Strana 1 z 1
E30 - Motor E34 2,5tds
Napísané: Piatok, 15. Októbra 2010, 16:59
od pietro642
ahojte. mam moznost pouzit (doksladat a tak pouzit) motor z E34 2,5tds nacipovany po GO v podstate. rozmyslal som co tak zohnat kasnu s E30 a vhodit tam tento motor. preto mam na vas otazocky:
-aka kasna by bola najvhodnejsia
-ake vselijake upravy by trebalo este porobyt aby tam ten motor mohol fungovat (prevodovka, kardan.....)
-co este ktomu a ci sa to oplati. 2,5tds je v podla mna najlepsi diesel toho casu este ktomu nacipovany a s poladenym turbom....aspon na tej E34 to beha doosot pohode a je to o kolko vecsie auto ako e30. co vy nato oplati sa pustit do toho? A ak tak kde zohnat pohode kasnu? najlepsie s papiermy od nejakeho 2,4 diesel :) vdaka :)
Re: E30 - Motor E34 2,5tds
Napísané: Štvrtok, 16. Júna 2011, 22:43
od PetiE34
papiere si zožeň z 2,4d a poisti to na kW , motor sa zmestí ale bude treba el.ventilátor, pravdepodobne sadne aj na prevodovku ale že ako budú sedieť prevody to netuším ked použiješ prevodovku z E34 525tds budeš musieť upravovať kardan , RJ neviem ako treba poriešiť ja som mal v pláne mechaniku a také veci že hadice úchyty a držiaky motora to asi nemusím hovoriť
najideálnejšia kasňa je asi sedan alebo tour s motorom td, netreba riešiť podvozok ,coupe neboli nafťáky
jazdiť budeš zadarmo kedže 5ka je o 500-600 kg ťažšia a bude to mať dosť Nm na šantenie
Re: E30 - Motor E34 2,5tds
Napísané: Piatok, 17. Júna 2011, 15:46
od Milosss
O akych 500 az 600kg hovoris? Prevazdkova hmotnost TDS je podla manualu 1480kg, e30ky dieselovej ci 324d alebo td je okolo 1200kg, prehodis motor a TDS je o daco tazsia oproti TD alebo D lebo ma navyse bud len intercooler a hadice alebo aj turboduchadlo navyse, dostanes sa na amx 250kg alebo 300kg usetrenyc. Netvrdim ze to neni malo ale pol tony to nie je. A preco spominam prave D alebo td u e30ky? Viete si predtsavit prerabat cely palivovy a elektrifikacny system z benzinu na diesel? Ja nie. A ked nema pietro skusensoti, co podla doterajsich prispevkov nema, nechcem urazat, ale je to tak, tak to nechat robit firme bud dost financna vrazda.
Nejaka rada na zaver: pietor kup si normalne auto, ak nemas na pokuty a znamosti na STK a pri beznych kontrolach, kde aj vacsina policajtov vidi rozdiel medzi TD a TDS, nakolko sa tam ten motor vonkoncom dizajnovo nehodi a vidi to aj 10 rocne dieta, tak sa do toho nepustaj.
Re: E30 - Motor E34 2,5tds
Napísané: Sobota, 18. Júna 2011, 08:37
od pietro642
toto tu este je?

tato tema uz davnejsie padla. dali sme si dokopi viac faktorov a rozhodli sme sa vykaslat sa nato (nesiel by som d otoho sam, ano niesom az tak skuseny) uz len z toho dovodu ze zohnat fajn kasnu triciny dieslovej je dost problem za malo penazi. dalsia vec ze som zacal pracovat v BA takze niesom doma. raz sa do toho pustime urcite takze pribeh otom bude! auto by sa pouzivalo na preteky resp. len tak na santenie nie na bezne vozenie. kontakty na STK su takze oto sa nebojim. takze asi tolko :)
Re: E30 - Motor E34 2,5tds
Napísané: Štvrtok, 23. Júna 2011, 17:12
od PetiE34
uff s tou váhou som sa o niekolko deka pomílil

ale úspora 200 kg je dosť, miloss má pravdu až také delo by to nebolo ale ajtak by bola sranda
a policajti? z čoho bude adrenalín? teraz ked chodím s nezapísanímy 17tkami a výfukom ala rúra sa cítim zase na 17rokov ked som jazdil bez vodičáku

Re: E30 - Motor E34 2,5tds
Napísané: Štvrtok, 23. Júna 2011, 23:32
od ViktorDDD
n sranda by bola určite TDS v e30, hmm zaujímavé, aj v e36 to ide slušne tak v e30 by to muselo ísť ešte lepšie, a keby sa to prerobilo na mechaniku tak sa môžeš vykašľať na kabeláž, elektro, len plynové lanko potrebuješ

Re: E30 - Motor E34 2,5tds
Napísané: Pondelok, 27. Júna 2011, 20:22
od PetiE34
drive by wire / no smoke no funn
