Strana 1 z 2
E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Nedeľa, 17. Januára 2010, 12:05
od bavorak30
Zvazujem pouzit motor z anglicana na moju 1,8i. Je to realne? Nebude kratka kabelaz, nebude mu zavadzat naprava, riadenie a ine veci ktore su odlisne ako u europskych vozidiel?
Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 16:40
od Webci
Podla mna E30 3,5i ina nielen v riadeni. Urcite ine tlmice, brzdy, elektrika a mozno aj tuhsi ram.
A ak chces s tym aj normalne jazdit priprav sa na mastne pokuty, lebo cislo motora a karoserie nebude sediet s cislom
motora. Ak sa mylim opravte ma

Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 17:32
od bavorak30
S tym pocitam ze je to ine! Myslel som rozdiely medzi europskym 3,5l a anglickou 3,5l verziou.
Co sa tyka cisla motora toho sa nebojim ako sme v EU tak motor je iba suciastka takze cislo motora uz nikoho nezaujima!
Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 17:46
od matthew
problém s tým nevude..je to ten istý blok hlava sanie...a kabeláže je veľa všade na webe...
ak by si mal nejaké ot ohladom 3.5 píš ss...mám nejaké veci čo by ti pomohli dať to tam....
Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 17:55
od bavorak30
matthew napísal:problém s tým nevude..je to ten istý blok hlava sanie...a kabeláže je veľa všade na webe...
ak by si mal nejaké ot ohladom 3.5 píš ss...mám nejaké veci čo by ti pomohli dať to tam....
Vdaka!
Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 18:17
od Milosss
S tou Eu by som si taky isty nebol, je sice pekne ze motor je vymenitelny diel ale 3,5ka nikdy oficialne v e30 nebola cize ti nikdo na to neda schvalenie na pozemne komunikacie, musel by si si ju urobit nejako tipujem. Vymenit motor mozes ako kus za kus tym je mysleny vymenitelny diel ze je motor, ale nie tam narvat M30 oficialne. Ak sa mylim opravte ma ale na 90% som to pocul takto
Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 19:38
od bavorak30
Milosss napísal:S tou Eu by som si taky isty nebol, je sice pekne ze motor je vymenitelny diel ale 3,5ka nikdy oficialne v e30 nebola cize ti nikdo na to neda schvalenie na pozemne komunikacie, musel by si si ju urobit nejako tipujem. Vymenit motor mozes ako kus za kus tym je mysleny vymenitelny diel ze je motor, ale nie tam narvat M30 oficialne. Ak sa mylim opravte ma ale na 90% som to pocul takto
Ano nebola s tym suhlasim ale neviem kto, ani ako zisti ze mam pod kapotou 2.0l 6valec, 2.5l 6valec alebo 3.5l 6valec. S tou EU nie som isty ani ja ze odkedy to je platne ale faktom zostava ze je to vymenitelny diel a cislo motora sa na policii uz nekontroluje.
Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 19:44
od Kraken
Webci napísal:Podla mna E30 3,5i ina nielen v riadeni. Urcite ine tlmice, brzdy, elektrika a mozno aj tuhsi ram.
A ak chces s tym aj normalne jazdit priprav sa na mastne pokuty, lebo cislo motora a karoserie nebude sediet s cislom
motora. Ak sa mylim opravte ma

Vpodstate sa mylis pretoze E30 3,5i nebola sériovo vyrábaná (okrem Alpiny) Robila sa verzia 333i, ktorá mala vpodstate motor M30 o ktorom sa tu asi bavíme. Podvozok môže kľudne ostať z 325 ale na podvozok z 318 by to bolo už asi veľa, teda myslím pružiny. Tuhosť karosérie nebola nijako upravovaná, stačí tam rozpera medzi tlmiče.
No a či bude pasovať dĺžka kabeláže? To je myslím že len menší detail pri zástavbe M30.
No a keď sa bavíme o 2,5 M20 tak len prehodíš motor s úchytmi, kabelážou.... samozrejme 318 ak nemá ABS tak má vzadu bubny, na 2,5 by sa už možno zišli aj kotúče.
Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 19:45
od Kraken
bavorak30 napísal:
Ano nebola s tym suhlasim ale neviem kto, ani ako zisti ze mam pod kapotou 2.0l 6valec, 2.5l 6valec alebo 3.5l 6valec. S tou EU nie som isty ani ja ze odkedy to je platne ale faktom zostava ze je to vymenitelny diel a cislo motora sa na policii uz nekontroluje.
No jedine na KO by na to mohli prísť, teda rozdiel medzi M20 a M30, takisto na emisnej budeš mať iné emisie.
Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 20:01
od bavorak30
Suhlasim s Krakenom! Na EK to sa da, ved ktore stare auto prejde legalne! A na KO tam som este nebol, viem ze bol v navrhu aby sa KO robila aj pri prepise z okresu do okresu ale to este asi neplati. Plati iba pri voz. dovezene zo zahranicia. No ale vratme sa k veci! Moja otazka je niekde v predu!
Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 20:41
od Kraken
Hej ale napíš aký presne motor chceš použiť, M20, M30, M50?
Všetky motory sú totožné, či už sú používané u áut s pravostranným alebo ľavostranným riadením. Takže vpodstate nieje čo riešiť. To že je auto z anglicka nemá vplyv na výmenu motora, máš to to isté akoby si dával rovnaký motor z auta s ľavostranným riadením.
Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 21:28
od bavorak30
Kraken napísal:Hej ale napíš aký presne motor chceš použiť, M20, M30, M50?
Všetky motory sú totožné, či už sú používané u áut s pravostranným alebo ľavostranným riadením. Takže vpodstate nieje čo riešiť. To že je auto z anglicka nemá vplyv na výmenu motora, máš to to isté akoby si dával rovnaký motor z auta s ľavostranným riadením.
Este neviem. Podla toho kto mi co ponukne. Kvoli tomu anglicana lebo su velmi dobre ceny. Ale asi by som chcel M30.
Podla teba je vela na 3.5l motor naj. 300 000km? Mne sa to zda vela.
Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 21:38
od vrabec771
vzdy to je len o servisovani,300tis. nemusi byt moc ale aj 200tis moze byt vela ked sa o to majitel nestaral

Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 21:44
od Kraken
Presne ako vrabec píše, môže to byť veľa ale aj málo. Podľa toho ako bolo o motor starané. Ale drvivá väčšina tých motorov má už 300 000 za sebou.
Re: E30 1,8 - na 2,5 alebo 3,5 z anglicana
Napísané: Utorok, 19. Januára 2010, 21:51
od vrabec771