E30 - M42 - docigancena robota, nutne riesenie!
Napísané: Utorok, 21. Septembra 2010, 15:14
pred nedavnom som menil vodiace listy rozvodov, pretoze jedna bola strhnuta aj zlomena.
zistili sme ale, ze prave pri spominanej liste na hornom uchyteni chyba zavit, bola tam vacsia diera (zrejme odstrelilo srubku, lebo aj na viku je vidno zvaranie, a vyvrtali ju, lenze uz to nedokoncili a nechali tak). Cize vyriesili sme to tak ze sa tam vyrezal najmensi mozny zavit, vlozila sa tam zavitova vlozka, ktora sa zalepila tekutym kovom.
Sruba ktora prichycuje listu sadla dobre, poskladali sme a po prvom starte to javilo dobre znamky.
Po prejdeni zhruba 500km ale zacinam pri studenych startoch pocut klepkave zvuky, a to pravdepodobne z toho ze sruba sa uvolnila resp. zavitova vlozka, a teraz retaz hybe s celou listou.
Potrebujem to sikovne, efektivne a hlavne za normalne peniaze dat dokopy.
Napadali nas 2 mozne varianty kde motor netreba menit (lebo je dobry a chcem zachovat original)
1. dat zvarit hlavu tak ako je, bez toho aby sa zbytocne davala dole, vyvrta sa nova diera, novy zavit a bude to ok + komplet vymena rozvodov
2. zohnat hlavu ktora je v ok stave a prehodit ju + komplet vymena rozvodov.
nic ine nas nenapadlo, tak cakam nejake dobre rady
na fotke uz vlozeny stift (sry za kvalitu)


zistili sme ale, ze prave pri spominanej liste na hornom uchyteni chyba zavit, bola tam vacsia diera (zrejme odstrelilo srubku, lebo aj na viku je vidno zvaranie, a vyvrtali ju, lenze uz to nedokoncili a nechali tak). Cize vyriesili sme to tak ze sa tam vyrezal najmensi mozny zavit, vlozila sa tam zavitova vlozka, ktora sa zalepila tekutym kovom.
Sruba ktora prichycuje listu sadla dobre, poskladali sme a po prvom starte to javilo dobre znamky.
Po prejdeni zhruba 500km ale zacinam pri studenych startoch pocut klepkave zvuky, a to pravdepodobne z toho ze sruba sa uvolnila resp. zavitova vlozka, a teraz retaz hybe s celou listou.
Potrebujem to sikovne, efektivne a hlavne za normalne peniaze dat dokopy.
Napadali nas 2 mozne varianty kde motor netreba menit (lebo je dobry a chcem zachovat original)
1. dat zvarit hlavu tak ako je, bez toho aby sa zbytocne davala dole, vyvrta sa nova diera, novy zavit a bude to ok + komplet vymena rozvodov
2. zohnat hlavu ktora je v ok stave a prehodit ju + komplet vymena rozvodov.
nic ine nas nenapadlo, tak cakam nejake dobre rady

na fotke uz vlozeny stift (sry za kvalitu)

