Strana 1 z 1

E30 - rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a 188

Napísané: Pondelok, 21. Septembra 2009, 19:39
od karol325
Vie niekto, aký je rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a typ 188 na E30?

Re: E30 - rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a 188

Napísané: Pondelok, 21. Septembra 2009, 19:58
od iste
168 je stvorvalcovy a 188 je 6valcovy..ale inak je to to iste vsetko..
ps. 188ka je aj v e34..da sa dat do e30,ale treba vymenit zadne celo za e30kove,stary typ ten velky co ma kontrolny a plniaci srob nad sebou paralelne.. tie nove cela tam nepasuju..

Re: E30 - rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a 188

Napísané: Utorok, 22. Septembra 2009, 06:24
od maros000
Nieje rozdiel v kvalite prevedenia ? Ten pre 6 valec je asi kvalitnejsi nie ?

Re: E30 - rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a 188

Napísané: Utorok, 22. Septembra 2009, 07:06
od iste
podlamna je to ten isty material. ten 188 je proste vacsi ako 168.vsak tusim uz e24 mali 188ku.ono je to haluz,lebo tie novsie maju lifetime a na starsych treba menit oil.. neviem no,mal som to rozobrate stokrat a furt je to take iste:)

Re: E30 - rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a 188

Napísané: Utorok, 22. Septembra 2009, 19:33
od maros000
A z akeho modelu je dobry dif ked chces prevod do pomala tj. na vacsie zrychlenie ?

Re: E30 - rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a 188

Napísané: Utorok, 22. Septembra 2009, 20:42
od iste
nejrychlejsi je z 318i e36compact automat.tam je 4,44.alebo ked neni taky, tak z e30 pomer 4,27 - 4,10 - 3,91 ...ostatne su uz moc..ten 3,91 je taky stred..taky aj na normalne jazdenie..

Re: E30 - rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a 188

Napísané: Streda, 23. Septembra 2009, 07:13
od maros000
Nemas nejaku stranku kde je to vypisane ze v com je aky diff ?

Re: E30 - rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a 188

Napísané: Streda, 23. Septembra 2009, 07:34
od iste
no to taka stranka tusim ani neni:) ale cim je vyssie cislo-tym je rychlejsi a naopak. chapes ne. taky diesel ma 2,65,keby si to dal na benzin,ides na jednotke 80..chapes..

Re: E30 - rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a 188

Napísané: Streda, 23. Septembra 2009, 18:28
od maros000
Tak to cislo je o tom ze 2,65 krat sa otoci kardan a raz sa otocia kolesa, ze to chapem spravne ?

Re: E30 - rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a 188

Napísané: Streda, 23. Septembra 2009, 20:22
od iste
vypocet je nasledovny. oznacis unasac a oznacis cast ktora sa montuje na kardan.kolkokrat sa otoci ten diel pre kardan a zaroven raz unasac,tolko je pomer.

Re: E30 - rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a 188

Napísané: Streda, 23. Septembra 2009, 21:09
od vrabec771
4.27-316i 4.10-318i 3.91-320i 3.73,3.64-325i

Re: E30 - rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a 188

Napísané: Streda, 23. Septembra 2009, 22:21
od karol325
Tabuľka diferenciálov používaných v E 30: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00023.htm

Re: E30 - rozdiel medzi diferenciálmi typ 168 a 188

Napísané: Streda, 23. Septembra 2009, 22:26
od karol325
168 a 188 je priemer tanierového kola v diferenciále v mm.