechapes podstatu ze tie dva motory su do kocky a maju neskutocny zatah od nizkych otacok az po obmezovac.
Napísané: Piatok, 18. Apríla 2008, 14:55
od Helldiver
Preco maju potom vsetky dynamicke parametre horsie od ich vacsich "bratov" (M20B25 a M30B35)? Myslim tym, Vmax, 0-100, pruzne zrychlenie 80-120 na 5kvalt atd...
Napísané: Sobota, 19. Apríla 2008, 00:02
od Max-Max
skaldo: suhlasim ze 2.3 M20 ma vyborny tah, citatelny v celom spektre, ziadne skokove nastupy...ale Nm a PS su raz jasne dane a ak das rovnakeho vodica do oboch motorov, jednoznacne vyhra 2.5... dalej by som jednoznacne preferoval 2.5 uz len preto, ze je to Motronic, ma lepsiu spotrebu a menej poruchovych casti ako zasrany Jetronic, ktory sa lubi srat na pockanie. Nezachytil som, ci to ma v chromaku alebo plaste, ale ked davat do plasta 2.3, tak je tam na prerabanie viac nez len plug&play.
A osobne si myslim, ze aj dobra 320 ma svoje caro, ked si clovek uvedomi, ze nie je vsetko len o vykone.

Napísané: Sobota, 19. Apríla 2008, 08:16
od CRX160

dik za rady

Ono je to tak ............. v papieroch je 2.3 motor ale riadiaca jednotka a aj ten motor co tam je je 2.0 .............. hmm myslim ze to spravim asi tak ze ho dam do kopy tak aby som s tym dosiel po druhy motor

Nooooo a este som zabudol ........ je to plastak
Napísané: Sobota, 19. Apríla 2008, 11:44
od Max-Max
CRX160 napísal::D dik za rady

Ono je to tak ............. v papieroch je 2.3 motor ale riadiaca jednotka a aj ten motor co tam je je 2.0 .............. hmm myslim ze to spravim asi tak ze ho dam do kopy tak aby som s tym dosiel po druhy motor

Nooooo a este som zabudol ........ je to plastak
mimochodom, 2.3 a 2.0 su na pohlad rovnake, rozdiel je len v zapalovani
