... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
bavorak30
Autor témy
Príspevky: 170
Registrovaný: 11.10.2009
Auto: E-30 318i M40
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Krupina

E30/318i M40B18 vysoke otacky

Utorok, 26. Októbra 2010, 14:01

Zdravim. Vedel by mi niekto prosim Vas poradit?
Pri volnobehu mam otacky 2000 ot/min. pri teplom aj studenom motore. Pri jazde sa to prejavuje aj tak ze pri dojazde-brzdeni motorom sa pri 2000 ot./min. zodvihne rucicka spotreby, takze nejdem zadarmo ale uz za 5 l. Je aj citit benzin. Za rady vopred dakujem.
 
mato8340
Príspevky: 128
Registrovaný: 19.6.2009
Auto: 2x BMW e30
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Prievidza

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Utorok, 26. Októbra 2010, 14:20

uz si si ich skusal nadstavit tym srobom pri plynovom lanku?
 
bavorak30
Autor témy
Príspevky: 170
Registrovaný: 11.10.2009
Auto: E-30 318i M40
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Krupina

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Utorok, 26. Októbra 2010, 15:01

mato8340 napísal:
uz si si ich skusal nadstavit tym srobom pri plynovom lanku?

No takto, ono skace od 1000 ot do 2000 ot/min , niekedy sa to upravy. Z lankom nebolo nic robene a okrem toho klapka je na doraz-zavreta. Predtym to islo normalne.
 
Užívateľov profilový obrázok
Kraken
Príspevky: 2678
Registrovaný: 4.3.2007
Auto: E36 E30 E30
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Utorok, 26. Októbra 2010, 18:19

nemáš deravé alebo popraskané gumené koleno medzi váhou vzduchu a klapkou?

nemáš deravé zvody, alebo tesnia ti dobre? zvody od motora ku lambde
pripadne lambdou to môže byť, skús ju dopojiť a uvidíš či pôjde lepšie

prípadne ešte váhu vzduchu skúsiť odpojiť
 
bavorak30
Autor témy
Príspevky: 170
Registrovaný: 11.10.2009
Auto: E-30 318i M40
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Krupina

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Utorok, 26. Októbra 2010, 18:35

Kraken napísal:
nemáš deravé alebo popraskané gumené koleno medzi váhou vzduchu a klapkou?

nemáš deravé zvody, alebo tesnia ti dobre? zvody od motora ku lambde
pripadne lambdou to môže byť, skús ju dopojiť a uvidíš či pôjde lepšie

prípadne ešte váhu vzduchu skúsiť odpojiť

Vyskusam zajtra tesnost zvodov. Ale lambda je nova tak skusim ci som dotiahol vyfukove potrubie dobre. Vahu vzduchu som opravoval podla prilozeneho navodu na fore a vzduchovu hadicu som uz pozeral a utesnil.
Ale kazdopadne este vyskusam zajtra, nemam co stratit!
A este som zabudol. Pri plnom plyne auto zdusi. Jazdi to ale nemozem dat pedal na podlahu. :evil:
 
Užívateľov profilový obrázok
Kraken
Príspevky: 2678
Registrovaný: 4.3.2007
Auto: E36 E30 E30
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Utorok, 26. Októbra 2010, 19:35

no tak v tom pripade je to asi tou hadicou, skus to lepsie pretesnit

niekto to vysvetloval v jednej teme, ze ked das plny plyn tak motorom trhne do strany a tym sa napne to gumene koleno a zväcsia sa trhliny na nom, tym padom nasaje viac falosneho vzduchu a potom dusi motor lebo nieje spravna zmes

alebo to moze byt aj vaha vzduchu, nie vzdy sa to da opravit
 
bavorak30
Autor témy
Príspevky: 170
Registrovaný: 11.10.2009
Auto: E-30 318i M40
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Krupina

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Streda, 27. Októbra 2010, 15:32

Takze, skusal som odpojit lambdu pri nastartovanom motore, bez zmeny. Co to ma vlastne urobit ked odpojim lambdu a ked odpojim konektor vahy?
 
Užívateľov profilový obrázok
Kraken
Príspevky: 2678
Registrovaný: 4.3.2007
Auto: E36 E30 E30
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Streda, 27. Októbra 2010, 18:25

ked ti lambda dava velmi nepresne hodnoty, a odpojis ju tak by sa ti RJ mala prepnut do nudzoveho rezimu a brat stredne hodnoty, cize motor by sa mal ukludnit, to iste aj s vahou vzduchu
 
bavorak30
Autor témy
Príspevky: 170
Registrovaný: 11.10.2009
Auto: E-30 318i M40
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Krupina

Re: E30/318i M40B18 vysoke otacky

Streda, 27. Októbra 2010, 18:58

Kraken napísal:
ked ti lambda dava velmi nepresne hodnoty, a odpojis ju tak by sa ti RJ mala prepnut do nudzoveho rezimu a brat stredne hodnoty, cize motor by sa mal ukludnit, to iste aj s vahou vzduchu

Lambdu som odpojil a bez zmeny. Potom som odpojil harmoniku od vahy a zdochlo. Nastartoval som druhy krat a potom to islo aj z odpojenou harmonikou. Skusal som aj odpojit konektor od vahy a tiez bez zmeny. Vsetko som robil pri stojacom aute. Co to znamena? Ze je nova lambda je zla? Vaha vzduchu tiez zla?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných