Strana 1 z 1

E30/318i M40B18 vysoke otacky

Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 14:01
od bavorak30
Zdravim. Vedel by mi niekto prosim Vas poradit?
Pri volnobehu mam otacky 2000 ot/min. pri teplom aj studenom motore. Pri jazde sa to prejavuje aj tak ze pri dojazde-brzdeni motorom sa pri 2000 ot./min. zodvihne rucicka spotreby, takze nejdem zadarmo ale uz za 5 l. Je aj citit benzin. Za rady vopred dakujem.

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 14:20
od mato8340
uz si si ich skusal nadstavit tym srobom pri plynovom lanku?

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 15:01
od bavorak30
mato8340 napísal:
uz si si ich skusal nadstavit tym srobom pri plynovom lanku?

No takto, ono skace od 1000 ot do 2000 ot/min , niekedy sa to upravy. Z lankom nebolo nic robene a okrem toho klapka je na doraz-zavreta. Predtym to islo normalne.

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 18:19
od Kraken
nemáš deravé alebo popraskané gumené koleno medzi váhou vzduchu a klapkou?

nemáš deravé zvody, alebo tesnia ti dobre? zvody od motora ku lambde
pripadne lambdou to môže byť, skús ju dopojiť a uvidíš či pôjde lepšie

prípadne ešte váhu vzduchu skúsiť odpojiť

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 18:35
od bavorak30
Kraken napísal:
nemáš deravé alebo popraskané gumené koleno medzi váhou vzduchu a klapkou?

nemáš deravé zvody, alebo tesnia ti dobre? zvody od motora ku lambde
pripadne lambdou to môže byť, skús ju dopojiť a uvidíš či pôjde lepšie

prípadne ešte váhu vzduchu skúsiť odpojiť

Vyskusam zajtra tesnost zvodov. Ale lambda je nova tak skusim ci som dotiahol vyfukove potrubie dobre. Vahu vzduchu som opravoval podla prilozeneho navodu na fore a vzduchovu hadicu som uz pozeral a utesnil.
Ale kazdopadne este vyskusam zajtra, nemam co stratit!
A este som zabudol. Pri plnom plyne auto zdusi. Jazdi to ale nemozem dat pedal na podlahu. :evil:

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 19:35
od Kraken
no tak v tom pripade je to asi tou hadicou, skus to lepsie pretesnit

niekto to vysvetloval v jednej teme, ze ked das plny plyn tak motorom trhne do strany a tym sa napne to gumene koleno a zväcsia sa trhliny na nom, tym padom nasaje viac falosneho vzduchu a potom dusi motor lebo nieje spravna zmes

alebo to moze byt aj vaha vzduchu, nie vzdy sa to da opravit

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Napísané: Streda, 27. Októbra 2010, 15:32
od bavorak30
Takze, skusal som odpojit lambdu pri nastartovanom motore, bez zmeny. Co to ma vlastne urobit ked odpojim lambdu a ked odpojim konektor vahy?

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Napísané: Streda, 27. Októbra 2010, 18:25
od Kraken
ked ti lambda dava velmi nepresne hodnoty, a odpojis ju tak by sa ti RJ mala prepnut do nudzoveho rezimu a brat stredne hodnoty, cize motor by sa mal ukludnit, to iste aj s vahou vzduchu

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Napísané: Streda, 27. Októbra 2010, 18:58
od bavorak30
Kraken napísal:
ked ti lambda dava velmi nepresne hodnoty, a odpojis ju tak by sa ti RJ mala prepnut do nudzoveho rezimu a brat stredne hodnoty, cize motor by sa mal ukludnit, to iste aj s vahou vzduchu

Lambdu som odpojil a bez zmeny. Potom som odpojil harmoniku od vahy a zdochlo. Nastartoval som druhy krat a potom to islo aj z odpojenou harmonikou. Skusal som aj odpojit konektor od vahy a tiez bez zmeny. Vsetko som robil pri stojacom aute. Co to znamena? Ze je nova lambda je zla? Vaha vzduchu tiez zla?