725tds: trhanie a dusenie motora - VYRIESENE
Napísané: Nedeľa, 24. Marca 2013, 19:52
Ahojte.
Už dlhšiu dobu mam tento problem(trhanie). Pri akcelerácii sa motor v rozpeti 1500 až 3000 otáčok šklbe ako by cucalo vzduch do nafty. Robí to aj na tempomate aj na pedály. Čo je zvláštne nie stále. Niekedy ide fakt krasne a niekedy sa s tým neda jazdiť.
Ďalší problém (dusenie) je ked idem preradiť stlačím spojku, otačky v okamžiku padnu dole zatrase s autom akoby chcel motor skapať a následne sa to vráti do normalu a možem zaradiť další prevod. Celý tento cyklus trvá dokopy max 2sekundy. Ak zaradim prevod skôr ako to prebehne a pustím spojku auto pribrzdi a potom s ním trhne.
Na neutrali sa to sprava takto. Pridám plyn zdvihnú sa otáčky, pustím pedál a su tri možnosti ako sa to zachova:
1- otačky sa pekne vratia naspeť ako majú
2- otáčky chvylku ostanú vysieť rychlo padnú dole a potom ho pridusí
3- otáčky idú ešte chvylku hore aj ked dom pustil plin a nasledne rychlo padnu dole a pridusi ho.
Tento jav mam aj nahrany na videu a v odmknutom menu krasne vydieť ako otáčky padnu až na 500 a potom sa to schopi. Par krat sa mi stalo že mi už kôli tomu skapal motor a raz aj za jazdy v stovke.
Veci ktoré som kôli tomu spravil: Dal som vstrekovacie čerpadlo do bosch centra. Tam mi ho iba pretesnil a vymenil hnací hriadel s odkazom že už ma niečo najazdené. Vymenil som váhu vzduchu a skontroloval netesnosti sania kôli falošnému vzduchu, bez zmeny. Dostal som tip na pricuciavanie vzduchu do nafty cez držiak palivového filtra. Tak som to cele prerobil bez tých rýchlo spojok riadne popriťahoval pásky a stále to isté.
Máte niekto nejaké nápady čo by to môhlo spôsobovať?
Prikladám link na video ako pridusí motor na volnobehu. V 3-tej sekunde je to najlepšie vidieť. Ruku s telefonom som mal položenú na volante. Ma to cez 5MB
http://ulozto.cz/x9v4pvd/mov-0403-1-mp4
Riesenie: Vymenil som elektricku hlavu vstrekovacieho cerpadla, vycistil aditivom a kefku hriahel s presuvnikom, poskladal a simptomi sa stratili. Uz druhy den v poriadku.
Už dlhšiu dobu mam tento problem(trhanie). Pri akcelerácii sa motor v rozpeti 1500 až 3000 otáčok šklbe ako by cucalo vzduch do nafty. Robí to aj na tempomate aj na pedály. Čo je zvláštne nie stále. Niekedy ide fakt krasne a niekedy sa s tým neda jazdiť.
Ďalší problém (dusenie) je ked idem preradiť stlačím spojku, otačky v okamžiku padnu dole zatrase s autom akoby chcel motor skapať a následne sa to vráti do normalu a možem zaradiť další prevod. Celý tento cyklus trvá dokopy max 2sekundy. Ak zaradim prevod skôr ako to prebehne a pustím spojku auto pribrzdi a potom s ním trhne.
Na neutrali sa to sprava takto. Pridám plyn zdvihnú sa otáčky, pustím pedál a su tri možnosti ako sa to zachova:
1- otačky sa pekne vratia naspeť ako majú
2- otáčky chvylku ostanú vysieť rychlo padnú dole a potom ho pridusí
3- otáčky idú ešte chvylku hore aj ked dom pustil plin a nasledne rychlo padnu dole a pridusi ho.
Tento jav mam aj nahrany na videu a v odmknutom menu krasne vydieť ako otáčky padnu až na 500 a potom sa to schopi. Par krat sa mi stalo že mi už kôli tomu skapal motor a raz aj za jazdy v stovke.
Veci ktoré som kôli tomu spravil: Dal som vstrekovacie čerpadlo do bosch centra. Tam mi ho iba pretesnil a vymenil hnací hriadel s odkazom že už ma niečo najazdené. Vymenil som váhu vzduchu a skontroloval netesnosti sania kôli falošnému vzduchu, bez zmeny. Dostal som tip na pricuciavanie vzduchu do nafty cez držiak palivového filtra. Tak som to cele prerobil bez tých rýchlo spojok riadne popriťahoval pásky a stále to isté.
Máte niekto nejaké nápady čo by to môhlo spôsobovať?
Prikladám link na video ako pridusí motor na volnobehu. V 3-tej sekunde je to najlepšie vidieť. Ruku s telefonom som mal položenú na volante. Ma to cez 5MB
http://ulozto.cz/x9v4pvd/mov-0403-1-mp4
Riesenie: Vymenil som elektricku hlavu vstrekovacieho cerpadla, vycistil aditivom a kefku hriahel s presuvnikom, poskladal a simptomi sa stratili. Uz druhy den v poriadku.