Strana 1 z 1

E30/325i ..zhasina motor

Napísané: Streda, 21. Januára 2009, 11:32
od tito_mt
zhasina mi motor...na volnobehu..musim drzat nohu na plyne...moze to byt tymi mrazmi...ako sanie vzduchu mam hrusku..myslim ze to je tym ze taha studeny vzduch..hm hm

Re: E30/325i ..zhasina motor

Napísané: Streda, 21. Januára 2009, 11:54
od Max-Max
regulator volnobehu, spinac volnobehu, vaha

tymito tromi v tom poradi by som zacal

Re: E30/325i ..zhasina motor

Napísané: Streda, 21. Januára 2009, 13:50
od BrunoSoprano
podla mňa to je malý volnobeh, mne robilo to isté, pri dobrzďovaní mi zhasínal motor na e34 520i 12ventil, stačilo len doštelovať plynové lanko na 850 ot/min a všetko bolo ok.

Re: E30/325i ..zhasina motor

Napísané: Streda, 21. Januára 2009, 15:50
od Max-Max
BrunoSoprano napísal:
podla mňa to je malý volnobeh, mne robilo to isté, pri dobrzďovaní mi zhasínal motor na e34 520i 12ventil, stačilo len doštelovať plynové lanko na 850 ot/min a všetko bolo ok.


hm, len skoda, ze dotiahnutim lanka sa nic neriesi, pretoze M20 a vsetko novsie sa volnobeh riadi elektronikou, konkretne spinac volnobehu na klapke urcuje volnobeznu polohu a nasledne sa otvori regulator volnobehu. RJ nasledne urci na zakalde udaju z vahy vzduchu presny pomer paliva prislusny k vzduchu ktory presiel cez vahu, ustaleny volnobeh zalezi samozrejme od spravnej funkcnie spinaca volnobehu, dobrej vahy a nevylagrovaneho regulatora volnobehu. Servisny manual doslova vravi, ze volnobeh sa mechanicky NEDA nastavit. Pritiahnutie lanka na M20/Motronic je bastlenie a ojebavka elektroniky, prejavi sa na spotrebe a zlej zmesi.

a mimochodom, predpisany volnobeh pre M20B25 je 760+- 20.