Strana 1 z 2
E30/316 - Benzín + Plyn
Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 19:40
od pegass325
zdravím, máme v pláne kúpiť toto staršie autíčko (dovoz z talianska). Osobne som ho už videl a viezol sa, je vo veľmi dobrom stave, motor ide bez problémov, bez korózie, alarm, klima a tak ďalej. Dakedy budúci týždeň to pôjde ešte na plynové skúšky inak mu nič nechýba.
Chcem sa len spýtať, aké máte skúsenosti s použitím plynu (bezpečnosť, údžba, riziká adť.). Bolo to montované v taliansku.
Foto:
Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 19:52
od Max-Max
bmw nema rado plyn, iba v pripade, ze je to sekvencne. Ked je to jednobod s restriktorom, tak hodne trpi vaha vzduchu a cele sanie.
a za dalsie, 316i by som nekupoval, ten motor je omyl.
Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 22:08
od alfi666
Ach jaj

plyn by som riesil len pri fakt velkom motore
Sorry nemozem si odpustit, ale pomaly sa obavam toho, ze niekto napcha feliciovy MPi motor do nejakeho baworu aby to zralo menej

Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 22:11
od pegass325
to je tá 316ka taká zlá, lebo bol som sa na tom previesť a nebolo tak zas také lenivé, čakal som menej na 316ku. A čo 318 v tej istej triede?
Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 22:20
od Max-Max
pegass325 napísal:to je tá 316ka taká zlá, lebo bol som sa na tom previesť a nebolo tak zas také lenivé, čakal som menej na 316ku. A čo 318 v tej istej triede?
316, 318 motor M40.... furt ten samy pruser
Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 22:25
od pegass325
čo je vlastne na tom motore taký prúser? vieš to rozviesť bližšie?
Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 22:44
od eko.fresh
rozvody su pruser,
na vacsine m40 ventily kloktaju jak dieselovy traktor
to su dva typicke a dost caste veci ktore postihuju skoro vsetky m40
Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 22:48
od Kraken
čo je zle na rozvodoch?
Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 22:50
od pegass325
ahá, lebo som skúšal najprv 318, tam šiel motor krásne tichúčko, netrhal, na voľnobeh som dokonca myslel, že to zdochlo

a 316 bol na tom podobne.
Čiže ak to je teraz v poriadku, aká je tam pravdepodobnosť, že sa to dodrbe?
Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 23:00
od Kraken
99,9% pravdepodobnosť
Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 23:01
od Max-Max
pegass325 napísal:ahá, lebo som skúšal najprv 318, tam šiel motor krásne tichúčko, netrhal, na voľnobeh som dokonca myslel, že to zdochlo

a 316 bol na tom podobne.
Čiže ak to je teraz v poriadku, aká je tam pravdepodobnosť, že sa to dodrbe?
velka... dovolim si tvrdit, 100% -ná , časom zistíš.
Kraken: ekofresh zrejme myslel rozvody ako pojem, aj vacka je sucastou rozvodov - časovanie motora.
Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 23:03
od Kraken
Max-Max napísal:Kraken: ekofresh zrejme myslel rozvody ako pojem, aj vacka je sucastou rozvodov - časovanie motora.
jj, neskôr mi to došlo

Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 23:13
od pegass325
to ste ma moc nepotešili

, lebo auto je ako fakt v dobrom stave, ako z vnútra, tak aj z vonku a nič drahšie nepripadá v úvahu.
Kraken: vidím, že v podpise máš 318, čo poradíš? kupovať či nekupovať?
...ono na každom aute časom dačo odíde, takže či zobrať toto, alebo niečo iné, na ktorom sa kazí iná súčiastka, to je asi jedno....no neviem
Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 23:18
od Kraken
No ja ti nemôžem povedať či kupovať či nie, záleží na tom aká je cena a aký si zručný, či si budeš vedieť auto opraviť sám. Moja M40 za studena cvaká ako šijací stroj, ľudia si myslia že je to nafťák, ale inak ide v pohode. Ale neviem či by som kúpil M40 keby som znova kupoval E30.
Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 23:34
od pegass325
no sám asi nie, ale srýko by vedel

. Ono zase ak mám v tej cene kúpiť nejakú Feliciu, Daewoo, Ford a podobne, tak to si radšej zoberiem BMW

Čo sa týka ceny, tak by to výchádzalo okolo 55000,- 318, 316 viac, asi kôli tomu plynu, oproti 318 má ešte alarm a klimu, plus nové zimné gumy. A keď sa už o tom bavíme, čo spotreba?
Ešte pár foto: