Strana 1 z 1

704iL - zopar otazok pred kupou

Napísané: Utorok, 30. Septembra 2008, 16:25
od abutruk12
Vazeni spolujazdci,

cas pokrocil a terajsia 525tds e39 ma vyslovene na*rala.
No predstave si to; idem cez Pezinok po tych krasne rovnych cestach a zrazu, ako stojim na krizovatke, zacinam citit take prudsie vibracie na mojej strane motora - silentblocik nam asi odisiel.

Dobre - idem dalej a cez Pernek po dialnici vchadzam na Patronku ked zrazu BUUUM a prava polovicka kapoty poklesne dole.
OK - pokracujem v jazde, odstavujem doma, vystupujem a zabija ma smrad spalenej gumy.
Na druhy den odtahovka do servisu - pruzina prasknuta cistym rovnym rezom.... No co dodat....

Od kupy v 1/2006 som mal s nim neumerne vela problemov, a ako citam, nie som sam. Takisto pusta naftu palivove cerpadlo - takze kazde rano som vchadzal do takej ciernej mlacky :-)

FINITTO 525tds raz a navzdy!

A teraz k jadru otazky - idem si zaobstarat 740iL e38, idealne rocnik 2001.
Vzhladom na to, ze u e39 som sa v case kupy vobec nevyznal, co sa roznych tried a stupnov vybavy tyka, chcem vas poprosit o AKEKOLVEK cenne informacie ohladom e38 - hlavne co sa interieru tyka. Neviem najst uceleny prehlad o triedach tejto klasy; ci je tam nejaka Full alebo Middle vybava a pod. Planujem ju mat trochu dlhsie a preto hladim aj na "detaily".

Dakujem vam vsetkym za odpovede a nashledanou priste....

PS: BadDog, diLucca a ostatni - dakujem aj vam za informacie zpoza volanta :-)

Napísané: Utorok, 30. Septembra 2008, 19:01
od semtex
ak sa pohybujes v okoli ba, kludne sa mozeme checknut, dake kusky som mal, daky aj mam, povozis sa a vies:-)naco pisat dlhe litanieL:-)

Re: 704iL - zopar otazok pred kupou

Napísané: Utorok, 30. Septembra 2008, 22:14
od airbone
abutruk12 napísal:
Vazeni spolujazdci,

cas pokrocil a terajsia 525tds e39 ma vyslovene na*rala.
No predstave si to; idem cez Pezinok po tych krasne rovnych cestach a zrazu, ako stojim na krizovatke, zacinam citit take prudsie vibracie na mojej strane motora - silentblocik nam asi odisiel.

Dobre - idem dalej a cez Pernek po dialnici vchadzam na Patronku ked zrazu BUUUM a prava polovicka kapoty poklesne dole.
OK - pokracujem v jazde, odstavujem doma, vystupujem a zabija ma smrad spalenej gumy.
Na druhy den odtahovka do servisu - pruzina prasknuta cistym rovnym rezom.... No co dodat....

Od kupy v 1/2006 som mal s nim neumerne vela problemov, a ako citam, nie som sam. Takisto pusta naftu palivove cerpadlo - takze kazde rano som vchadzal do takej ciernej mlacky :-)

FINITTO 525tds raz a navzdy!

A teraz k jadru otazky - idem si zaobstarat 740iL e38, idealne rocnik 2001.
Vzhladom na to, ze u e39 som sa v case kupy vobec nevyznal, co sa roznych tried a stupnov vybavy tyka, chcem vas poprosit o AKEKOLVEK cenne informacie ohladom e38 - hlavne co sa interieru tyka. Neviem najst uceleny prehlad o triedach tejto klasy; ci je tam nejaka Full alebo Middle vybava a pod. Planujem ju mat trochu dlhsie a preto hladim aj na "detaily".

Dakujem vam vsetkym za odpovede a nashledanou priste....

PS: BadDog, diLucca a ostatni - dakujem aj vam za informacie zpoza volanta :-)


Gratulujem k vybornemu rozhodnutiu ohladom kupy auta. Ja sam by som najradsej isiel do sedmy a hlavne do 740

Napísané: Sobota, 11. Októbra 2008, 21:14
od etienne
Rada 1) nekupovat v SR. Vsetko stocene, ojazdene, predrazene.
Rada 2) benzin nie diesel. Teda pri E38. Pri E65 by to uz bolo o inom.
Rada 3) pozriet si v LCM najazdene KM. Niekedy ich tam zabudnu updatnut a majitel sa velmi "potesi" :D
Rada 4) Akceptovat spotrebu 13-17 litrov.
Rada 5) Premerat meracom laku, ci nebola buchnuta
Rada 6) Pozriet na zdvihaku

Napísané: Štvrtok, 23. Októbra 2008, 21:01
od BaDDog
Kupuješ stav a nie km a vobec nie ročník...
Osobne si myslím že kto kupuje auto kvoli km a ročníku (že ked to 1/2000 ano, ale 12/99 už nie) tak trochu mi to zavádza menatalitou toho človeka...

Ked chceš 2001 tak to je FL... tam ti bude jedno či to je 99 alebo 2001... je to furt rovnake...

Takže tak...

Ako tu už nekdo písal.... kukaj na stava na výbavu.. podla mna v Longu mat "teplákovu" výbavu (chápaj ako microplyš sedačky, nie kožene) a dokonca mať manual klimu je trochu na hambu...

Diesel sa ti moc neoplatý a v Longu sa ani nerobil.. a žere okolo 10L...
Na Km moc nekukaj... hlavne na stav... serviska je výhodou ale nie podmienkou... ale aj tak v prvom rade budeš kukat na výzor a vybavu...

Cenu ti nebudem vediet povedat.. možno za 200 možno za 300 ho kupiš... ale nečakaj že budeš 2 majitel v historii a bude mat 120t km najazdene.. možno sa ti naštasti ale zväčša človek čo si kupi v tej dobe auto za 4 apol mega nejazdí s tým autom len výkendovky... pokial neni nejaky sultan.... :wink:

Ak budeš chceť vediet viac tak mi napíš kludne SS:...