Strana 1 z 1
E30 - ako zistit ci je 320,323 alebo 325i
Napísané: Nedeľa, 24. Mája 2009, 17:57
od Kubick
Da sa to aj inac ako podla oznacenia motora? Sry, ked to tu bolo pisane, ale nenasiel som.
Re: E30 - ako zistit ci je 320,323 alebo 325i
Napísané: Nedeľa, 24. Mája 2009, 21:26
od jararak
skus napriklad podla winka to uz by ti malo pomoct, mimochodom 320 by mal byt 4 valec.
Re: E30 - ako zistit ci je 320,323 alebo 325i
Napísané: Nedeľa, 24. Mája 2009, 21:30
od eko.fresh
jararak napísal:skus napriklad podla winka to uz by ti malo pomoct, mimochodom 320 by mal byt 4 valec.
4 valec ?
Vsetky su M20 a su to rovne 6tky
2.3ky su z prvych rokov vyroby 30ky...
Re: E30 - ako zistit ci je 320,323 alebo 325i
Napísané: Nedeľa, 24. Mája 2009, 22:41
od BMino
da sa to podla sania rozpoznat a myslim ze aj zasuvky na diagnostiku (rocnik) a este podla sania, 320i od 325i urcite ale 323i neviem
napis max-max-ovi, on bude urcite vediet

Re: E30 - ako zistit ci je 320,323 alebo 325i
Napísané: Nedeľa, 24. Mája 2009, 23:41
od Max-Max
jararak napísal:skus napriklad podla winka to uz by ti malo pomoct, mimochodom 320 by mal byt 4 valec.
mimochodom trepeš
Re: E30 - ako zistit ci je 320,323 alebo 325i
Napísané: Pondelok, 25. Mája 2009, 07:38
od iste
320is je 4valec

Re: E30 - ako zistit ci je 320,323 alebo 325i
Napísané: Pondelok, 25. Mája 2009, 07:39
od BMino
iste napísal:320is je 4valec

ale to by nebola otazka, ako to rozpoznat od 323 a 325

Re: E30 - ako zistit ci je 320,323 alebo 325i
Napísané: Pondelok, 25. Mája 2009, 08:01
od Helldiver
323i a 320i maju rovnake sanie, tie od 325i rozoznas jednoducho na prvy pohlad, uz tu bolo asi milionkrat pisane ako aj s fotkami motorov. 323i oproti 320i je uz vacsii problem, pokial uvidis motor s 320i/323i sanim a motronicom (rozdelovac na vacke), tak je to na 99% 320i kedze 323i sa s motronicom nerobili, pokial je to L-jetronic, tak asi fakt len podla vykonu a cisla na bloku pokial ten motor nerozoberes.
Re: E30 - ako zistit ci je 320,323 alebo 325i
Napísané: Pondelok, 25. Mája 2009, 08:55
od Max-Max
Helldiver napísal:323i a 320i maju rovnake sanie, tie od 325i rozoznas jednoducho na prvy pohlad, uz tu bolo asi milionkrat pisane ako aj s fotkami motorov. 323i oproti 320i je uz vacsii problem, pokial uvidis motor s 320i/323i sanim a motronicom (rozdelovac na vacke), tak je to na 99% 320i kedze 323i sa s motronicom nerobili, pokial je to L-jetronic, tak asi fakt len podla vykonu a cisla na bloku pokial ten motor nerozoberes.
motronic 320i so sanim z 320/323 jetronic asi tazko, kedze su parohy uplne ine.
Re: E30 - ako zistit ci je 320,323 alebo 325i
Napísané: Pondelok, 25. Mája 2009, 10:32
od Kubick
Diky moc , este jedna vec.
Su kompatibilne medzi sebou vsetky RJ z 325i alebo je viac typov?
Re: E30 - ako zistit ci je 320,323 alebo 325i
Napísané: Pondelok, 25. Mája 2009, 10:59
od Max-Max
Kubick napísal:Diky moc , este jedna vec.
Su kompatibilne medzi sebou vsetky RJ z 325i alebo je viac typov?
je viac typov
Re: E30 - ako zistit ci je 320,323 alebo 325i
Napísané: Pondelok, 25. Mája 2009, 12:02
od Kubick
Max-Max napísal:
je viac typov
Cize z toho vyplyva, ze medzi sebou nespolupracuju? Maju iny konektor alebo jednoducho
nekomunikuju? Keby si to mohol trochu rozviest ake su typy, chcem kupit tu nacipovanu od Krakena.dik
Re: E30 - ako zistit ci je 320,323 alebo 325i
Napísané: Pondelok, 25. Mája 2009, 19:59
od Max-Max
Kubick napísal:Cize z toho vyplyva, ze medzi sebou nespolupracuju? Maju iny konektor alebo jednoducho
nekomunikuju? Keby si to mohol trochu rozviest ake su typy, chcem kupit tu nacipovanu od Krakena.dik
nech ti kraken napise koncove trojcislie co je na tej RJ uvedene... pokial viem, KRAKEN predava OTOMOvu jednotku, ta je 3-riadkova, to je zakladne kriterium. ostatne potom ked bude cisielko.