7er e 38
Napísané: Utorok, 8. Mája 2012, 17:09
Ahoj vsetci,
som tu novy. Chcel by som sa opytat na vas cteny nazor a rady s tym spojene. Viem ze to tu bolo rozoberane (neukamenujte ma :-) ) a aj som si to nasiel a precital, ale neuspokojuje ma to... Chcel by som do roka a do dna si kupit sedmu rady 7 e38 (e39 tiez nie je zla ...ale splnit si tak sen...hmmm iste to poznate). Skor by bol zaujem o nieco starsie zo zaciatku vyroby pred faceliftom s mensou motorizaciou a manualnou prevodovkou. Manual preto lebo to vydrzi aj tretiu svetovu (neviem, pocul som). Pokukoval som po 725tds ale stare turbo ludia vo vseobecnosti nechvalia. Mozno by bol super napad benzinak prerobeny na plyn. Z benzinov skromny nevylagrovany 728i. No v dnesnej dobe ked sa kazdy chce zbavit ty4 litrovych zrutov, asi tazko
asi chcem vela aj ked som skromny. Nemam zaujem o 740i, zivit to nebudem, driftovat s tym nebudem a ani nesuhlasim s driftovanim na sedmickach.
Nie som 18 rocny srac co potrebuje milion patsto koni a omotat ju o prvy strom (siel by som potom po e30), a ani stary dedo (ten si kupi medveda
)
Kedze by slo u mna o prve auto znacky BMW volil by som nieco lacnejsie. Mam skusenosti skor s malymi autami do mesta z ktorych som uz chory, stym sa neda cestovat ani z KE do RV. Samozrejme vsetci chceme vela muziky za malo penazi, cize by to bolo skor auto na vikend a tym myslim ze sadnem a idem, aspon 5 rokov rokov svojho zivota nech ide bez vacsich problemov a potom sa uvidi.
O auta sa staram, vyrastal som v rodine kde sme mali stare VW a kadeco ale mechanik niesom a nemam obrovsku dielnu (kiez by som mal :) ) a na jazdenie po meste tu mame male auta. S prevadzkovymi nakladmi a dielmi klasickeho charakteru opotrebovania sa pocita.
V poslednej casti prispevku sa chcem venovat klasickemu problemu, alebo dileme. Kupit crep z nemecka, alebo od zgrlosa slovaka co si ho ceni na nenormalnu sumu? ANo napisal som crep, aj to vyplyva z toho co som pisal doposial. A ano slovaci sme uz taki. Predsa len v nemecku maju lepsie cesty a ten hlinikovy podvozok sa za 20 rokov opotrebuje menej ako pri jazde z Hornej dolnej po hlavnej ceste s vytlkmi jak na mesiaci. Je tam vacsi vyber ako u nas, cize sance ze by saj daco, co by u mna za 5 rokov dozilo, aj mohlo najst. Nemec ma moze tak isto oklamat ako slovak, stocene kilometre a stare naplne cize aj s tym sa bohuzial rata
Dalsim problemom je ze u nas sa musi prihlasit a to nieco stoji, takze nakoniec to vychadza narovnako. Ked uz sa kupuje ten "črep" tak to zdvojnasobi jeho cenu. A slovaci to vedia, preto drzia ceny črepov vysoko. Myslim to vseobecne a vsetci to vieme, len som povedal nahlas co si kazdy mysli, sme tu dospeli ludia. Nechcem nikoho urazit, myslim na tych cigosov co si dovezu vylagrovane auto za patsto z UK a pytaju zaň tri tisic. Samozrejme je ine ak si dakto donesie cukrik...
Pocul som v spravach ze tie nekrestanske poplatkyza prepis chcu zrusit ale pochybujem ze do roka a do dna.
Zhrnutie, e38 ako prve bmw pre nadsenca, s nizkymi vstupnymi ako aj prevadzkovymi nakladmi, skor vikendove auto..
Znie to ako rozpravka alebo idiylka viem, no som zvedavy na vas nazor.
Dakujem.
som tu novy. Chcel by som sa opytat na vas cteny nazor a rady s tym spojene. Viem ze to tu bolo rozoberane (neukamenujte ma :-) ) a aj som si to nasiel a precital, ale neuspokojuje ma to... Chcel by som do roka a do dna si kupit sedmu rady 7 e38 (e39 tiez nie je zla ...ale splnit si tak sen...hmmm iste to poznate). Skor by bol zaujem o nieco starsie zo zaciatku vyroby pred faceliftom s mensou motorizaciou a manualnou prevodovkou. Manual preto lebo to vydrzi aj tretiu svetovu (neviem, pocul som). Pokukoval som po 725tds ale stare turbo ludia vo vseobecnosti nechvalia. Mozno by bol super napad benzinak prerobeny na plyn. Z benzinov skromny nevylagrovany 728i. No v dnesnej dobe ked sa kazdy chce zbavit ty4 litrovych zrutov, asi tazko

Nie som 18 rocny srac co potrebuje milion patsto koni a omotat ju o prvy strom (siel by som potom po e30), a ani stary dedo (ten si kupi medveda

Kedze by slo u mna o prve auto znacky BMW volil by som nieco lacnejsie. Mam skusenosti skor s malymi autami do mesta z ktorych som uz chory, stym sa neda cestovat ani z KE do RV. Samozrejme vsetci chceme vela muziky za malo penazi, cize by to bolo skor auto na vikend a tym myslim ze sadnem a idem, aspon 5 rokov rokov svojho zivota nech ide bez vacsich problemov a potom sa uvidi.
O auta sa staram, vyrastal som v rodine kde sme mali stare VW a kadeco ale mechanik niesom a nemam obrovsku dielnu (kiez by som mal :) ) a na jazdenie po meste tu mame male auta. S prevadzkovymi nakladmi a dielmi klasickeho charakteru opotrebovania sa pocita.
V poslednej casti prispevku sa chcem venovat klasickemu problemu, alebo dileme. Kupit crep z nemecka, alebo od zgrlosa slovaka co si ho ceni na nenormalnu sumu? ANo napisal som crep, aj to vyplyva z toho co som pisal doposial. A ano slovaci sme uz taki. Predsa len v nemecku maju lepsie cesty a ten hlinikovy podvozok sa za 20 rokov opotrebuje menej ako pri jazde z Hornej dolnej po hlavnej ceste s vytlkmi jak na mesiaci. Je tam vacsi vyber ako u nas, cize sance ze by saj daco, co by u mna za 5 rokov dozilo, aj mohlo najst. Nemec ma moze tak isto oklamat ako slovak, stocene kilometre a stare naplne cize aj s tym sa bohuzial rata

Dalsim problemom je ze u nas sa musi prihlasit a to nieco stoji, takze nakoniec to vychadza narovnako. Ked uz sa kupuje ten "črep" tak to zdvojnasobi jeho cenu. A slovaci to vedia, preto drzia ceny črepov vysoko. Myslim to vseobecne a vsetci to vieme, len som povedal nahlas co si kazdy mysli, sme tu dospeli ludia. Nechcem nikoho urazit, myslim na tych cigosov co si dovezu vylagrovane auto za patsto z UK a pytaju zaň tri tisic. Samozrejme je ine ak si dakto donesie cukrik...
Pocul som v spravach ze tie nekrestanske poplatkyza prepis chcu zrusit ale pochybujem ze do roka a do dna.
Zhrnutie, e38 ako prve bmw pre nadsenca, s nizkymi vstupnymi ako aj prevadzkovymi nakladmi, skor vikendove auto..
Znie to ako rozpravka alebo idiylka viem, no som zvedavy na vas nazor.
Dakujem.